Tagi
Publikacji na stronę
1
Piotr Gontarczyk | 09.03.2015 | 94260 odsłon | 60 komentarzy

Programiści z firmy Microsoft zapewniają, że mający pojawić się niebawem interfejs programowania aplikacji (API) DirectX 12 ma pozwolić na uzyskiwanie nawet 20-procentowego wzrostu liczby klatek na sekundach w grach, przy jednoczesnym spadku obciążenia CPU. Jeżeli te zapowiedzi potwierdzą się w praktyce, to można spodziewać się, że gracze raczej chętnie będą przesiadać się na nową platformę programową Microsoftu, a więc system operacyjny Windows 10.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Firma postawi na zupełnie inny projekt. 33
Obietnica jest, teraz czekamy na jej spełnienie. 34
Świetna wiadomość dla klientów. DRAMeXchange przygotował nowy raport na temat rynku pamięci DRAM. 21
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 102
Tak może wyglądać chip w kolejnym Xboksie lub PS5. 5
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 102
Firma postawi na zupełnie inny projekt. 33
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Obietnica jest, teraz czekamy na jej spełnienie. 34
Facebook
Ostatnio komentowane