Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 09.07.2015 | 7391 odsłon | 18 komentarzy

Rise of the Tomb Raider ma wykorzystywać usprawnioną technologię TressFX do symulowania zachowania włosów Lary. O jej możliwościach wypowiedział się Brian Horton w oficjalnym wpisie w serwisie Tumblr. Dzięki nowemu TressFX włosy mają zachowywać się bardziej naturalnie i będą lepiej reagować na różne zmiany środowiska.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.01.2014 | 12341 odsłon | 57 komentarzy

60 kontra 30 klatek na sekundę. Zgodnie z doniesieniami sprzed kilku dni, wersja na PlayStation 4 wypada znacznie lepiej niż edycja przeznaczona na konkurencyjną platformę sprzętową. Dlaczego stało się tak, a nie inaczej? Nad Tomb Raider: Definitive Edition pracowały dwa różne studia deweloperskie, a na dodatek gra na Xboksa One ma ustalony limit 30 klatek na sekundę.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2014 | 11433 odsłony | 31 komentarzy

AMD TressFX 2.0 to już nie tylko włosy, ale też roślinność i futro zwierząt (wzorem Nvidia Fur). O technologii AMD TressFX 2.0 pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku, ale do tematu powracamy. We wspomnianym miesiącu została udostępniona próbka w zestawie narzędzi (Radeon SDK), a obecnie możemy przyjrzeć się działaniu tego rozwiązania i poznać więcej szczegółów na temat poczynionych zmian.

więcej »
Bartosz Woldański | 13.11.2013 | 11526 odsłon | 26 komentarzy

Szykuje się odpowiedź na technologię Nvidia Fur wykorzystaną w Wiedźminie 3. Tak przynajmniej wynika z informacji udostępnionych na oficjalnej stronie internetowej AMD. Technika znana jako TressFX przejdzie ewolucję i nie ograniczy się wyłącznie do renderowania bardziej realistycznych zachowania się i wyglądu fryzury postaci komputerowej.  

więcej »
Tomasz Niechaj | 06.03.2013 | 157257 odsłon | 162 komentarze

O nowym „szamponie” mogliście przeczytać już kilka dni temu, gdy oficjalne zapowiedziano technikę TressFX w grze „Tomb Raider” (2013). Pierwsze zrzuty ekranu zapowiadały się smakowicie – Lara wygląda, jakby dopiero co wyszła od fryzjera ;) Postanowiliśmy sprawdzić, jak TressFX spisuje się w praktyce. Porównaliśmy kilka kart graficznych AMD i Nvidii z włączoną i wyłączoną funkcją TressFX w kilku miejscach testowych. Czy efektownie rozwiewany kucyk zarezerwowany jest tylko dla posiadaczy Radeonów?

więcej »
Piotr Gontarczyk | 26.02.2013 | 42724 odsłony | 118 komentarzy

Firma AMD przedstawiła nową technikę, tressFX, o zapowiedzi której pisaliśmy wczoraj. Zgodnie z przewidywaniami, TressFX ma na celu umożliwienie renderowania bardziej realistycznych włosów postaci w grach komputerowych, a także bardziej wiarygodnie oddawać działania fizyki.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Szkoda, że tak ważna technologia nie znajdzie się w tej produkcji.  2
Zła wiadomość dla posiadaczy flagowego smartfona LG. 4
Firma chce powalczyć z Google na rynku notebooków dla szkół. 8
Chodzi oczywiście o następcę zeszłorocznego modelu Surge S1. 6
Firma stawia na obliczenia w chmurze. 3
DRM będzie jeszcze bardziej zaawansowany. 40
Znacznie lepsza kompresja i więcej możliwości. Alliance for Open Media, w skład której wchodzą m.in. 36
Znacznie lepsza kompresja i więcej możliwości. Alliance for Open Media, w skład której wchodzą m.in. 36
Wraca sprawa zamkniętego serwisu MegaUpload. Kim Dotcom nie daje o sobie zapomnieć. 18
Bezpieczeństwo i szybkość na pierwszym miejscu. 45
Firma miała kłamać i zwodzić inwestorów. 69
"Wygaszanie" Panelu Sterowania trwa. 41
Szukamy osoby do pracy w laboratorium redakcyjnym. 95
Google zaciska twórcom pętlę. 39
Crackerzy znaleźli sposób na zabezpieczenie. 44
Szybkie układy dla najwydajniejszych kart graficznych. 28
Było bardzo drogo, teraz jest tylko drogo. 14
Crackerzy znaleźli sposób na zabezpieczenie. 44
Google zaciska twórcom pętlę. 39
Znacznie lepsza kompresja i więcej możliwości. Alliance for Open Media, w skład której wchodzą m.in. 36
Kryptowaluty nie są głównym powodem małej podaży kart. 27
Duża zniżka na całą serię. 23
Firma miała kłamać i zwodzić inwestorów. 69
Facebook
Ostatnio komentowane