Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 14.12.2017 | 7644 odsłony | 17 komentarzy

Cloud Imperium Games miało złamać postanowienia kontraktu. Crytek złożył w sądzie okręgowym w Kalifornii pozew przeciwko twórcom Star Citzen, zarzucając im niezgodne z umową wykorzystanie silnika CryEngine. Powód twierdzi też, że Cloud Imperium Games niedostatecznie wywiązało się z promowania i prezentacji informacji o twórcy silnika.

więcej »
Adrian Kotowski | 02.03.2017 | 6275 odsłon | 13 komentarzy

Unreal Engine zamiast Unity. Night Dive Studios ujawniło podczas swojej prezentacji na GDC 2017, że odświeżona wersja gry System Shock została przepisana na nowy silnik. Deweloperzy postanowili postawić na Unreal Engine 4, który ma być dużo bardziej elastyczny i lepiej przystosowany do ograniczonych możliwości konsol. Zaznaczono przy tym, że powinniśmy spodziewać się lepszej jakości grafiki niż na Unity.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.12.2016 | 6523 odsłony | 14 komentarzy

Dużo się jednak nie zmieni. Cloud Imperium Games ogłosiło wykorzystanie nowego silnika w swoich grach Star Citizen i Squadron 42. Firma zrezygnowała z CryEngine i zdecydowała się na Lumberyard, który jednak bazuje na rozwiązaniu Cryteka. Z tego też powodu oprawa graficzna jest w zasadzie taka sama jak wcześniej, a najważniejsze nowości powiązane są z integracją z platformą Amazona. 

więcej »
Adrian Kotowski | 30.09.2016 | 4780 odsłon | 12 komentarzy

Wszystkie tytuły zmierzają tylko na PC. Amazon Game Studios zapowiedziało trzy produkcje, które powinny zaciekawić fanów rozgrywek sieciowych. To pierwsze duże gry wyprodukowane przez Amazona, więc wiadomość jest dość istotna. Wszystkie będą działać na silniku Lumberyard, który jest zmodyfikowaną odmianą popularnego CryEngine. 

więcej »
Adam Szymański | 11.04.2016 | 4374 odsłony | 8 komentarzy

Wersja beta silnika Amazon Lumberyard została udostępniona jeszcze w lutym i od tamtej pory wszyscy chętni deweloperzy mogą z niej bezpłatnie korzystać. Żeby ich jeszcze dodatkowo do tego zachęcić, niedawno twórcy udostępnili demo technologiczne pokazujące możliwości swojego rozwiązania. Dzięki temu zainteresowani mogą po raz pierwszy przekonać się, jakie możliwości oferuje silnik, gdyż na pierwsze gry powstałe z jego użyciem będzie trzeba jeszcze poczekać.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.02.2016 | 8266 odsłon | 9 komentarzy

Amazon udostępnił w pełni darmowy silnik Lumberyard, dzięki którym twórcy gier będą mogli tworzyć swoje produkcje na najważniejsze platformy sprzętowe. Rozwiązanie bazuje na innym, bardzo popularnym silniku CryEngine, ale zawiera wiele usprawnień i nowych funkcji. Co istotne, produkt firmy jest w pełni kompatybilny z pakietem usług Amazon Web Services (AWS) i właśnie na ich sprzedaży zarabiać ma przedsiębiorstwo Bezosa.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 64
Będzie też wersja Explore Edition. 12
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Czasem porzucenie Steama jest po prostu opłacalne. 43
Facebook
Ostatnio komentowane