Tagi
Publikacji na stronę
1
Piotr Gontarczyk | 15.12.2016 | 5715 odsłon | 16 komentarzy

Za cztery lata ma być znacznie więcej. W 2016 roku łącznie ma być ponad dwa miliony sprzedanych urządzeń wirtualnej rzeczywistości, a w 2020 roku liczba ta ma ulec dziesięciokrotnemu zwiększeniu - do dwudziestu milionów egzemplarzy. Tak wynika z najnowszego raportu firmy analitycznej Canalys.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 22.11.2016 | 7380 odsłon | 7 komentarzy

Windows 10 przez gogle. Microsoft w ubiegłym miesiącu, w trakcie wydarzenia Surface Studio, oprócz prezentacji nowych urządzeń serii Surface zapowiedział Creators Update dla Windows 10, a także nowe rozwiązanie z zakresu wirtualnej rzeczywistości - Windows Holographic. Platforma ta ma zapewnić obsługę hełmów i gogli VR w systemie Windows. Dotyczyć to ma urządzeń produkowanych przez firmy zewnętrzne, przy współpracy z Microsoftem, według którego najtańsze rozwiązania mają kosztować tylko 299 dolarów.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 08.06.2016 | 6059 odsłon | 16 komentarzy

Na hełmy Vive trzeba czekać coraz krócej. Firma HTC oficjalnie poinformowała o tym, że czas oczekiwania na dostawy hełmów wirtualnej rzeczywistości Vive został mocno skrócony - do zaledwie 72 godzin. Na etapie przedsprzedaży zamówienia złożone w lutym zaczęły być realizowane po ponad miesiącu, ale problemy z produkcją sprawiały, że popyt mocno przewyższał podaż, a opóźnienia w dostarczaniu zamówionych produktów stopniowo wydłużały się.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 25.05.2016 | 5391 odsłon | 13 komentarzy

W 2012 roku, po tym jak wtedy jeszcze młodziutka firma Oculus uruchomiła kampanię dotacji publicznej na projekt Rift DK1, do akcji dołączyła firma Valve. Ekipa tej ostatniej, znanej z serii gier Half-Life, Portal, platformy Steam, itd., chwaliła nawet plany Oculusa w kampanii promocyjnej. Wtedy nawet szef Valve, Gabe Newell, wystąpił w materiale filmowym, co akurat czyni dość rzadko.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 17.12.2015 | 5732 odsłony | 17 komentarzy

Rynkowa wersja gogli PlayStation VR, wcześniej znanych pod nazwą kodową Morpheus, z konsolą PlayStation 4 łączyć się będzie za pośrednictwem czarnego modułu zewnętrznego. Do tej pory przedstawiciele Sony co prawda mówili otwarcie o tym, że wprowadzenie techniki wirtualnej rzeczywistości do PS4 będzie wymagać zewnętrznego urządzenia przetwarzającego, ale nie ujawniano jak ma ono wyglądać.

więcej »
Adam Szymański | 12.11.2015 | 6571 odsłon | 5 komentarzy

Gogle wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR zostały zapowiedziane jeszcze podczas imprezy Oculus Connect, gdzie twierdzono, że ich ostateczna wersja trafi do sprzedaży w listopadzie bieżącego roku. Wygląda na to, że Koreańczycy dotrzymali słowa, ponieważ oficjalnie ogłoszono, że headset pojawi się w sklepach dokładnie 20 listopada. Mimo to już teraz zdradzono jego ostateczną cenę, a także uruchomiono internetową przedsprzedaż.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.07.2015 | 7875 odsłon | 10 komentarzy

HTC Vive, gogle wirtualnej rzeczywistości współtworzone z Valve, zostaną oficjalnie zaprezentowane w połowie października. Twórcy twierdzą, że produkt powinien być dzięki temu bez problemu dostępny w sklepach jeszcze w sezonie świątecznym tego roku. Nadal jednak nie znamy ostatecznej specyfikacji konstrukcji, bo cały czas pojawiają się nowe elementy zestawu.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 39
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 39
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Facebook
Ostatnio komentowane