Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 23.01.2018 | 1752 odsłony | Brak komentarzy

Nowa promocja na nowy rok. Lenovo ogłosiło przedłużenie akcji cashback, w ramach której osoby kupujące wybrane produkty firmy mogą otrzymać do 200 złotych zwrotu. Promocja miała początkowo zakończyć się w grudniu ubiegłego roku, ale jej organizatorzy postanowili przedłużyć ją do końca marca. Poinformowano też o dodaniu do puli kwalifikujących się urządzeń jednego nowego produktu.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.01.2018 | 5278 odsłon | 4 komentarze

Dobra promocja dla graczy. Lenovo ogłosiło rozpoczęcie nowego programu cashback, w ramach którego osoby dokonujące zakupu wybranych komputerów lub laptopów z serii Legion mogą otrzymać zwrot pieniędzy nawet do 500 zł. Jak zwykle w tego typu sytuacjach, promocja jest ograniczona czasowo lub do wyczerpania zapasów. Warto więc spieszyć się z rejestracją.

więcej »
Adrian Kotowski | 29.08.2017 | 5367 odsłon | 5 komentarzy

Promocja dla osób myślących o zmianie swojego peceta. Lenovo ogłosiło nową akcję typu cashback, przygotowaną z myślą o nabywcach laptopów, desktopów i monitorów tej firmy. Kupując wybrane zestawy produktów, klient może otrzymać do 200 złotych zwrotu. Co ważne, w tej akcji produkty nie muszą być kupowane w tym samym czasie, choć oczywiście nałożono pewne ograniczenia.

więcej »
Adrian Kotowski | 27.01.2016 | 3831 odsłon | 19 komentarzy

Firma analityczna IDC udostępniła dane na temat dostaw komputerów osobistych na rynek EMEA, a więc do Europy, Afryki i na Bliski Wschód. Wyniki za ostatni kwartał 2015 roku były wyraźnie gorsze niż rok wcześniej. Z danych wynika, że prawie wszyscy najwięksi producenci zmniejszyli dostawy, a jedną firmą, która zanotowała wzrost był Asus. 

więcej »
Adrian Kotowski | 30.11.2015 | 3555 odsłon | 3 komentarze

DigiTimes podaje, że 2015 roku segment komputerów all-in-one zanotuje spadek wysyłek prawie o 3,9 procent. Jednocześnie jednak udział AIO w dostawach desktopów będzie rekordowo wysoki, bo ogólna sprzedaż PC cały czas spada. Zdecydowanymi liderami rynku Lenovo oraz Apple, do których należy aż 60 procent udziałów.

więcej »
Grzegorz Kubera | 01.07.2008 | 3058 odsłon | 6 komentarzy

Firma Lenovo przedstawiła pierwsze komputery stacjonarne, które adresowane są dla typowych użytkowników, i które mają znaleźć wielu odbiorców poza chińskim rynkiem. 

 Co ciekawe, nowości Lenovo nie są tanie – to stylowe desktopy, mające z powodzeniem konkurować z trzema największymi graczami na rynku, koncernami HP, Dell i Acer.

Unikalne marki i wzornictwa poszczególnych modeli mają obecnie ogromne znaczenie na rynku komputerów stacjonarnych. Dell niedawno zaczął oferować kolorowe obudowy desktopów, co jest pierwszym krokiem koncernu w drodze do odejścia od możliwie najbardziej typowych desktopów. Lenovo z kolei wprowadził pierwszy komputer z oryginalnej serii, model IdeaCentre K200.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 66
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Bioware nie wyciągnęło wniosków po Andromedzie. 61
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Codemasters znowu dało radę. 20
Eksperyment się nie udał. 16
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 21
Facebook
Ostatnio komentowane