Tagi
Publikacji na stronę
1
Piotr Gontarczyk | 10.07.2014 | 16502 odsłony | 21 komentarzy

Z najnowszych badań firmy analitycznej ABI Research wynika że technika, kryjąca się za usługą Apple iBeacon, w ciągu pięciu najbliższych lat rozpowszechni się na masową skalę, a to dzięki nowym aplikacjom, które wykorzystują możliwości "wewnętrznych GPS-ów" oraz związanymi z nimi usługami powiadomień, działających poprzez energooszczędne stacje nadawcze Bluetooth. Firma Apple jest co prawda najlepiej znaną marką czujników wykorzystujących interfejs Bluetooth, a także sprzętu i techniki iBeacon, ale analizy rynkowe sugerują, że Apple raczej nie rozpocznie masowej produkcji sprzętu, pod własną marką mimo, że ten przez najbliższe pięć lat ma generować rocznie nawet pół miliarda dolarów.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane