Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 19.03.2018 | 7405 odsłon | 27 komentarzy

Ważna funkcja trafia do DirectX 12. Podczas dzisiejszej prezentacji na GDC 2018 Microsoft oficjalnie zaprezentował API DirectX Raytracing (DXR). Dzięki nowemu zestawowi funkcji twórcy gier będą mogli w łatwy sposób korzystać ze śledzenia promieni w produkcjach, które tworzą. Implementacja ma być prosta, a podstawową zgodność z DXR oferuje większość sprzętu kompatybilnego z DX12.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 21.12.2015 | 11757 odsłon | 46 komentarzy

Grupa Khronos poinformowała o tym, że nowy interfejs programowania Vulkan 1.0 pojawi się już niebawem. Z przedstawionej informacji wynika, że co prawda wciąż nie można podać dokładnego terminu debiutu nowego API, ale obecnie czynione są ostatnie przygotowania i wszystko jest już na ostatniej prostej.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 26
To chyba nie będzie zabójca Fortnite. 29
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Dla wielu osób wyniki badań mogą być zaskakujące.  22
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Facebook
Ostatnio komentowane