Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 17.06.2014 | 6659 odsłon | 17 komentarzy

Chyba nigdy temat rozdzielczości i liczby klatek na sekundę nie rozpalał społeczności konsolowej jak obecnie. Doprowadziło to do tak absurdalnej sytuacji, że właściwie przy każdej grze PS4 i XONE walczą o klienta na framerate, a nie na samą jakość produktu. Zadziwiająco w tym przypadku wygląda przykład Battlefield Hardline, który na obu konsolach ma oferować 1080p i 60 kl./s. Czy aby na pewno?

więcej »
Bartosz Woldański | 27.01.2014 | 10456 odsłon | 55 komentarzy

Wygląda na to, że aktualizacja do gry Battlefield 4, pozwalająca na wykorzystanie nowej technologii AMD Mantle, nie wyjdzie jednak w tym miesiącu. Łatka planowana początkowo na grudzień minionego roku najprawdopodobniej znowu zostanie opóźniona – tak wynika ze screena prezentującego rozmowę użytkownika z przedstawicielem pomocy technicznej firmy Electronic Arts.

więcej »
Bartosz Woldański | 07.01.2014 | 9430 odsłon | 64 komentarze

Na targach CES 2014 odbyła się prezentacja technologii AMD Mantle, która ma zapewnić wydajność w grach nawet o 45% wyższą niż w trybie DirectX. To o wiele więcej niż przewidywaliśmy – na potwierdzenie tego będziemy musieli jednak poczekać do wydania stosownej aktualizacji do Battlefielda 4, która ma pojawić się, z małym opóźnieniem, jeszcze w tym miesiącu.

więcej »
Bartosz Woldański | 30.12.2013 | 8126 odsłon | 81 komentarzy

Do tego grę zakazano… w Chinach. EA DICE czy może raczej ogólnie „Elektronikom” nie wiedzie się ostatnio najlepiej. Stosunkowo słaba sprzedaż Crysisa 3 i Dead Space’a 3, tegoroczne problemy z nowym SimCity czy ciągle wymagający poprawek Battlefield 4, który miał otrzymać obsługę AMD Mantle i TrueAudio w grudniu tego roku... ale nie otrzyma.  Jakby tego było mało, to niedawno złożono pozew przeciwko firmie Electronic Arts, czego przyczyną okazała się wspomniana strzelanina wojenna studia DICE.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Firma postawi na zupełnie inny projekt. 33
Obietnica jest, teraz czekamy na jej spełnienie. 34
Świetna wiadomość dla klientów. DRAMeXchange przygotował nowy raport na temat rynku pamięci DRAM. 21
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 102
Tak może wyglądać chip w kolejnym Xboksie lub PS5. 33
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 102
Firma postawi na zupełnie inny projekt. 33
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Obietnica jest, teraz czekamy na jej spełnienie. 34
Facebook
Ostatnio komentowane