Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 04.10.2014 | 10325 odsłon | 39 komentarzy

Szczerze mówiąc, zdążyliśmy zwątpić w to, że technologia AMD Mantle w ogóle pojawi się w Sniper Elite III: Afrika. Jednak, po miesiącach ciszy w tym temacie, światło dzienne ujrzała aktualizacja do gry wprowadzająca obsługę niskopoziomowego API. Lepiej późno niż wcale...

więcej »
Bartosz Woldański | 19.05.2014 | 17419 odsłon | 21 komentarzy

Czyżby Sniper Elite III: Afrika było pierwszą grą obsługującą od początku technologię AMD Mantle? Niestety, to nie jest jeszcze pewne, ale najbliższe tygodnie przyniosą odpowiedź, ponieważ strzelanina wojenna zadebiutuje na rynku za nieco ponad miesiąc. Tymczasem poznaliśmy wymagania sprzętowe pecetowej wersji, które praktycznie nie zmieniły się od czasu wydanego w 2012 roku Sniper Elite V2.

więcej »
Bartosz Woldański | 18.03.2014 | 8267 odsłon | 8 komentarzy

Zgodnie z wczorajszymi doniesieniami, doczekaliśmy się aktualizacji do gry Thief wprowadzającej obsługę technologii Mantle i TrueAudio, a także kolejnej wersji sterowników, AMD Catalyst 14.3 Beta 1, które umożliwiają przetestowanie nowych rozwiązań w skradance studia Eidos Montreal.

więcej »
Bartosz Woldański | 17.03.2014 | 4721 odsłon | 10 komentarzy

Firma Square Enix, wydawca najnowszego Thiefa, potwierdziła, że technologie AMD Mantle i AMD TrueAudio zostaną zaimplementowane w czwartej części przygód Garretta już jutro. Dotychczas mieliśmy okazję sprawdzić wpływ niskopoziomowego API na wydajność jedynie w Battlefieldzie 4, ale wreszcie przyszła pora na kolejny tytuł.

więcej »
Bartosz Woldański | 24.02.2014 | 6766 odsłon | 56 komentarzy

Jak dobrze wiemy, najnowszy Thief, którego premiera odbędzie się w tym tygodniu, ma być drugą grą wykorzystującą technologię AMD Mantle. Do tej pory spodziewaliśmy się, że obsługa niskopoziomowego interfejsu programowania pojawi się w dniu wydania skradanki, ale nasze przypuszczenia okazały się mylne. Twórcy nie zdążą na czas.

więcej »
Bartosz Woldański | 22.11.2013 | 8520 odsłon | 12 komentarzy

Studio Rebellion ściśle współpracuje z koncernem AMD nad zaimplementowaniem Mantle w silniku Asura i powstałych na nim grach. Na pierwszy ogień pójdzie zapowiedziana w marcu tego roku kontynuacja serii Sniper Elite, ale jej twórcy obiecują, że na tym lista tytułów się nie skończy. Na szczegóły jednak na razie zbyt wcześnie.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.11.2013 | 9723 odsłony | 46 komentarzy

Koncern AMD ogłosił, że zapowiedzianą podczas konferencji GPU’14 Tech Day technologię Mantle wykorzystają kolejne, po Battlefieldzie 4, gry. Współpracę z amerykańską firmą podjęły następujące firmy: Cloud Imperium Games, Eidos Montreal oraz Oxide Games.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 26.02.2013 | 42900 odsłon | 118 komentarzy

Firma AMD przedstawiła nową technikę, tressFX, o zapowiedzi której pisaliśmy wczoraj. Zgodnie z przewidywaniami, TressFX ma na celu umożliwienie renderowania bardziej realistycznych włosów postaci w grach komputerowych, a także bardziej wiarygodnie oddawać działania fizyki.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Poprawiona wersja wolna od efektu screen-door. 2
Czyżby za kilka miesięcy miała rozpocząć się prawdziwa, smartfonowa rewolucja? 14
Transakcja ma zostać sfinalizowana do końca tego roku. 12
Smartfon zadebiutuje dzień wcześniej, ale nie to jest najważniejsze. 6
Czyżby szykował się przełom na rynku urządzeń przenośnych? 11
Niektórzy mogą poczuć się rozczarowani. 5
Nvidia wprowadza na rynek kolejny model karty graficznej z rodziny Turing, tym razem wyraźnie tańszy.  35
Czyżby szykował się przełom na rynku urządzeń przenośnych? 11
Nvidia gotowa na premierę Radeona RX 590. 12
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 59
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 44
Niektórzy mogą poczuć się rozczarowani. 5
Smartfon zadebiutuje dzień wcześniej, ale nie to jest najważniejsze. 6
Cztery opowieści przedstawiające wojnę z różnych perspektyw. 24
Poprawiona wersja wolna od efektu screen-door. 2
Czyżby za kilka miesięcy miała rozpocząć się prawdziwa, smartfonowa rewolucja? 14
Ważna informacja dla przyszłości pamięci 3D XPoint. 9
Wirtualna rzeczywistość dostępna dla jeszcze większej liczby graczy. 10
Cztery opowieści przedstawiające wojnę z różnych perspektyw. 24
Nvidia gotowa na premierę Radeona RX 590. 12
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 59
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 44
Facebook
Ostatnio komentowane