Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 20.03.2014 | 44295 odsłon | 222 komentarze

Odpowiedź na technologię AMD Mantle już oficjalnie! Zgodnie z zapowiedzią sprzed kilkunastu dni, firma Microsoft przygotowała na imprezę Game Developer Conference specjalną prezentację, na której ogłoszono DirectX 12. Biblioteki mają być obsługiwane przez liczne, nie tylko najnowsze, karty graficzne kompatybilne z DirectX 11! Co więcej, z dobrodziejstw nadchodzącego API skorzystają nie tylko posiadacze komputerów osobistych, ale także tabletów, smartfonów czy konsol Xbox One.

więcej »
Bartosz Woldański | 16.01.2014 | 11903 odsłony | 27 komentarzy

Realistyczne włosy (i nie tylko) w wydaniu firmy Nvidia! „Zieloni” przygotowują się do ofensywy i technologia prezentowana (wstępnie) w Wiedźminie 3 i pod koniec listopada ubiegłego roku również w Call of Duty: Ghosts zmienia nazwę na Nvidia HairWorks.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2014 | 11697 odsłon | 31 komentarzy

AMD TressFX 2.0 to już nie tylko włosy, ale też roślinność i futro zwierząt (wzorem Nvidia Fur). O technologii AMD TressFX 2.0 pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku, ale do tematu powracamy. We wspomnianym miesiącu została udostępniona próbka w zestawie narzędzi (Radeon SDK), a obecnie możemy przyjrzeć się działaniu tego rozwiązania i poznać więcej szczegółów na temat poczynionych zmian.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 36
Firma tłumaczy się ograniczeniami sprzętowymi. 0
Wyjaśnienie, które niewiele wyjaśnia. 14
Świetna wiadomość dla klientów. DRAMeXchange przygotował nowy raport na temat rynku pamięci DRAM. 17
Od niedrogiego PC po sprzęt z najwyższej półki. 23
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 97
Platforma ma się dobrze, a ma być jeszcze lepiej. 13
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 97
Firma postawi na zupełnie inny projekt. 33
Niestety brak kart Nvidii. AMD udostępniło mediom materiały prasowe dotyczące karty Radeon Vega VII. 91
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 36
Facebook
Ostatnio komentowane