Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 08.06.2014 | 13221 odsłon | 23 komentarze

Czyli jednak nie taki nowy ten silnik w Mortal Kombat X. Ed Boon, współtwórca kultowej serii, poinformował na swoim Twitterze, że najnowsza, niedawno zapowiedziana część bijatyki powstaje nie na Unreal Engine 4, lecz na mocno zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 3. Raczej można było się tego domyślić, zwłaszcza że będziemy mieli do czynienia z tytułem planowanym zarówno na konsole starej, jak i obecnej generacji. Na osłodę producent ujawnił, w jakiej rozdzielczości i w ilu klatkach na sekundę zadziała Mortal Kombat X.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Kilka istotnych usprawnień. Notatnik dostępny w systemie Windows doczeka się aktualizacji. 51
EA będzie musiała wprowadzić kilka istotnych zmian. 24
Kiedyś może będzie poprawa. 55
Kolejny świetny zestaw produkcji. 14
Najbardziej rozbudowana wersja za ponad 32 tysiące złotych. 89
Nie jest tak źle, jak można było się spodziewać. 33
Nawet dwudziestokrotnie wydajniejszy niż poprzednik. 18
Kasa musi się zgadzać. Ostatnie miesiące dla serwisu społecznościowego Facebook nie były najlepsze. 34
Kiedy będą mogły przytulić nowe Ryzeny? 15
Kasa musi się zgadzać. Ostatnie miesiące dla serwisu społecznościowego Facebook nie były najlepsze. 34
Trzy modele dla wymagających. NZXT zaprezentował dzisiaj swoje nowe zasilacze z serii E. 4
Nawet dwudziestokrotnie wydajniejszy niż poprzednik. 18
Kolejny świetny zestaw produkcji. 14
Kiedyś może będzie poprawa. 55
Facebook
Ostatnio komentowane