Tagi
Publikacji na stronę
1
Piotr Gontarczyk | 10.07.2014 | 16499 odsłon | 21 komentarzy

Z najnowszych badań firmy analitycznej ABI Research wynika że technika, kryjąca się za usługą Apple iBeacon, w ciągu pięciu najbliższych lat rozpowszechni się na masową skalę, a to dzięki nowym aplikacjom, które wykorzystują możliwości "wewnętrznych GPS-ów" oraz związanymi z nimi usługami powiadomień, działających poprzez energooszczędne stacje nadawcze Bluetooth. Firma Apple jest co prawda najlepiej znaną marką czujników wykorzystujących interfejs Bluetooth, a także sprzętu i techniki iBeacon, ale analizy rynkowe sugerują, że Apple raczej nie rozpocznie masowej produkcji sprzętu, pod własną marką mimo, że ten przez najbliższe pięć lat ma generować rocznie nawet pół miliarda dolarów.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Eksperyment się nie udał. 12
Solidny przedstawiciel segmentu premium. 13
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 17
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Sprzęt dla graczy. Vivo ogłosiło, że planuje uruchomić nową markę produktów, iQOO. 5
Chińczycy zaplanowali dwa modele. Huawei 26 marca pokaże nowe urządzenia z serii P30. 7
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 30
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Eksperyment się nie udał. 12
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 17
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 30
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Facebook
Ostatnio komentowane