Tagi
Publikacji na stronę
1
Łukasz Marek | 31.03.2015 | 274519 odsłon | 140 komentarzy

Więcej i więcej klatek na sekundę: 45 zamiast 30, 60 zamiast 45, 120 zamiast 60... Te liczby wielu popychają do budowy komputera zdolnego wyświetlać gry w nieco lepszej płynności niż konsolowe 30 kl./s. Wiemy już, że różnica w częstotliwości odświeżania obrazu między 144 Hz a 60 Hz jest widoczna i odczuwalna, a więc monitor ma znaczenie. Teraz pora na następny czynnik, właśnie klatki na sekundę. Czy wygenerowanie dodatkowych klatek pomaga w grze, a jeśli tak, to w jakim stopniu?

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Gigant z Cupertino wejdzie na rynek VoD. 4
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 46
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 11
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 74
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 17
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 11
Dobra wiadomość, ale czy na to tak naprawdę czekają użytkownicy Switcha? 7
Dzięki internetowi jest ona niepotrzebna. 11
Przewody już są, potrzeba jeszcze sprzętu. 26
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 17
Facebook
Ostatnio komentowane