Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 23.11.2018 | 3808 odsłon | 5 komentarzy

Wersja pecetowa nadal bez żadnej łatki. Nier: Automata doczeka się już niedługo zbiorczej wersji Game of the YoRHa Edition, którą znaleziono właśnie w bazie danych agencji ESRB. Dostępne we wpisie informacje wskazują, że nowa edycja została przygotowana z myślą o PC i konsolach PlayStation 4, ale to właśnie dane na temat pierwszej z wymienionych platform są najbardziej interesujące.

więcej »
Adrian Kotowski | 18.10.2018 | 4733 odsłony | 1 komentarz

Będą też inne ważne poprawki. Pecetowa wersja Monster Hunter: World została ciepło przyjęta przez recenzentów, choć deweloperzy popełnili podczas jej przygotowania kilka istotnych błędów. Na szczęście Capcom sukcesywnie naprawia swoją wielką produkcję, a kolejna, nadchodząca wielkimi krokami aktualizacja z pewnością przyciągnie uwagę osób, które posiadają wyświetlacze z HDR.

więcej »
Adrian Kotowski | 27.08.2018 | 10085 odsłon | 21 komentarzy

Sztuka optymalizacji. Kto pamięta premierę Forzy Horizon 3 ten doskonale wie, jak dziwnie ta produkcja zachowywała się na pecetach. Problemy z obsługą wielowątkowych CPU i utrzymaniem odpowiedniej płynności były widoczne właściwie na każdym sprzęcie. Z Forzą Horizon 4 tego typów problemów nie doświadczymy, a przynajmniej tak twierdzą jej twórcy. Co więcej, gra ma działać lepiej na słabszych komputerach niż jej poprzedniczka.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 23.07.2018 | 15843 odsłony | 56 komentarzy

Spadków wydajności w ogóle miało nie być. HDR w grach to po 3D (ktoś jeszcze pamięta?) kolejne rozwiązanie, które ma przyciągać graczy, przede wszystkim do producentów sprzętu, a więc kart graficznych i monitorów. Do tej pory mogło wydawać się, że korzystanie z HDR nie powinno mieć zauważalnego wpływu na wydajność w grach. Okazuje się, że jeśli HDR połączyć z rozdzielczością 4K, to przynajmniej jeden z graczy na rynku GPU ma poważne problemy.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.05.2018 | 9502 odsłony | 8 komentarzy

Szykuje się sporo ciekawych zmian. Konami oficjalnie zapowiedziało grę Pro Evolution Soccer 2019 i udostępniło wiele interesujących informacji o najnowszej części piłkarskiej serii. Deweloperzy zapowiedzieli liczne usprawnienia związane z dostępnymi trybami gry, oprawą graficzną i samą rozgrywką.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 11.01.2018 | 6102 odsłony | 35 komentarzy

Może da się nie oślepnąć. Nvidia na targach CES 2018 stara się zrobić możliwie jak największy szum wokół własnego standardu Big Format Gaming Display. Nvidia promuje w ten sposób duże telewizory, z ekranami o przekątnej ponad 40 cali i rozdzielczości 4K, opracowane z myślą o grach, wyposażone w Nvidia Shield, zamiast np. platformy Android TV.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 08.06.2017 | 17935 odsłon | 118 komentarzy

Panie, sprawdzaj pan, nie mamy nic do ukry... ehem. HDR to technika ostatnimi czasy mocno podgrzewana przez branżę elektroniki użytkowej - nie tylko telewizorów, ale także komputerów. Rozwiązanie to ma zapewniać poszerzoną paletę barw oraz kontrast na kompatybilnych monitorach. Nvidia chciała zaprezentować wyższość monitora z HDR nad "zwykłym monitorem".

więcej »
Adrian Kotowski | 19.12.2016 | 13916 odsłon | 38 komentarzy

Bez Denuvo się nie obyło. Na PC wreszcie zagościła wersja demonstracyjna gry Resident Evil 7. Dzięki niej możecie sprawdzić, jak na Waszych komputerach działać będzie pełna wersja tytułu. Z pierwszych opinii wynika, że z optymalizacją nie ma żadnego problemu. Potwierdziły się ponadto wszystkie dane na temat dostępnych opcji graficznych.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.10.2016 | 12451 odsłon | 23 komentarze

Polacy zrobili dobry użytek z obu technik. Shadow Warrior 2 może pochwalić się tytułem pierwszej standardowej produkcji pecetowej, w której zastosowano rozwiązanie Nvidii o nazwie Multi-Res Shading. Ta technika, kojarzona głównie z produkcjami dla gogli VR, pozwala na zwiększenie wydajności kosztem niewielkiego spadku jakości niektórych części obrazu. Shadow Warrior 2 jest też pierwszym tytułem na rynku PC, w którym wprowadzono pełną obsługę HDR.

więcej »
Adrian Kotowski | 11.10.2016 | 8251 odsłon | 42 komentarze

Deweloperzy podzielili się kilkoma istotnymi informacjami na temat gry. Już za dwa dni do sprzedaży trafi pecetowa wersja Shadow Warrior 2, tworzona przez polski zespół Flying Wild Hog. Jak zapewniają twórcy, otrzymamy naprawdę dopracowaną produkcję, która zaoferuje sporo opcji pecetowym graczom. Deweloperzy postanowili też, że nie wykorzystają popularnego ostatnio systemu Denuvo, który według nich nie jest przyjazny dla użytkowników legalnych kopii. 

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 12
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 11
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 74
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 17
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 11
Dobra wiadomość, ale czy na to tak naprawdę czekają użytkownicy Switcha? 7
Dzięki internetowi jest ona niepotrzebna. 11
Przewody już są, potrzeba jeszcze sprzętu. 26
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 17
Firma rośnie jak na drożdżach. 11
Facebook
Ostatnio komentowane