Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 17.10.2018 | 12713 odsłon | 59 komentarzy

Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. Podczas europejskiej edycji konferencji GTC 2018 studio Remedy zaprezentowało implementację techniki ray tracingu w swoim silniku Northlight. To właśnie na nim bazuje gra Control, którą Nvidia promuje jako jeden z tytułów, mających pokazać pełną moc kart graficznych GeForce RTX.

więcej »
Adrian Kotowski | 21.08.2018 | 40887 odsłon | 120 komentarzy

Może do premiery się poprawi. Najnowszy materiał wideo niemieckiego serwisu PC Games Hardware pokazuje, że nawet GeForce RTX 2080 Ti może mieć problemy z zapewnieniem odpowiednio wysokiej płynności w grach z ray tracingiem. Włączenie funkcji RTX w Shadow of the Tomb Raider może wywołać "zadyszkę" nawet na najszybszych pecetach dostępnych w sprzedaż.

więcej »
Adrian Kotowski | 01.08.2017 | 8599 odsłon | 25 komentarzy

Ciekawa funkcja dla osób grających na notebookach. Nvidia zaprezentowała rozwiązanie o nazwie WhisperMode, przygotowane z myślą o użytkownikach laptopów wyposażonych w układy graficzne GeForce. Dzięki tej funkcji oprogramowanie GeForce Experience tak dostosuje tryb pracy w danym tytule, by znaleźć złoty środek pomiędzy wydajnością i poborem energii, a co za idzie tym ostatnim – także głośnością pracy.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.07.2016 | 4643 odsłony | 15 komentarzy

Twórcy udostępnili w końcu funkcję, o którą prosiło sporo użytkowników. Wraz z najnowszą łatką dla gry Forza Motorsport 6: Apex, w opcjach gry pojawiła się możliwość włączenia licznika wyświetlanych klatek. To oczywiście nie jedyna nowość wprowadzona w patchu. Turn 10 naprawiło kilka pomniejszych błędów oraz przygotowało usprawnienia balansujące rozgrywkę.

więcej »
Łukasz Marek | 31.03.2015 | 265034 odsłony | 139 komentarzy

Więcej i więcej klatek na sekundę: 45 zamiast 30, 60 zamiast 45, 120 zamiast 60... Te liczby wielu popychają do budowy komputera zdolnego wyświetlać gry w nieco lepszej płynności niż konsolowe 30 kl./s. Wiemy już, że różnica w częstotliwości odświeżania obrazu między 144 Hz a 60 Hz jest widoczna i odczuwalna, a więc monitor ma znaczenie. Teraz pora na następny czynnik, właśnie klatki na sekundę. Czy wygenerowanie dodatkowych klatek pomaga w grze, a jeśli tak, to w jakim stopniu?

więcej »
Adrian Kotowski | 05.01.2015 | 17851 odsłon | 29 komentarzy

Nowa aktualizacja beta klienta Steam wprowadza do programu licznik klatek na sekundę dostępny w grach. W końcu nie będziemy musieli instalować dodatkowego oprogramowania w celu monitorowania ich liczby. Valve rozwija także inną, niedawno wprowadzoną funkcję – transmitowanie rozgrywki na żywo. Steam Broadcasting doczekał się kilku ważnych aktualizacji, które usprawniają jego działanie.

więcej »
Adrian Kotowski | 19.11.2014 | 16093 odsłony | 43 komentarze

Od premiery Assassin’s Creed: Unity minął już ponad tydzień, a Ubisoft nadal szuka rozwiązania problemu niskiej wydajności swojej produkcji. Twórcy podzielili się kilkoma obserwacjami z testów i stwierdzili, że są na dobrej drodze do wyeliminowania błędów. Nie ujawniono niestety, kiedy powinniśmy spodziewać się łatki zwiększającej wydajność. 

więcej »
Adrian Kotowski | 05.11.2014 | 12954 odsłony | 77 komentarzy

W sieci pojawiło się porównanie wersji konsolowych gry Call of Duty: Advanced Warfare, które pokazuje, że nowa produkcja studia Sledgehammer nieco lepiej działa na konsoli Xbox One. Dzięki dynamicznie dostosowywanej rozdzielczości gry, sprzęt Microsoftu utrzymuje dużo stabilniejsze 60 kl./s.

więcej »
Adrian Kotowski | 15.10.2014 | 44264 odsłony | 200 komentarzy

Inżynier pracujący w Ubisofcie potwierdził, że to producenci konsol naciskają na twórców i wydawców, by ci blokowali framerate w edycjach pecetowych ich gier. Stwierdził też, że celem firmy zawsze było 60 kl./s, ale przez ograniczenia sprzętowe nie jest i nie będzie możliwe osiągnięcie tego pułapu w najnowszych grach na konsolach. Wyjaśniła się też sprawa przyciętego graficznie Watch Dogs w wersji na PC.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Czyżby za kilka miesięcy miała rozpocząć się prawdziwa, smartfonowa rewolucja? 10
Transakcja ma zostać sfinalizowana do końca tego roku. 8
Smartfon zadebiutuje dzień wcześniej, ale nie to jest najważniejsze. 5
Czyżby szykował się przełom na rynku urządzeń przenośnych? 9
Niektórzy mogą poczuć się rozczarowani. 3
Nvidia gotowa na premierę Radeona RX 590. 12
Ważna informacja dla przyszłości pamięci 3D XPoint. 9
Nvidia wprowadza na rynek kolejny model karty graficznej z rodziny Turing, tym razem wyraźnie tańszy.  35
Czyżby szykował się przełom na rynku urządzeń przenośnych? 9
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 59
Nvidia gotowa na premierę Radeona RX 590. 12
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 44
Niektórzy mogą poczuć się rozczarowani. 3
Smartfon zadebiutuje dzień wcześniej, ale nie to jest najważniejsze. 5
Ważna informacja dla przyszłości pamięci 3D XPoint. 9
Wirtualna rzeczywistość dostępna dla jeszcze większej liczby graczy. 10
Cztery opowieści przedstawiające wojnę z różnych perspektyw. 24
Nvidia gotowa na premierę Radeona RX 590. 12
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 59
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 44
Dobry sprzęt do pracy i multimediów. 10
Facebook
Ostatnio komentowane