Tagi
geralt
wiedźmin 3: dziki gon
directx 11.2
apex
directx (1)   directx 11 (1)   directx 11.1 (1)   dziki gon (1)   engine (1)   fur tech (1)   gra (1)   grafika (1)   gry (1)   nvidia fur (1)   optymalizacja (1)   physx (1)   physx 3.0 (1)   red engine (1)   red engine 3 (1)   silnik (1)   techniczna strona (1)   technikalia (1)   technologie (1)   teselacja (1)   the witcher (1)   the witcher 3 (1)   wiedźmin (1)   wiedźmin 3 (1)   wymagania sprzętowe (1)  
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 23.09.2013 | 37776 odsłon | 34 komentarze

Jesteście ciekawi technicznej strony Wiedźmina 3? W rozmowie dla serwisu DSOGaming.com twórcy ze studia CD Projekt RED ujawnili nowe szczegóły dotyczące technologii i rozwiązań wykorzystanych w nadchodzących przygodach Geralta z Rivii.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Tak może wyglądać chip w kolejnym Xboksie lub PS5. 115
Świetna wiadomość dla klientów. DRAMeXchange przygotował nowy raport na temat rynku pamięci DRAM. 21
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Tak może wyglądać chip w kolejnym Xboksie lub PS5. 115
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 102
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 38
Facebook
Ostatnio komentowane