Tagi
komputer
facebook
2016 (1)   3dfx (1)   acer (1)   amazon (1)   amd (2)   android (2)   apple (2)   asus (1)   ati (1)   bill gates (1)   biznes (1)   blu-ray (1)   cpu (1)   doom (1)   dvd (1)   eee pc (1)   firefox (1)   firendster (1)   geforce (1)   google (2)   gra (2)   gry (2)   historia (1)   htc (1)   ibm (1)   imac (1)   imagination technologies (1)   intel (2)   interfejs (1)   internet (2)   internet explorer (1)   ipad (1)   iphone (1)   ipod (1)   it (1)   komórka (1)   komunikacja (1)   komunikator (1)   konsola (1)   laptop (1)   Linux (1)   mac (1)   mac os (1)   macbook pro (1)   macintosh (1)   matrox (1)   Microsoft (1)   mosaic (1)   mozilla (1)   netbook (1)   netflix (1)   netscape (1)   netscape navigator (1)   next (1)   nextstep (1)   nokia (1)   notebook (1)   nvidia (2)   pc (1)   pentium (1)   phoenix (1)   playstation (2)   playstation vr (1)   podsumowanie (1)   powervr (1)   procesor (1)   przeglądarka (1)   radeon (1)   rendition (1)   rozwój (1)   rynek (1)   s3 (1)   samsung (2)   sieć (1)   smart tv (1)   smartfon (2)   sprzęt (1)   sterowanie (1)   steve jobs (1)   tablet (1)   technika (1)   technologia (1)   telefon (1)   telewizja (1)   telewizor (1)   unix (1)   voodoo (1)   vr (1)   webcrawler (1)   weorldwideweb (1)   wi-fi (1)   windows (1)   windows 2000 (1)   windows 7 (1)   windows 8 (1)   windows 95 (1)   windows nt (1)   windows rt (1)   windows vista (1)   windows xp (1)   wirtualna rzeczywistość (1)   world wide web (1)   www (2)   wyszukiwarka (1)   xbox (2)   yahoo (1)   youtube (1)  
Publikacji na stronę
1
Piotr Gontarczyk | 31.12.2016 | 52501 odsłon | 46 komentarzy

2016 rok w branży komputerów i technik informatycznych przez jednych uważany jest za stosunkowo nudny, a przez innych jednak za ciekawy. W polskiej polityce było gorąco, a momentami wręcz można było stwierdzić, że jest blisko punktu wrzenia. W 2016 roku w naszej branży pojawiło się kilka nowych trendów i nowych generacji produktów. Przypomnijmy sobie najważniejsze wydarzenia mijającego roku w branży nowych technologii!

więcej »
Piotr Gontarczyk | 19.01.2013 | 293299 odsłon | 57 komentarzy

Smartfon w kieszeni, tablet lub notebook w torbie, „inteligentny” telewizor na ścianie, tysiące utworów w urządzeniu mniejszym od pudełka zapałek, film wypożyczony bez wychodzenia z domu, granie z ogromną liczbą osób z całego świata i wreszcie kilka kliknięć do informacji ze wszystkich kontynentów. Najpierw złem nazywano komputery, potem miano szatańskiego dzieła zyskał internet. Era cyfrowych multimediów oraz WWW zaczęła się 20 lat temu. Co przez ten czas osiągnęliśmy? Dziś komputer i globalna sieć nie są już traktowane jako dwa wcielenia zła. Ich połączenie jednak wykreowało nowe.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 7
Sprzęt dla graczy. Vivo ogłosiło, że planuje uruchomić nową markę produktów, iQOO. 1
Chińczycy zaplanowali dwa modele. Huawei 26 marca pokaże nowe urządzenia z serii P30. 2
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 10
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 3
PSU do najpotężniejszych pecetów. 14
Codemasters znowu dało radę. 18
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 64
Będzie też wersja Explore Edition. 12
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Czasem porzucenie Steama jest po prostu opłacalne. 43
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 10
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 7
Codemasters znowu dało radę. 18
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Dobra wiadomość, ale czy na to tak naprawdę czekają użytkownicy Switcha? 7
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 3
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Firma rośnie jak na drożdżach. 11
Facebook
Ostatnio komentowane