Tagi
Publikacji na stronę
1
Łukasz Marek | 31.03.2015 | 274873 odsłony | 140 komentarzy

Więcej i więcej klatek na sekundę: 45 zamiast 30, 60 zamiast 45, 120 zamiast 60... Te liczby wielu popychają do budowy komputera zdolnego wyświetlać gry w nieco lepszej płynności niż konsolowe 30 kl./s. Wiemy już, że różnica w częstotliwości odświeżania obrazu między 144 Hz a 60 Hz jest widoczna i odczuwalna, a więc monitor ma znaczenie. Teraz pora na następny czynnik, właśnie klatki na sekundę. Czy wygenerowanie dodatkowych klatek pomaga w grze, a jeśli tak, to w jakim stopniu?

więcej »
Łukasz Marek | 11.03.2015 | 403485 odsłon | 168 komentarzy

Pierwsze LCD dla graczy o zwiększonej szybkości odświeżania (np. do 120 Hz) pojawiły się już w 2009 roku, ale dopiero w ostatnich kilkunastu miesiącach naprawdę zdobyły ich uznanie. W internecie pokazano wiele porównań, głównie w zwolnionym tempie, tak aby użytkownicy 60-hercowych ekranów mieli wyobrażenie o tym, jak korzysta się z ekranu 120- lub 144-hercowego. Spróbowaliśmy przeprowadzić testy pokazujące, o ile poprawiają się wyniki na wirtualnych arenach. Posłużył do tego najlepszy dziś monitor dla graczy: Asus ROG Swift PG278Q.

więcej »
Bartosz Woldański | 31.10.2013 | 20056 odsłon | 33 komentarze

Jeśli dla kogoś odświeżanie na poziomie 120 Hz to zbyt mało, to firma EIZO przygotowała kolejny monitor, który za sprawą technologii Turbo 240 tę wartość podwaja. To nie pierwszy raz, kiedy takie urządzenie znajduje się w ofercie japońskiej spółki – kilka miesięcy temu zaprezentowano DuraVision FDF2405W do zastosowań profesjonalnych, a najnowszy model, o oznaczeniu Foris FG2421, jest z kolei przeznaczony dla miłośników gier.  

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 66
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Bioware nie wyciągnęło wniosków po Andromedzie. 59
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Codemasters znowu dało radę. 20
Eksperyment się nie udał. 16
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 21
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Facebook
Ostatnio komentowane