Tagi
Publikacji na stronę
1
Łukasz Marek i Mateusz Brzostek | 13.08.2014 | 199423 odsłony | 94 komentarze

Input lag, czyli opóźnienie sygnału, to jeden z największych wrogów wirtualnych rozgrywek. Nawet teoretycznie małe opóźnienie może sprawić, że przyjemność z gry uleci, bo wydarzenia na ekranie będą następowały z pewnym opóźnieniem w stosunku do ruchu dłoni. Postanowiliśmy przyjrzeć się temu zjawisku w nietypowy sposób i sprawdzić faktyczne opóźnienie pomiędzy działaniem gracza a reakcją na ekranie. Przy okazji porównamy nowoczesny monitor LCD stworzony z myślą o graczach (Benq XL2720Z) z CRT, bo wciąż znajdują się zwolennicy gry na tego typu wyświetlaczach. Oto nasza metodyka oraz test.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 65
Będzie też wersja Explore Edition. 12
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Eksperyment się nie udał. 15
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 20
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Facebook
Ostatnio komentowane