Tagi
Publikacji na stronę
1
Mateusz Ozimek | 30.08.2018 | 40313 odsłon | 44 komentarze

W internecie co pewien czas wraca dyskusja na temat wpływu HDR na płynność rozgrywki. Postanowiliśmy sprawdzić, czy wykorzystanie tej funkcji rzeczywiście może prowadzić do spadków płynności rozgrywki, zarówno w grach komputerowych, jak i konsolowych.

więcej »
Bartosz Woldański | 20.03.2014 | 44296 odsłon | 222 komentarze

Odpowiedź na technologię AMD Mantle już oficjalnie! Zgodnie z zapowiedzią sprzed kilkunastu dni, firma Microsoft przygotowała na imprezę Game Developer Conference specjalną prezentację, na której ogłoszono DirectX 12. Biblioteki mają być obsługiwane przez liczne, nie tylko najnowsze, karty graficzne kompatybilne z DirectX 11! Co więcej, z dobrodziejstw nadchodzącego API skorzystają nie tylko posiadacze komputerów osobistych, ale także tabletów, smartfonów czy konsol Xbox One.

więcej »
Bartosz Woldański | 16.01.2014 | 11907 odsłon | 27 komentarzy

Realistyczne włosy (i nie tylko) w wydaniu firmy Nvidia! „Zieloni” przygotowują się do ofensywy i technologia prezentowana (wstępnie) w Wiedźminie 3 i pod koniec listopada ubiegłego roku również w Call of Duty: Ghosts zmienia nazwę na Nvidia HairWorks.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2014 | 11698 odsłon | 31 komentarzy

AMD TressFX 2.0 to już nie tylko włosy, ale też roślinność i futro zwierząt (wzorem Nvidia Fur). O technologii AMD TressFX 2.0 pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku, ale do tematu powracamy. We wspomnianym miesiącu została udostępniona próbka w zestawie narzędzi (Radeon SDK), a obecnie możemy przyjrzeć się działaniu tego rozwiązania i poznać więcej szczegółów na temat poczynionych zmian.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Tak może wyglądać chip w kolejnym Xboksie lub PS5. 115
Świetna wiadomość dla klientów. DRAMeXchange przygotował nowy raport na temat rynku pamięci DRAM. 21
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Tak może wyglądać chip w kolejnym Xboksie lub PS5. 115
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 102
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Facebook
Ostatnio komentowane