tagi

Nvidia zapowiada wydarzenie Made to Game

Piotr Gontarczyk 12.02.2015 17

Na 3 marca bieżącego roku Nvidia zaplanowała specjalne wydarzenie, na które zaprasza zaprasza hasłem "Made to Game". Warto od razu zauważyć, że co prawda będzie to drugi dzień targów MWC 2015 (Mobile World Congress) w Barcelonie, ale wydarzenie Nvidii odbędzie się w San Francisco, w ramach konferencji GDC 2015 (Game Developers Conference).

Google Nexus 9 - nowy tablet zaprezentowany

Piotr Gontarczyk 15.10.2014 23

Nexus 9 z procesorem NVIDIA Tegra K1 i Androidem 5.0. Od kilku tygodni w sieci pojawiały się kolejne plotki na temat nowego tabletu Google Nexus 9 i wreszcie doczekaliśmy się oficjalnej prezentacji urządzenia, nad którym firma Google pracowała wspólnie z HTC. Następca Nexusa 7 może być punktem zwrotnym dla rynku tabletów opartych na Androidzie. Nowy tablet nie tylko dobrze wygląda, ale jednocześnie skrywa pod maską naprawdę mocną paczkę sprzętu. Urządzenie pracuje pod kontrolą nowego systemu operacyjnego Google Android 5.0, do tej pory znanego jako "L", a teraz z oficjalną nazwą Lollipop.

Architektura Kepler w mobilnych SoCach - Nvidia Logan w akcji

Marek Stenzel 24.07.2013 56

Wygląda na to, że w segmencie rozwiązań mobilnych, przeznaczonych m.in. dla tabletów oraz telefonów komórkowych czeka nas prawdziwa rewolucja wydajnościowa. Nvidia rzuciła więcej światła na następcę Tegry 4 - układ o kodowej nazwie Logan. Jest on oparty na dobrze znanej i sprawdzonej architekturze Kepler, używanej w kartach graficznych z serii Geforce GTX 600/700 oraz Titan. Obecna jego wersja, użyta podczas prezentacji została wykonana w procesie technologicznym 28nm, choć docelowo będzie sie go produkować w standardzie 20nm.

Dwuprocesorowy GeForce GRID już oficjalnie. Odmieni świat gier?

Piotr Gontarczyk 16.05.2012 75

Konsole do gier przejdą do historii? Firma Nvidia zaprezentowała GeForce GRID, czyli platformę do gier w chmurze, dzięki której operatorzy serwisów oferujący gry jako usługę mogą strumieniować gry nowej generacji do praktycznie każdego urządzenia, bez opóźnień spotykanych w bieżących rozwiązaniach.