Tagi
gameplay
x360
1080p (4)   30 fps (2)   4k (2)   60 fps (1)   60 klatek (1)   792p (1)   900p (2)   action-rpg (3)   airtight (2)   airtight games (2)   aktualizacja (2)   alien (1)   alien: isolation (1)   amd (2)   amd mantle (1)   anvil next (2)   assassin’s creed iv: black flag (1)   assassin's creed (3)   assassin's creed iv: black flag (2)   b.j. blazkowicz (4)   battlefield (1)   battlefield 4 (1)   beta (4)   beta testy (1)   bethesda (6)   bethesda softworks (6)   bękarty wojny (1)   bf (1)   bf 4 (1)   bioware (4)   black flag (3)   błędy (2)   castlevania (1)   castlevania: lords of shadow (1)   castlevania: lords of shadow 2 (1)   cd projekt (1)   cdp.pl (1)   cena (1)   cenega (4)   cenega poland (1)   ci games (3)   city interactive (3)   codemasters (1)   creative assembly (1)   crpg (3)   cryengine (3)   cryengine 3 (3)   data premiery (11)   data premiery fpp (1)   dice (1)   disrupt (3)   długość gry (1)   długość rozgrywki (1)   doom (1)   doom 4 (1)   dragon age (4)   dragon age iii (3)   dragon age inkwizycja (1)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (3)   e3 2014 (1)   ea (6)   ea dice (1)   ea origin (1)   ea polska (1)   efekty graficzne (2)   eidos montreal (1)   electronic arts (6)   enemy front (3)   engine (2)   evil within (2)   film (1)   filmik (6)   filmiki (2)   fpp (10)   fps (9)   fragmenty rozgrywki (7)   frostbite 3 (3)   full hd (3)   garrett (1)   geforce (1)   gpu (2)   gra (27)   gra akcji (2)   gra komputerowa (13)   grafika (7)   grand theft auto v (1)   grid (1)   grid autosport (1)   gry (27)   gry akcji (4)   gta (1)   gta v (1)   horror (3)   id tech 5 (6)   ii wojna Światowa (3)   isolation (1)   kadzait24 (1)   karta graficzna (2)   konami (1)   konsole (3)   la noire (1)   machinegames (4)   mantle (1)   mechanika (1)   mechy (1)   mercury steam entertainment (1)   mod (1)   modyfikacja (1)   multiplayer (1)   murdered (2)   murdered: soul suspect (2)   nvidia (3)   obcy (1)   obsuwa (1)   oceny (4)   okładka (2)   opcje (1)   opinie (1)   opis (1)   opóźnienie (1)   oprawa wizualna (2)   optymalizacja (1)   origin (3)   patch (2)   pc (29)   playstation (4)   playstation 3 (2)   playstation 4 (6)   polska (1)   polska gra (3)   polska premiera (1)   poprawka (2)   porównanie (3)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (3)   porównanie wydajności (1)   pre-order (1)   premiera (21)   przygodowa gra akcji (2)   przygodówka (2)   ps3 (28)   ps4 (20)   recenzja (2)   recenzje (5)   resident evil (1)   respawn (1)   respawn entertainment (1)   rockstar (1)   rockstar games (1)   rozdzielczość (4)   rpg (3)   salem (2)   sandbox (9)   screeny (9)   sega (1)   sieciowe (1)   silnik (4)   skradanka (2)   slasher (1)   source (1)   square enix (2)   square-enix (1)   starbreeze (2)   steam (1)   stream (1)   strzelanina (7)   strzelaniny (1)   strzelanka (1)   survival horror (3)   szczegóły (8)   tango gameworks (2)   technologie (2)   test (4)   the evil within (2)   theworse (1)   thief (1)   titanfall (1)   tpp (4)   twitch.tv (1)   ubisoft (7)   ubisoft montreal (3)   ubisoft polska (1)   unreal engine 3 (3)   ustawienia (2)   video (1)   walka (1)   wampiry (1)   watch dogs (4)   watch_dogs (2)   wideo (1)   wii u (2)   wojenna (3)   wolfenstein (4)   wolfenstein: the new order (4)   wrażenia (1)   wydajność (4)   wymagania sprzętowe (5)   wymagania systemowe (5)   wyścigi (1)   xbox (1)   xbox 360 (2)   xbox one (8)   xo (3)   xone (21)   zapis rozgrywki (19)   zapowiedź (3)   zwiastun (16)  
Publikacji na stronę
1 2
Bartosz Woldański | 11.10.2014 | 26470 odsłon | 22 komentarze

Dragon Age: Inquisition początkowo dołączył do gier potrzebujących karty graficznej ze sporą ilością pamięci, ale wymagania sprzętowe wersji PC zostały szybko skorygowane. Po poprawkach tytuł studia BioWare nie jest bardziej „sprzętożerny” niż Battlefield 4, pierwsza produkcja działająca na silniku Frostbite 3. Dodatkowo komputerowa edycja nadchodzącego Dragon Age’a będzie obsługiwać rozdzielczość 4K i technologię AMD Mantle. Poznaliśmy też szczegóły na temat natywnej rozdzielczości w wersjach przeznaczonych na PlayStation 4 i Xboksa One.

więcej »
Adrian Kotowski | 08.10.2014 | 7148 odsłon | 23 komentarze

W sieci pojawiło się wideo z gry Dragon Age: Inkwizycja prezentujące rozgrywkę z wersji PC na najwyższych możliwych ustawieniach graficznych. Gra wygląda całkiem dobrze, ale tym co może od niej odrzucić fanów pierwszej części sagi jest bardzo dynamiczna walka wyjęta żywcem z Dragon Age 2. Uwagę zwracają też wszelkiego rodzaju animacje oraz sterowanie bazujące na wykorzystaniu kontrolera.

więcej »
Bartosz Woldański | 25.09.2014 | 10490 odsłon | 18 komentarzy

Firma Bethesda Softworks zdradziła wreszcie wymagania sprzętowe pecetowej wersji The Evil Within, survival horroru twórcy Resident Evil. Czy strach się bać? Nie, choć do gry zalecany jest jednak mocniejszy sprzęt niż w przypadku Wolfenstein: The New Order, innego tytułu napędzanego przez zmodyfikowany silnik id Tech 5, na którym działa również gra studia Tango Gameworks. Październikowa premiera jest już niezagrożona, gdyż wydawca poinformował o tym, że tytuł osiągnął złoty status, a co za tym idzie - powędrował do tłoczni. 

więcej »
Bartosz Woldański | 23.07.2014 | 4919 odsłon | 19 komentarzy

„Elektronicy” opóźniają kolejny flagowy tytuł. Tym razem padło na cRPG-a studia BioWare, Dragon Age: Inquisition, i tym razem obsuwa – ku naszej uciesze – nie jest aż tak znacząca. Ponieważ w trzecią część serii zagramy jeszcze w tym roku. Przesunięcie daty premiery o kilka tygodni wynika po prostu z chęci dopracowania poszczególnych elementów składowych gry, w tym zapełnienia zawartością bardziej otwartych przestrzeni.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 30.06.2014 | 14236 odsłon | 25 komentarzy

Długo oczekiwana gra Ubisoftu, Watch Dogs, niedawno weszła na rynek i od tamtej pory miliony graczy gra w nią na różnych platformach, aczkolwiek z pewnością posiadacze konsol do gier mogą tylko pozazdrościć "rasie pecetowych graczy", którzy z jednej strony dostali wersję okrojoną na potrzeby właśnie konsol, ale z drugiej mogą cieszyć się możliwością stosowania niezależnych modyfikacji. To właśnie ta ostatnia grupa ma do dyspozycji nowego "moda", który ma za zadanie znacząco poprawić efektowność grafiki w grze Watch Dogs, próbując przywrócić jej blask z dawnych zwiastunów. Kadzait24 udostępnił w sieci nową wersję beta swojej modyfikacji, o nazwie E3 Mod 5.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 30.05.2014 | 34688 odsłon | 172 komentarze

Wydana trzy dni temu, przez Ubisoft, gra Watch Dogs przez wiele tygodni była jednym z najgorętszych tematów w mediach, a także serwisach społecznościowych i forach dyskusyjnych. Wielka produkcja, bardzo wysokie oczekiwania tytułu, który według wielu próbuje rywalizować ze znaną serią GTA i do niej właśnie jest porównywany (być może niesłusznie), teraz jest już w rękach graczy i wśród nich są oczywiście tacy, którzy natrafiają na różnego rodzaju błędy. Wpadek w skomplikowanym oprogramowaniu całkowicie uniknąć raczej się nie da, ale najważniejsze jest to, jak twórcy reagują na ich odnajdywanie. Sebastien Viard, kierownik techniczny ds. grafiki w firmie Ubisoft dał borykającym się z problemami graczom nadzieję, informując o tym, że trwają już prace nad poprawkami.

więcej »
Bartosz Woldański | 27.05.2014 | 11589 odsłon | 24 komentarze

Dzisiaj na rynku debiutuje jedna z najgorętszych gier tego roku – Watch_Dogs. Mimo kontrowersji, jakie narosły wokół tego sandboksa w ostatnich miesiącach, gra wydaje się spełniać przynajmniej część (wygórowanych) oczekiwań. Firma Ubisoft przygotowała produkcję kompletną, solidną pod względem fabularnym, a dzięki hakerskim sztuczkom wręcz wyróżniającą się na tle innych tytułów z otwartym światem. Watch_Dogs może nie należy do gier szczególnie dopracowanych i najlepiej zoptymalizowanych, ale czy faktycznie zasługuje na baty, jakie zebrała od graczy, jeszcze zanim w ogóle trafiła na półki sklepowe?

więcej »
Bartosz Woldański | 25.05.2014 | 15809 odsłon | 6 komentarzy

Kolejna gra tego półrocza, która może pochwalić się niskimi wymaganiami sprzętowymi. Mowa o Murdered: Soul Suspect, które początkowo tworzone było wyłącznie z myślą o PC i konsolach starej generacji, ale do listy docelowych platform sprzętowych dołączyły także PlayStation 4 i Xbox One. Pojawił się też nowy, obszerny zwiastun przedstawiający rozgrywkę w nadchodzącej produkcji twórców Dark Void.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.05.2014 | 45993 odsłony | 22 komentarze

Jaki pecet wystarczy do uruchomienia Enemy Front? Choć gra autorstwa studia CI Games powstaje na silniku CryEngine 3, to nie będzie zaliczać się do szczególnie obciążających komputer tytułów. Tak przynajmniej sugerują wymagania sprzętowe ujawnione przez polską firmę. Szykuje się jedna z niewielu "dużych" nowości, w którą zagrają także posiadacze niewspieranego już systemu operacyjnego Windows XP.

więcej »
Bartosz Woldański | 06.05.2014 | 8794 odsłony | 22 komentarze

Czy Enemy Front firmy CI Games okaże się godną uwagi strzelaniną? Polacy udowodnili już, że można nieźle zarobić na produkowaniu niskobudżetowych – i niekoniecznie dobrych – produkcji sprzedawanych za niewielkie pieniądze, ale wejście na rynek gier klasy AAA jak na razie nie przebiegało po ich myśli. Czy wojenny FPS zatytułowany Enemy Front zmieni ten stan rzeczy? Akurat jest kolejna okazja, by przyjrzeć się rozgrywce dzięki świeżemu gameplayowi, po którego obejrzeniu wydaje się, że finalny produkt nie powinien być zły. A przynajmniej nie gorszy niż którykolwiek "Snajper".

więcej »
Bartosz Woldański | 28.04.2014 | 24098 odsłon | 12 komentarzy

Zaledwie tydzień temu dość niespodziewanie zapowiedziano kolejną część serii wyścigowej GRID, a już zdążyliśmy poznać wymagania sprzętowe wersji PC. Jako że gra studia Codemasters nie będzie dedykowana konsolom nowej generacji, to należało się spodziewać, iż będziemy potrzebować żadnego wydajnościowego potwora. Czy jest tak rzeczywiście? Jaki komputer udźwignie GRID Autosport?

więcej »
Bartosz Woldański | 22.04.2014 | 4857 odsłon | 25 komentarzy

Dragon Age: Inquisition ma być jednym z cRPG-ów umilających nam czas oczekiwania na polskiego Wiedźmina 3. Studio BioWare chce za wszelką cenę zmyć złą opinię na temat „dwójki”, czy to się uda? Przekonamy się o tym już w październiku 2014 roku. Mimo obsuwy rodzimej produkcji studia CD Projekt RED bieżący rok zapowiada się dla fanów gatunku bajecznie. To za sprawą powrotu klasycznych cRPG-ów w rzucie izometrycznym, kolejnego Risena czy właśnie Dragon Age’a III, który zapowiada się mimo wszystko lepiej od kontrowersyjnej poprzedniczki.

więcej »
Bartosz Woldański | 21.04.2014 | 10723 odsłony | 47 komentarzy

Na równo miesiąc przed premierą mamy okazję przyjrzeć się dokładnie rozgrywce w Wolfenstein: The New Order. Jest to możliwe dzięki wyczerpującemu, trwającemu ponad trzydzieści minut gameplayowi, który pochodzi ze streamu na żywo zorganizowanego niedawno przez studio MachineGames w serwisie Twitch.tv.

więcej »
Bartosz Woldański | 08.04.2014 | 7526 odsłon | 15 komentarzy

Do premiery kolejnej odsłony legendarnej serii Wolfenstein coraz bliżej. Jesteśmy zatem rozpieszczani nowymi materiałami, czy to screenami, czy to zwiastunami prezentującymi faktyczny wygląd gry. Tym razem mamy do czynienia z nagraniem, który rozpoczyna się dość nietypowo, a przez resztę czasu ukazuje zazwyczaj efektowne sceny prosto z rozgrywki. Utwierdzają nas one w przekonaniu, że Wolfenstein: The New Order będzie w wielu momentach tak samo „poważne” jak Bękarty wojny Quentina Tarantino.  

więcej »
Bartosz Woldański | 13.03.2014 | 9682 odsłony | 38 komentarzy

Dzisiaj do polskich sklepów powędrowała oczekiwana przez wielu graczy sieciowa strzelanina studia Respawn Entertainment – Titanfall. Mieszanina serii Call of Duty i Hawken zbiera bardzo wysokie noty w recenzjach, ale nie obyło się też bez problemów w dniu premiery. Do tego ostatniego jednak jesteśmy już powoli przyzwyczajeni.

więcej »
Bartosz Woldański | 27.02.2014 | 8833 odsłony | 15 komentarzy

Na PlayStation 4 i Xboksie One w 1080p! Poznaliśmy kolejne szczegóły na temat nadchodzącej odsłony legendarnej serii Wolfenstein. The New Order, bo tak brzmi jej podtytuł, ma działać na wszystkich konsolach w 60 klatkach na sekundę. Popularne forum NeoGaf zebrało kilka ważnych informacji, z których między innymi wynika, że kampania fabularna wystarczy na ponad 15 godzin. Mało? W sieci znalazł się kolejny, obszerny materiał wideo prezentujący faktyczny wygląd nowych przygód B.J. Blazkowicza.

więcej »
Bartosz Woldański | 20.02.2014 | 13301 odsłon | 28 komentarzy

Po niespełna pięciu latach seria Wolfenstein powróci na komputery osobiste i konsole. To za sprawą studia MachineGames (dawni pracownicy Starbreeze, twórcy Enclave i Kronik Riddicka), które pod egidą firmy Bethesda Softworks pracuje w pocie czoła, by powrót B.J. Blazkowicza był jak najbardziej udany. A to, jak udany będzie Wolfenstein: The New Order, przekonamy się w maju 2014 roku. Oby już bez opóźnień.

więcej »
Bartosz Woldański | 14.02.2014 | 9975 odsłon | 20 komentarzy

Shinji Mikami, ojciec takich serii, jak Resident Evil, Dino Crisis czy Onimusha, szykuje nowego, obiecującego reprezentanta gatunku survival horror, co zwie się The Evil Within. Gra, którą zapowiedziano w kwietniu 2013 roku i nad którą pracuje pod skrzydłami Bethesdy Softworks studio Tango Gameworks, trafi do sprzedaży pod koniec sierpnia bieżącego roku.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.02.2014 | 5062 odsłony | 5 komentarzy

Square Enix zmienia plany i produkcja zmierza także na konsole nowej generacji. Murdered: Soul Suspec jest trzecim i zarazem najambitniejszym projektem studia Airtight Games, pod wieloma względami przypominającym rewelacyjne L.A. Noire autorstwa Team Bondi i Rockstara.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.02.2014 | 15663 odsłony | 17 komentarzy

Studio CI Games szykuje się na wojnę. Efekt prac polskiego zespołu deweloperskiego ocenimy latem 2014 roku – poinformował przedstawiciel firmy, a zatem doszło do kolejnej obsuwy premiery. Poprzednio twórcy wyznaczyli sobie termin na wiosnę tego roku. Miejmy nadzieję, że te kilka dodatkowych miesięcy zostanie należycie wykorzystane przez producenta.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 66
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Bioware nie wyciągnęło wniosków po Andromedzie. 59
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Codemasters znowu dało radę. 20
Eksperyment się nie udał. 16
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 21
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Facebook
Ostatnio komentowane