Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 26.08.2015 | 6861 odsłon | 3 komentarze

Zobacz Dying Light: The Following w akcji. Firma Techland opublikowała pierwszy zapis rozgrywki z zapowiedzianego niedawno pełnoprawnego rozszerzenia do cieszącego się popularnością sandboksa z zombie. Dodatek wprowadzi nowy, bardzo duży obszar, zaoferuje istotne zmiany w rozgrywce, a także dzięki niemu poznamy dalsze losy Kyle'a Crane'a, głównego bohatera opowieści, w którego wcielaliśmy się również w podstawowej wersji gry.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.01.2015 | 11290 odsłon | 8 komentarzy

Premiera Dying Light tuż, tuż, choć nie obyło się bez opóźnienia wersji pudełkowej w wielu krajach (na szczęście obsuwa nie dotyczy Polski). W ramach rekompensaty firma Warner Bros. postanowiła udostępnić za darmo sieciowy tryb Be the Zombie, który pierwotnie miały otrzymać wyłącznie osoby składające zamówienia przedpremierowe. Oprócz tego studio Techland podzieliło się nowymi materiałami wideo przedstawiającymi Dying Light w akcji. 

więcej »
Bartosz Woldański | 08.05.2014 | 5111 odsłon | 8 komentarzy

Niestety, Dying Light podzieliło los Hellraida i Wiedźmina 3 i nie ujrzy światła dziennego w tym roku. Jest to kolejny dowód na to, że w plotkach jest więcej prawdy, niż byśmy chcieli, żeby było. :) Gdy niedawno informowaliśmy o obsuwie drugiego tytułu studia Techland, byliśmy wręcz przekonani, że Polacy ukończą zgodnie z pierwotnie ustalonym terminem przynajmniej jedną z obecnie tworzonych gier. Dying Light było w końcu reklamowane od dłuższego czasu, wydawało się, że produkcja znajduje się już prawie na mecie, więc dlaczego doszło do opóźnienia?

więcej »
Bartosz Woldański | 17.02.2014 | 7724 odsłony | 22 komentarze

Kolejny horror i pierwsza gra na silniku Unreal Engine 4 coraz bliżej. Gracze, którzy lubią się bać, nie są w ostatnich latach rozpieszczani. Choć producenci próbują mieszać gatunki i oferować w swoich tytułach sceny pełne niepokoju lub grozy, to w tych miszmaszach jest więcej gry akcji niż horroru. Jeszcze przed The Evil Within, produkcją tworzoną pod skrzydłami Bethesdy Softworks, zagramy w Daylight, które zmierza na PC oraz PlayStation 4.

więcej »
Bartosz Woldański | 18.12.2013 | 6404 odsłony | 8 komentarzy

Strach się bać? Po prezentacji Dying Light podczas prestiżowej imprezy VGX 2013 czuliśmy niedosyt, ponieważ zabrakło ukazania akcji rozgrywającej się po zmroku. Polskie studio Techland podkreśla na każdym kroku, jak istotny jest zmienny cykl dnia i nocy i nowy oficjalny zapis rozgrywki nie daje jasnej odpowiedzi na pytanie o to, jak bardzo zmienia się oblicze gry. Można jednak zobaczyć chociażby skromne różnice w zachowaniu żywych trupów.  

więcej »
Bartosz Woldański | 17.12.2013 | 42948 odsłon | 13 komentarzy

Po bardzo długim oczekiwaniu nareszcie opublikowano wczesną wersję samodzielnego wydania gry DayZ. Czy tylko emocje zbytnio nie opadły? Dean Hall oraz studio Bohemia Interactive, znane z serii Arma, przetestowali cierpliwość graczy i wcale na tym się nie skończyło, bo kupując grę w sklepie Steam albo na stronie internetowej producenta, otrzymujemy na razie dostęp do wersji alfa. A to z kolei wymaga odpowiedniego podejścia do tytułu, bo inaczej można się srodze rozczarować...

więcej »
Bartosz Woldański | 14.11.2013 | 15195 odsłon | 10 komentarzy

Jedna z najbardziej oczekiwanych polskich gier i kolejne spojrzenie na rozgrywkę, tym razem na edycję konsolową. Materiał wideo został bowiem przygotowany na podstawie wersji przeznaczonej na konsolę PlayStation 4. Przy okazji publikujemy kolejny bogaty zestaw obrazków z gry i wymagania sprzętowe pecetowej wersji.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.08.2013 | 7456 odsłon | 25 komentarzy

Na kilka dni przed targami Gamescom polskie studio Techland zaprezentowało pierwszy, niespełna 12-minutowy zapis rozgrywki z Dying Light, swoistego następcy Dead Island. Mimo że do premiery gry jeszcze długa droga, to już teraz szykuje się najlepsza, obok Wiedźmina 3, rodzima produkcja planowana na 2014 rok.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 65
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Bioware nie wyciągnęło wniosków po Andromedzie. 52
Eksperyment się nie udał. 16
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 21
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Facebook
Ostatnio komentowane