Tagi
grafika
filmik
1080p (3)   30 fps (1)   3d (1)   4d (1)   60 fps (1)   64-bit (1)   activision (2)   aktualizacja (3)   amd (4)   amd mantle (3)   amd ruby tech (1)   amd tressfx (2)   amd tressfx 2.0 (1)   amd trueaudio (1)   analiza (2)   anvil next (2)   apex turbulence (1)   api (3)   assassin’s creed iv: black flag (1)   assassin’s creed v (1)   assassin's creed (5)   assassin's creed 4 (1)   assassin's creed iv (2)   assassin's creed iv: black flag (4)   assassin's creed: liberation hd (1)   battlefield 4 (2)   better reality (2)   biblioteka (1)   black flag (5)   call of duty (2)   call of duty: ghosts (2)   cars (1)   ces (1)   ces 2014 (1)   chiny (1)   cpu (1)   cry engine (1)   cryengine (1)   cryengine 3 (2)   crystal dynamic (1)   crystal dynamics (3)   cyfrowa dystrybucja (1)   data premiery (1)   deadfall adventures (1)   definitive edition (3)   demo (1)   demo technologiczne (5)   directx (1)   directx 11 (3)   dlc (1)   dodatek (1)   dx 11 (1)   dx11 (1)   dźwięk (1)   ea dice (1)   efekty cząsteczkowe (1)   efekty graficzne (5)   engine (2)   farm 51 (3)   fotorealizm (4)   fpp (3)   fps (7)   freedom cry (1)   frostbite (2)   fur (1)   futro (1)   gameplay (4)   geforce (2)   get even (4)   ghosts (2)   gpu (2)   gra (18)   gra komputerowa (6)   grafika 3d (1)   gry (18)   infinity ward (2)   infomatrix3d (1)   karty graficzne (1)   konferencja (1)   konsola (1)   konsole (3)   krzysztof płonka (1)   lara croft (4)   lichdom (1)   mantle (2)   megascans (1)   możliwości (2)   nitrous (2)   nitrous engine (1)   nixxes (1)   nowa generacja (1)   nvidia (4)   nvidia physx (2)   obrazki (1)   obsuwa (1)   oculus rift (1)   okulary wirtualnej rzeczywistości (1)   opinie (1)   opóźnienie (1)   oprawa wizualna (2)   optymalizacja (1)   oxide games (2)   pc (10)   physx (2)   piraci (1)   playstation 3 (3)   playstation 4 (10)   pokaz możliwości (1)   polska gra (3)   porównanie (4)   porównanie graficzne (5)   porównanie grafiki (5)   porównanie wydajności (3)   premiera (3)   prezentacja (3)   project c.a.r.s. (1)   project cars (1)   ps3 (6)   ps4 (6)   quixel (1)   quixel megascans (1)   radeon (2)   radeon sdk (1)   render (1)   renderowanie (1)   roślinność (1)   rozszerzenie (1)   ruby (1)   ruby tech (1)   sandbox (3)   screeny (7)   sdk (1)   silnik (4)   skanowanie (1)   skanowanie 3d (3)   sony (1)   sprzedaż (1)   star swarm (1)   steamos (1)   strzelanina (3)   teaser (1)   technika (1)   technologia (1)   technologie (12)   tekstury (1)   the farm 51 (3)   the vanishing of ethan carter (1)   thief (1)   thorskan (1)   tomb raider (4)   tomb raider: definitive edition (4)   tpp (3)   tressfx (3)   tressfx 2.0 (1)   trueaudio (1)   ubisoft (5)   ubisoft polska (1)   united front games (1)   uplay (1)   ustawienia (1)   valve (1)   wideo (1)   wii u (2)   windows (1)   włosy (1)   wydajność (9)   wymagania sprzętowe (1)   wymagania systemowe (1)   wyścigi (1)   x360 (3)   xbox 360 (3)   xbox one (8)   xone (4)   zakaz (1)   zapis rozgrywki (1)   zapowiedź (1)   zręcznościowe (2)   zwiastun (4)  
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 19.03.2014 | 8388 odsłon | 31 komentarzy

Firma Quixel opublikowała filmik prezentujący efekt użycia zbioru tekstur na przykładzie zaawansowanego silnika CryEngine 3. Rozwiązanie pozwala twórcom na uzyskanie bez większego wysiłku rezultatu bliskiego temu, jakie daje technologia polskiej firmy Better Reality współpracującej ze studiem The Farm 51 przy grze Get Even, która ma zachwycać nas fotorealistyczną oprawą graficzną. Czy prezentacja Megascans, które ma oferować na starcie pokaźną, rozbudowywaną każdego dnia bibliotekę skanów, robi równie duże wrażenie? Zobaczcie sami.

więcej »
Bartosz Woldański | 30.01.2014 | 12663 odsłony | 29 komentarzy

O ostatniej wersji dema technologicznego AMD Ruby Tech, które samo w sobie nie jest niczym świeżym, wspominaliśmy przy okazji imprezy GDC 2013 – jak bohaterka pokazu zmieniła się od tego czasu? Już prawie rok temu informowaliśmy, że Amerykanie wykorzystali nowoczesny silnik CryEngine 3, najbardziej znany z serii Crysis, który został doprawiony nie tylko AMD HD3D i AMD Eyefinity, ale też niedawno odświeżoną technologią AMD TressFX zastosowaną w ostatnim Tomb Raiderze. Upłynęło sporo czasu i powracamy do tematu za sprawą bardzo apetycznych... obrazków. :)

więcej »
Bartosz Woldański | 29.01.2014 | 14923 odsłony | 52 komentarze

Która wersja gry Tomb Raider jest najładniejsza? Różnica w wydajności na konsolach nowej generacji została przedstawiona we wczorajszym porównaniu przygotowanym przez Digital Foundry z serwisu Eurogamer. Z kolei jak wypadła optymalizacja wydanej w ubiegłym roku wersji komputerowej możecie ocenić, zaglądając do naszego testu kart graficznych. Wydajność to jedno, a jak grafika? Jako że europejscy gracze wciąż czekają na premierę Tomb Raider: Definitive Edition, muszą na razie wystarczyć nam porównania na miarę tego, które opracowała niemiecka redakcja PC Games Hardware.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.01.2014 | 12535 odsłon | 57 komentarzy

60 kontra 30 klatek na sekundę. Zgodnie z doniesieniami sprzed kilku dni, wersja na PlayStation 4 wypada znacznie lepiej niż edycja przeznaczona na konkurencyjną platformę sprzętową. Dlaczego stało się tak, a nie inaczej? Nad Tomb Raider: Definitive Edition pracowały dwa różne studia deweloperskie, a na dodatek gra na Xboksa One ma ustalony limit 30 klatek na sekundę.

więcej »
Bartosz Woldański | 16.01.2014 | 9853 odsłony | 46 komentarzy

Firma Oxide Games opublikowała kolejny materiał wideo ukazujący ogromną bitwę kosmiczną z udziałem nawet przeszło 10 tysięcy jednostek. Jest to demo technologiczne Star Swarm, czyli próbka demonstrująca autorski silnik studia wykorzystujący niskopoziomowe API amerykańskiego koncernu – AMD Mantle.

więcej »
Bartosz Woldański | 15.01.2014 | 10564 odsłony | 14 komentarzy

Krakowska firma Better Reality, której próbkę pracy mogliśmy już ujrzeć na pierwszych demach technologicznych, ma ambitne plany, które mogą wznieść jakość grafiki w grach wideo na zupełnie nowy poziom. Get Even, nadchodząca produkcja rodzimego studia The Farm 51, jako pierwsza wykorzysta rewolucyjną technologię skanowania 3D, która już teraz wzbudza spore zainteresowanie graczy, ale też  firm chętnych do współpracy z Better Reality. To jednak nie wszystko, co skrywają Polacy - co powiecie na konkurencję dla Oculus Rift?

więcej »
Bartosz Woldański | 14.01.2014 | 15744 odsłony | 40 komentarzy

Serwis IGN opublikował materiał wideo porównujący ostatniego Tomb Raidera w wersji na PlayStation 3 z odświeżonym wydaniem gry na PlayStation 4 – Tomb Raider: Definitive Edition. Jest to również pierwsza okazja do przyjrzenia się szacie graficznej starych-nowych przygód Lary Croft. Czy faktycznie jest tak duża różnica, jak zapowiadał producent?

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2014 | 11566 odsłon | 31 komentarzy

AMD TressFX 2.0 to już nie tylko włosy, ale też roślinność i futro zwierząt (wzorem Nvidia Fur). O technologii AMD TressFX 2.0 pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku, ale do tematu powracamy. We wspomnianym miesiącu została udostępniona próbka w zestawie narzędzi (Radeon SDK), a obecnie możemy przyjrzeć się działaniu tego rozwiązania i poznać więcej szczegółów na temat poczynionych zmian.

więcej »
Bartosz Woldański | 08.01.2014 | 13565 odsłon | 25 komentarzy

Pod koniec ubiegłego roku poznaliśmy pierwsze szczegóły na temat polskiej produkcji Get Even autorstwa studia The Farm 51. Teraz możemy zobaczyć ją nie tylko na obrazkach z gry, ale też na pierwszym zwiastunie, który pokazuje, jak bardzo twórcy kładą nacisk na fotorealizm.

więcej »
Bartosz Woldański | 07.01.2014 | 9365 odsłon | 64 komentarze

Na targach CES 2014 odbyła się prezentacja technologii AMD Mantle, która ma zapewnić wydajność w grach nawet o 45% wyższą niż w trybie DirectX. To o wiele więcej niż przewidywaliśmy – na potwierdzenie tego będziemy musieli jednak poczekać do wydania stosownej aktualizacji do Battlefielda 4, która ma pojawić się, z małym opóźnieniem, jeszcze w tym miesiącu.

więcej »
Bartosz Woldański | 30.12.2013 | 8055 odsłon | 81 komentarzy

Do tego grę zakazano… w Chinach. EA DICE czy może raczej ogólnie „Elektronikom” nie wiedzie się ostatnio najlepiej. Stosunkowo słaba sprzedaż Crysisa 3 i Dead Space’a 3, tegoroczne problemy z nowym SimCity czy ciągle wymagający poprawek Battlefield 4, który miał otrzymać obsługę AMD Mantle i TrueAudio w grudniu tego roku... ale nie otrzyma.  Jakby tego było mało, to niedawno złożono pozew przeciwko firmie Electronic Arts, czego przyczyną okazała się wspomniana strzelanina wojenna studia DICE.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.12.2013 | 10510 odsłon | 66 komentarzy

Gra Assassin’s Creed IV: Black Flag otrzymała oficjalną aktualizację dodającą do gry efekty graficzne będące zasługą technologii Nvidia PhysX. Z małym opóźnieniem do sprzedaży trafiła wersja pecetowa pierwszego fabularnego DLC, zatytułowanego Freedom Cry.

więcej »
Bartosz Woldański | 16.12.2013 | 13896 odsłon | 20 komentarzy

Polskie studio The Farm 51 wreszcie uchyliło rąbka tajemnicy na temat swojego nowego, „next-genowego” projektu, zatytułowanego Get Even. Teraz pokuszono się o coś więcej niż tylko wzmiankę, która padła podczas prezentacji twórców Deadfall Adventures czy Necrovision na tegorocznych targach PGA. Wiemy nie tylko więcej o grze, ale też zobaczyliśmy świeże screeny, a nawet demo technologiczne.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.11.2013 | 13677 odsłon | 29 komentarzy

O ile w przypadku Battlefielda 4 doczekaliśmy się już solidnego porównania grafiki i wydajności, o tyle w przypadku największego konkurenta, Call of Duty: Ghosts, musieliśmy uzbroić się w cierpliwość. Materiały wideo obejmujące różnice w grafice pomiędzy wersjami na konsole obecnej i nowej generacji możecie zobaczyć tutaj, ale - zgodnie z naszymi oczekiwaniami - tematowi jeszcze raz przyjrzał się zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.11.2013 | 28119 odsłon | 21 komentarzy

Gra wreszcie debiutuje na komputerach osobistych po trzech tygodniach od premiery na PlayStation 3 i Xboksa 360. W Polsce oficjalnie ukaże się 21 listopada, a w najbliższy piątek w wybranych krajach także na nadchodzącym urządzeniu Microsoftu – Xboksie One. O recenzjach Assassin's Creed IV: Black Flag wspominaliśmy pod koniec października (średnia ocen waha się od 82 do 88% w zależności od platformy), teraz zebraliśmy dla Was materiały porównujące grafikę wersji na PC oraz stare i nowe konsole.  

więcej »
Bartosz Woldański | 07.11.2013 | 10679 odsłon | 39 komentarzy

Tytuł nadjedzie w przyszłym roku także na komputery wyposażone w system operacyjny Windows oraz konsole PlayStation 4, Xbox One i Wii U. Pierwotnie gra miała ukazać się wyłącznie na pecetach oraz starszych urządzeniach Sony i Microsoftu, ale plany uległy zmianie.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.11.2013 | 19197 odsłon | 55 komentarzy

Podobnie jak po premierze Battlefielda 4, tak i w przypadku Call of Duty: Ghosts doczekaliśmy się materiału wideo porównującego oprawę wizualną gry na różnych platformach sprzętowych. Redaktorzy serwisu IGN pokazali różnice pomiędzy np. PlayStation 3 a PlayStation 4.

więcej »
Bartosz Woldański | 29.10.2013 | 11299 odsłon | 9 komentarzy

Nvidia prezentuje swoje rozwiązania technologiczne w kolejnej, chociażby po Batman: Arkham Origins, grze, w której dodatkowe efekty zobaczą wyłącznie posiadacze kart GeForce. To, że amerykański koncern współpracuje z producentami gier, nie jest żadnym novum, ale w ostatnim czasie próbuje zachęcić graczy większą liczbą tytułów oferujących ustawienia niedostępne na konkurencyjnych układach graficznych. 

więcej »
Bartosz Woldański | 17.09.2013 | 7294 odsłony | 13 komentarzy

Francuski koncern Ubisoft opublikował kolejny materiał wideo z Assassin’s Creed IV: Black Flag. Omówiono w nim zastosowane technologie, które w pełnej krasie ujrzymy wyłącznie na konsolach nowej generacji oraz pecetach.

więcej »
Bartosz Woldański | 06.09.2013 | 9447 odsłon | 16 komentarzy

Zaledwie wczoraj rozpisaliśmy się na temat 15-minutowej demonstracji rozgrywki z Watch Dogs, a krótko potem firma Ubisoft opublikowała niewiele krótszy materiał poświęcony Black Flag, innemu głośnemu tytułowi z flagowej serii Assassin’s Creed. Materiał wideo został dodatkowo okraszony komentarzem producenta gry.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Kilka istotnych usprawnień. Notatnik dostępny w systemie Windows doczeka się aktualizacji. 51
EA będzie musiała wprowadzić kilka istotnych zmian. 24
Kiedyś może będzie poprawa. 55
Kolejny świetny zestaw produkcji. 14
Najbardziej rozbudowana wersja za ponad 32 tysiące złotych. 89
Nie jest tak źle, jak można było się spodziewać. 33
Nawet dwudziestokrotnie wydajniejszy niż poprzednik. 18
Kasa musi się zgadzać. Ostatnie miesiące dla serwisu społecznościowego Facebook nie były najlepsze. 34
Kiedy będą mogły przytulić nowe Ryzeny? 15
Kasa musi się zgadzać. Ostatnie miesiące dla serwisu społecznościowego Facebook nie były najlepsze. 34
Trzy modele dla wymagających. NZXT zaprezentował dzisiaj swoje nowe zasilacze z serii E. 4
Nawet dwudziestokrotnie wydajniejszy niż poprzednik. 18
Kolejny świetny zestaw produkcji. 14
Kiedyś może będzie poprawa. 55
Facebook
Ostatnio komentowane