Tagi
Publikacji na stronę
1
Mateusz Ozimek | 30.08.2018 | 41522 odsłony | 44 komentarze

W internecie co pewien czas wraca dyskusja na temat wpływu HDR na płynność rozgrywki. Postanowiliśmy sprawdzić, czy wykorzystanie tej funkcji rzeczywiście może prowadzić do spadków płynności rozgrywki, zarówno w grach komputerowych, jak i konsolowych.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 23.07.2018 | 15986 odsłon | 56 komentarzy

Spadków wydajności w ogóle miało nie być. HDR w grach to po 3D (ktoś jeszcze pamięta?) kolejne rozwiązanie, które ma przyciągać graczy, przede wszystkim do producentów sprzętu, a więc kart graficznych i monitorów. Do tej pory mogło wydawać się, że korzystanie z HDR nie powinno mieć zauważalnego wpływu na wydajność w grach. Okazuje się, że jeśli HDR połączyć z rozdzielczością 4K, to przynajmniej jeden z graczy na rynku GPU ma poważne problemy.

więcej »
Mateusz Brzostek | 14.06.2018 | 46241 odsłon | 66 komentarzy

Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie pomysł wykorzystania niewielkiego, niskoenergetycznego komputera jako HTPC – maszyny do odtwarzania multimediów. Pewna nowość zainspirowała mnie do ponownego przyjrzenia się, co i jak da się obejrzeć na pececie w rozdzielczości 4K z HDR.

więcej »
Adrian Kotowski | 03.01.2017 | 10721 odsłon | 25 komentarzy

Rozwiązanie stworzone z myślą o obsłudze techniki HDR. AMD oficjalnie zaprezentowało dzisiaj rozwiązanie o nazwie Radeon FreeSync 2. Technika ma zapewnić dynamiczną kontrolę odświeżania w połączeniu z obsługą HDR. Jak twierdzą czerwoni, konsumenci będą mogli skorzystać z nowości już w pierwszej połowie tego roku, kiedy to na rynek będą wprowadzane pierwsze monitory z jej obsługą.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.11.2016 | 9190 odsłon | 29 komentarzy

Wszystko przez ograniczenia przepustowości interfejsu. Niemiecki serwis Heise.de przyjrzał się kwestii działania trybu HDR na telewizorze 4K podłączonym do karty graficznej z układem AMD Polaris. Czerwoni zapewniali, że w takim przypadku będzie dostępna 10-bitowa głębia kolorów, ale rzeczywistość ma wyglądać nieco inaczej. Ze względu na problem z przepustowością, trzeba było dokonać kilku cięć.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane