Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Czechowicz | 13.01.2018 | 14840 odsłon | 67 komentarzy

Tłumaczenie brzmi jednak dość pokrętnie. Switch, najnowsza konsola Nintendo, bez wątpienia może pochwalić się bardzo dobrym startem na rynku sprzętu dla graczy. Pomimo świetnej sprzedaży trudno jednak nie zauważyć, że Japończycy podczas projektowania urządzenia podjęli kilka kontrowersyjnych decyzji. Chodzi o m.in. brak obsługi rozdzielczości 4K, technologii HDR i gogli VR. Teraz producent wyjaśnia, dlaczego ten model pod względem możliwości ustępuje pola Xboksowi One X i PlayStation 4 Pro.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.10.2016 | 12452 odsłony | 23 komentarze

Polacy zrobili dobry użytek z obu technik. Shadow Warrior 2 może pochwalić się tytułem pierwszej standardowej produkcji pecetowej, w której zastosowano rozwiązanie Nvidii o nazwie Multi-Res Shading. Ta technika, kojarzona głównie z produkcjami dla gogli VR, pozwala na zwiększenie wydajności kosztem niewielkiego spadku jakości niektórych części obrazu. Shadow Warrior 2 jest też pierwszym tytułem na rynku PC, w którym wprowadzono pełną obsługę HDR.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 66
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Bioware nie wyciągnęło wniosków po Andromedzie. 61
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Codemasters znowu dało radę. 20
Eksperyment się nie udał. 16
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 21
Facebook
Ostatnio komentowane