Tagi
gameplay
wydajność
1080p (4)   30 fps (5)   4k (2)   792p (1)   900p (3)   action-rpg (1)   aktualizacja (2)   amd (2)   amd mantle (1)   assassin’s creed v (1)   assassin's creed (1)   assassin's creed iv (1)   assassin's creed iv: black flag (1)   battlefield 4 (1)   bf 4 (1)   bf4 (1)   bioware (1)   black flag (1)   błędy (2)   cenega (1)   ci games (2)   city interactive (2)   crpg (3)   cry engine (1)   cryengine (1)   crytek (1)   data premiery (3)   deck13 (2)   deep silver (1)   disrupt (3)   długość gry (1)   długość rozgrywki (1)   dragon age (1)   dragon age iii (1)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (1)   ea (2)   ea polska (1)   efekty graficzne (1)   electronic arts (2)   filmik (1)   filmiki (1)   fledge (2)   fledge engine (2)   fps (1)   fragmenty rozgrywki (1)   frostbite 3 (1)   gpu (2)   gra (8)   gra komputerowa (2)   grafika (10)   gry (8)   gry akcji (3)   ivory tower (1)   kadzait24 (1)   karta graficzna (2)   lords of the fallen (2)   mantle (1)   mmo (1)   mod (1)   modyfikacja (1)   nvidia (3)   oceny (4)   opinie (2)   patch (2)   pc (7)   playstation (3)   playstation 4 (4)   polska gra (2)   polski dubbing (1)   poprawka (2)   porównanie (6)   porównanie graficzne (4)   porównanie grafiki (5)   porównanie wydajności (3)   premiera (8)   ps3 (4)   ps4 (7)   recenzje (4)   rozdzielczość (6)   rpg (1)   rpg akcji (2)   ryse (1)   ryse: son of rome (1)   sandbox (4)   screeny (4)   silnik (2)   slasher (2)   szczegóły (1)   test (3)   the crew (1)   theworse (1)   tpp (1)   ubisoft (5)   ubisoft montreal (3)   ustawienia (3)   watch dogs (3)   watch_dogs (1)   wymagania sprzętowe (1)   wymagania systemowe (1)   wyścigi (1)   x360 (4)   xbox one (5)   xo (5)   xone (7)   zapis rozgrywki (5)   zwiastun (3)  
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 11.10.2014 | 26470 odsłon | 22 komentarze

Dragon Age: Inquisition początkowo dołączył do gier potrzebujących karty graficznej ze sporą ilością pamięci, ale wymagania sprzętowe wersji PC zostały szybko skorygowane. Po poprawkach tytuł studia BioWare nie jest bardziej „sprzętożerny” niż Battlefield 4, pierwsza produkcja działająca na silniku Frostbite 3. Dodatkowo komputerowa edycja nadchodzącego Dragon Age’a będzie obsługiwać rozdzielczość 4K i technologię AMD Mantle. Poznaliśmy też szczegóły na temat natywnej rozdzielczości w wersjach przeznaczonych na PlayStation 4 i Xboksa One.

więcej »
Bartosz Woldański | 29.09.2014 | 13223 odsłony | 101 komentarzy

Ryse: Son of Rome jest jedną z najładniejszych gier na rynku, a jeszcze bardziej podkreśli to nadchodząca wersja pecetowa. Zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer wziął na warsztat produkcję firmy Crytek i porównał edycję komputerową z xboksową pod kątem oprawy graficznej. Jaki rezultat? Czy Ryse: Son of Rome na PC zostawia daleko w tyle pierwotną wersję, wydaną w listopadzie ubiegłego roku na konsolę Xbox One? 

więcej »
Bartosz Woldański | 24.09.2014 | 5074 odsłony | 21 komentarzy

Jedną z ciekawszych gier października tego roku może okazać się polskie Lords of the Fallen, nad którą czuwa Tomasz Gop, jeden z twórców Wiedźmina. Producent, nieco ponad miesiąc przed premierą, potwierdził rozdzielczość, w jakiej będą wyświetlane wersje na PlayStation 4 i Xboksa One. A na rozbudzenie apetytu opublikowano nowy, dość długi gameplay przedstawiający klimatyczną lokację, w której zmierzymy się m.in. z wielkim bossem (Infiltratorem).

więcej »
Piotr Gontarczyk | 30.06.2014 | 14236 odsłon | 25 komentarzy

Długo oczekiwana gra Ubisoftu, Watch Dogs, niedawno weszła na rynek i od tamtej pory miliony graczy gra w nią na różnych platformach, aczkolwiek z pewnością posiadacze konsol do gier mogą tylko pozazdrościć "rasie pecetowych graczy", którzy z jednej strony dostali wersję okrojoną na potrzeby właśnie konsol, ale z drugiej mogą cieszyć się możliwością stosowania niezależnych modyfikacji. To właśnie ta ostatnia grupa ma do dyspozycji nowego "moda", który ma za zadanie znacząco poprawić efektowność grafiki w grze Watch Dogs, próbując przywrócić jej blask z dawnych zwiastunów. Kadzait24 udostępnił w sieci nową wersję beta swojej modyfikacji, o nazwie E3 Mod 5.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 30.05.2014 | 34689 odsłon | 172 komentarze

Wydana trzy dni temu, przez Ubisoft, gra Watch Dogs przez wiele tygodni była jednym z najgorętszych tematów w mediach, a także serwisach społecznościowych i forach dyskusyjnych. Wielka produkcja, bardzo wysokie oczekiwania tytułu, który według wielu próbuje rywalizować ze znaną serią GTA i do niej właśnie jest porównywany (być może niesłusznie), teraz jest już w rękach graczy i wśród nich są oczywiście tacy, którzy natrafiają na różnego rodzaju błędy. Wpadek w skomplikowanym oprogramowaniu całkowicie uniknąć raczej się nie da, ale najważniejsze jest to, jak twórcy reagują na ich odnajdywanie. Sebastien Viard, kierownik techniczny ds. grafiki w firmie Ubisoft dał borykającym się z problemami graczom nadzieję, informując o tym, że trwają już prace nad poprawkami.

więcej »
Bartosz Woldański | 27.05.2014 | 11589 odsłon | 24 komentarze

Dzisiaj na rynku debiutuje jedna z najgorętszych gier tego roku – Watch_Dogs. Mimo kontrowersji, jakie narosły wokół tego sandboksa w ostatnich miesiącach, gra wydaje się spełniać przynajmniej część (wygórowanych) oczekiwań. Firma Ubisoft przygotowała produkcję kompletną, solidną pod względem fabularnym, a dzięki hakerskim sztuczkom wręcz wyróżniającą się na tle innych tytułów z otwartym światem. Watch_Dogs może nie należy do gier szczególnie dopracowanych i najlepiej zoptymalizowanych, ale czy faktycznie zasługuje na baty, jakie zebrała od graczy, jeszcze zanim w ogóle trafiła na półki sklepowe?

więcej »
Bartosz Woldański | 23.04.2014 | 6430 odsłon | 41 komentarzy

Lords of the Fallen to na razie jedna z niewielu polskich gier tworzonych wyłącznie z myślą o PC oraz konsolach obecnej generacji. Tomasz Gop, producent wykonawczy studia CI Games, wyjawił wstępne plany związane z rozdzielczością i płynnością animacji w nadchodzącym action cRPG-u. Czy uda się uzyskać jakość 1080p na PlayStation 4 i Xboksie One? Twórcy mają taką nadzieję, choć zdecydowanie łatwiej i szybciej ten proces przebiega na pierwszej z wymienionych konsol.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.04.2014 | 11260 odsłon | 35 komentarzy

Posiadacze konsol nowej generacji pościgają się w rozdzielczości 1080p, ale w 30 klatkach na sekundę. Tę i nie tylko tę informację ujawniło studio Ivory Tower podległe firmie Ubisoft. Oprócz potwierdzenia terminu premiery The Crew, wyścigów z otwartym światem, doczekaliśmy się prezentacji rozgrywki, nowego zwiastuna oraz wysypu obrazków z gry.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.11.2013 | 28864 odsłony | 21 komentarzy

Gra wreszcie debiutuje na komputerach osobistych po trzech tygodniach od premiery na PlayStation 3 i Xboksa 360. W Polsce oficjalnie ukaże się 21 listopada, a w najbliższy piątek w wybranych krajach także na nadchodzącym urządzeniu Microsoftu – Xboksie One. O recenzjach Assassin's Creed IV: Black Flag wspominaliśmy pod koniec października (średnia ocen waha się od 82 do 88% w zależności od platformy), teraz zebraliśmy dla Was materiały porównujące grafikę wersji na PC oraz stare i nowe konsole.  

więcej »
Bartosz Woldański | 29.10.2013 | 38861 odsłon | 94 komentarze

Mamy hit? Koncern Electronic Arts dołożył wszelkich starań, by zaoferować świetny tryb wieloosobowy oraz dorównać pod względem kampanii fabularnej największej konkurencji w postaci serii Call of Duty: czy udało się osiągnąć cel? Dzień premiery przyniósł również materiały wideo porównujące najatrakcyjniejsze pod względem szaty graficznej wersje Battlefielda 4.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 66
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Bioware nie wyciągnęło wniosków po Andromedzie. 61
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Codemasters znowu dało radę. 20
Eksperyment się nie udał. 16
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 21
Facebook
Ostatnio komentowane