Tagi
grafika
prezentacja
3d (3)   aep (1)   aktualizacja (2)   amd (5)   amd mantle (2)   amd ruby tech (1)   amd tressfx (1)   amd trueaudio (1)   android (2)   android l (1)   android tv (1)   api (4)   architektura (1)   arm (1)   ataribox (1)   ataribox joystick (1)   battlefield 4 (2)   biznes (1)   borderlands (1)   build 2013 (1)   call of duty: ghosts (1)   capcom (1)   ces (1)   ces 2014 (1)   ces 2017 (1)   chiny (1)   cry engine (1)   cryengine 3 (1)   crysis (1)   crytek (2)   data premiery (1)   dawn engine (1)   demo (3)   demo technologiczne (1)   deus ex (1)   deus ex universe (1)   deus ex: human revolution (1)   dinozaur (1)   directcompute (1)   directx (2)   directx 11 (1)   directx 11.2 (1)   dźwięk (1)   ea dice (1)   efekty graficzne (1)   eidos montreal (1)   epic (2)   epic games (1)   filmik (3)   fps (2)   frostbite (2)   fur (1)   futro (1)   galaxy s7 (1)   game developers conference (1)   gdc (2)   gdc 2015 (2)   geforce (2)   google (1)   google i/o (2)   gpu (3)   gra (7)   gra komputerowa (2)   gry (7)   hairworks (1)   hełm (2)   imagination technologies (1)   intel (1)   jen-hsun guan (1)   jen-hsun huang (1)   johnny lee (1)   joystick (1)   karta graficzna (1)   karty graficzne (1)   kepler (1)   kepler mobile (1)   komputer (1)   konami (1)   konferencja (3)   konsola (3)   lichdom (1)   linus (1)   linustechtips (1)   logan (1)   mantle (1)   mapowanie (1)   mapping (1)   Microsoft (2)   mobile (1)   mobile world congress (1)   mwc 2016 (1)   nitrous (1)   nowe technologie (1)   nvidia (4)   nvidia fur (1)   nvidia hairworks (1)   obrazki (1)   obsuwa (1)   oculus (1)   oculus rift (1)   okulary (1)   opengl (1)   opengl es (1)   opóźnienie (1)   oxide games (1)   playstation 4 (2)   pokaz (1)   poradniki (1)   powervr (1)   procesor grafiki (1)   programowanie (1)   project (1)   projekt (1)   qualcomm (1)   radeon (3)   radeon vega (1)   razer (1)   render (1)   renderowanie (1)   roślinność (1)   rozszerzenia (1)   ruby (1)   ruby tech (1)   rynek (1)   samsung (1)   screeny (1)   silnik (2)   smartfon (1)   sony (2)   sprzedaż (1)   steam (1)   streaming (1)   strzelanina (1)   tablet (2)   tango (1)   technologie (5)   tegra (3)   tegra k1 (1)   tegra x1 (1)   tiled resources (1)   tressfx (3)   tressfx 3.0 (1)   trueaudio (1)   układ graficzny (1)   unreal (1)   unreal engine (1)   vega (1)   wideo (2)   wiedźmin 3 (1)   wiedźmin 3: dziki gon (1)   wirtualna rzeczywistość (1)   włosy (1)   wydajność (3)   xbox (1)   xbox one (1)   zakaz (1)   zapowiedź (1)   zdjęcia (1)  
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 27.11.2017 | 7193 odsłony | 13 komentarzy

Retro pełną gębą. Na oficjalnej facebookowej stronie konsoli Ataribox pojawiły się pierwsze zdjęcia kontrolera przygotowanego dla tego urządzenia. Ataribox Joystick, bo tak nazywa się konstrukcja, wielu starszych graczy wprawi w nostalgiczny nastrój, przypominając im jak grało się na podobnych sprzętach kilkanaście lat temu. Inni będą się natomiast zastanawiać, czy możliwości urządzenia nie będą zbyt ograniczone.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.01.2017 | 15750 odsłon | 38 komentarzy

Najważniejszych szczegółów niestety brak. Linus z kanału LinusTechTips jako pierwszy przedstawiciel mediów miał możliwość zobaczenia i zaprezentowania, w pewnym stopniu oczywiście, nowej karty graficznej Radeon Vega. Na opublikowanym przez niego wideo możemy zobaczyć wersję inżynieryjną, ale w pełni działającą, co może zwiastować stosunkowo szybkie wprowadzenie urządzenia na rynek.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 22.02.2016 | 13559 odsłon | 41 komentarzy

Na Mobile World Congress firma Epic Games przy współpracy z Samsungiem zaprezentowała działanie najnowszego dema technologicznego, ProtoStar, wykorzystującego interfejs programowania aplikacji (API) Vulkan. Demo uruchomiono na najnowszym Galaxy S7 i zapewne chciano tym samym przedstawić moc obliczeniową CPU i GPU tego urządzenia.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 19.11.2015 | 3841 odsłon | 4 komentarze

Firma Crytek poinformowała o tym, że w sklepie Steam dostępne za darmo jest demo techniczne Back to Dinosaur Island, które stanowi podstawę dla mającej się w przyszłości pojawić wykorzystującej technikę wirtualnej rzeczywistości, Robinson: The Journey, przeznaczonej dla PlayStation VR.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 04.03.2015 | 29969 odsłon | 71 komentarzy

Na konferencji GDC 2015 (Game Developers Conference) oficjalnie zaprezentowano konsolę do gier Nvidia Shield opartą na platformie programowej Android TV. Warto przypomnieć, że Nvidia w tej branży swoją przygodę zaczęła od przenośnej konsoli Shield, a potem ofertę powiększyła o bardzo wydajny (przede wszystkim graficznie) tablet. Teraz firma idzie na całość i chce konkurować ze stacjonarnymi konsolami do gier.

więcej »
Bartosz Woldański | 14.02.2015 | 9663 odsłony | 45 komentarzy

Możliwości AMD TressFX 3.0 zostaną zaprezentowane na GDC 2015. „Czerwoni” poinformowali, że kolejna wersja technologii odpowiedzialnej za m.in. wygląd i animację włosów w grach będzie częścią silnika Dawn Engine, który ma napędzać projekty w ramach Deus Ex Universe. Życzymy sobie i Wam, żebyśmy wraz z „szamponem” nowej generacji od AMD ujrzeli pierwsze fragmenty z upragnionej, ale wciąż niezapowiedzianej kontynuacji Deus Ex: Human Revolution. 

więcej »
Piotr Gontarczyk | 27.06.2014 | 14126 odsłon | 11 komentarzy

O projekcie Google Tango wiemy już od kilku miesięcy i z najnowszych doniesień wynika, że prace nad Project Tango, a więc wyspecjalizowanym tabletem z funkcją mapowania 3D, zbliżają się do końca. Dowodem na to ma być informacja o tym, że LG wspólnie pracuje z firmą Google nad konsumenckim produktem, który na rynek miałby trafić w przyszłym roku. Przekonanie konsumenta do tego, że urządzenie przenośne z mapowaniem 3D jest przydatne, niekoniecznie musi być zadaniem prostym tak, jak w przypadku przekonywania do zakupu np. inteligentnego zegarka. Dlatego też Google aktywnie stara się skupiać wokół Project Tango kolejnych partnerów, którym pokazuje, co projekt ten oraz deweloperski tablet z procesorem NVIDII może robić.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 27.06.2014 | 11061 odsłon | 28 komentarzy

Do tej pory mobilne procesory grafiki nie raz pokazywały, że potrafią sporo więcej niż tylko przetwarzanie prostej grafiki trójwymiarowej i przy wielu okazjach kolejne układy udowadniały, że zapewniają większą moc obliczeniową niż starszej generacji procesory dla konsol do gier czy nawet komputerów osobistych. Zawsze były oczywiście daleko w tyle za aktualnymi generacjami i to raczej się nie zmieni. Porównania te jednak zazwyczaj odnoszą się wyłącznie do czystej mocy obliczeniowej, a nie do faktycznych możliwości mobilnych GPU.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.06.2014 | 7131 odsłon | 12 komentarzy

Firma Nvidia przedstawiła na oficjalnym materiale wideo technologię HairWorks, którą można było zobaczyć w Call of Duty: Ghosts. Podobnie jak konkurencyjny TressFX, tak i to rozwiązanie jest obecne wyłącznie w jednej produkcji (odświeżonego Tomb Raidera nie liczymy). Zarówno „Zieloni”, jak i „Czerwoni” na razie zachęcają deweloperów do wykorzystania narzędzi służących do realistycznej symulacji i wyrenderowania zarówno sierści zwierząt, jak i włosów postaci (jednak kosztem liczby klatek). Jak dobrze wiemy, kolejną grą w kolejce do obsługi Nvidia HairWorks jest polski Wiedźmin 3: Dziki Gon.

więcej »
Bartosz Woldański | 30.01.2014 | 12552 odsłony | 29 komentarzy

O ostatniej wersji dema technologicznego AMD Ruby Tech, które samo w sobie nie jest niczym świeżym, wspominaliśmy przy okazji imprezy GDC 2013 – jak bohaterka pokazu zmieniła się od tego czasu? Już prawie rok temu informowaliśmy, że Amerykanie wykorzystali nowoczesny silnik CryEngine 3, najbardziej znany z serii Crysis, który został doprawiony nie tylko AMD HD3D i AMD Eyefinity, ale też niedawno odświeżoną technologią AMD TressFX zastosowaną w ostatnim Tomb Raiderze. Upłynęło sporo czasu i powracamy do tematu za sprawą bardzo apetycznych... obrazków. :)

więcej »
Bartosz Woldański | 07.01.2014 | 9333 odsłony | 64 komentarze

Na targach CES 2014 odbyła się prezentacja technologii AMD Mantle, która ma zapewnić wydajność w grach nawet o 45% wyższą niż w trybie DirectX. To o wiele więcej niż przewidywaliśmy – na potwierdzenie tego będziemy musieli jednak poczekać do wydania stosownej aktualizacji do Battlefielda 4, która ma pojawić się, z małym opóźnieniem, jeszcze w tym miesiącu.

więcej »
Bartosz Woldański | 30.12.2013 | 8006 odsłon | 81 komentarzy

Do tego grę zakazano… w Chinach. EA DICE czy może raczej ogólnie „Elektronikom” nie wiedzie się ostatnio najlepiej. Stosunkowo słaba sprzedaż Crysisa 3 i Dead Space’a 3, tegoroczne problemy z nowym SimCity czy ciągle wymagający poprawek Battlefield 4, który miał otrzymać obsługę AMD Mantle i TrueAudio w grudniu tego roku... ale nie otrzyma.  Jakby tego było mało, to niedawno złożono pozew przeciwko firmie Electronic Arts, czego przyczyną okazała się wspomniana strzelanina wojenna studia DICE.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 01.07.2013 | 31857 odsłon | 93 komentarze

W trakcie konferencji BUILD 2013 przedstawiciele firmy Microsoft poinformowali o tym, że następna wersja interfejsu programowania aplikacji DirectX, znana jako DirectX 11.2, dostępna będzie wyłącznie systemu operacyjnego Windows 8.1, który pojawić się ma przed końcem bieżącego roku, a także dla konsoli do gier Microsoft Xbox One.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 15.04.2013 | 24682 odsłony | 33 komentarze

Jen-Hsun Huang, szef firmy Nvidia osobiście zaprezentował możliwości procesora grafiki nowej generacji, przeznaczonego dla urządzeń przenośnych, o nazwie Kepler Mobile. W trakcie ostatniego spotkania z inwestorami Huang stwierdził, że jego firma sporo zainwestowała w przeniesienie architektury Kepler, stosowanej dotychczas w procesorach grafiki dla komputerów stacjonarnych oraz przenośnych do formy, którą można stosować w małych urządzeniach.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane