Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 11.06.2018 | 8966 odsłon | 19 komentarzy

Znamy pierwsze techniki Nvidii dostępne w grze. Zieloni udostępnili na swoim kanale na YouTube materiał wideo przedstawiający fragment rozgrywki z pecetowej wersji gry Shadow of the Tomb Raider. Film dostępny jest w 4K i 60 kl./s, ale niestety nie przedstawia zbyt ciekawego fragmentu gry. Niemniej i tak warto rzucić na niego okiem i przy okazji zapoznać się rozwiązaniami, które trafią do tej produkcji.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 30.06.2014 | 14238 odsłon | 25 komentarzy

Długo oczekiwana gra Ubisoftu, Watch Dogs, niedawno weszła na rynek i od tamtej pory miliony graczy gra w nią na różnych platformach, aczkolwiek z pewnością posiadacze konsol do gier mogą tylko pozazdrościć "rasie pecetowych graczy", którzy z jednej strony dostali wersję okrojoną na potrzeby właśnie konsol, ale z drugiej mogą cieszyć się możliwością stosowania niezależnych modyfikacji. To właśnie ta ostatnia grupa ma do dyspozycji nowego "moda", który ma za zadanie znacząco poprawić efektowność grafiki w grze Watch Dogs, próbując przywrócić jej blask z dawnych zwiastunów. Kadzait24 udostępnił w sieci nową wersję beta swojej modyfikacji, o nazwie E3 Mod 5.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 30.05.2014 | 34689 odsłon | 172 komentarze

Wydana trzy dni temu, przez Ubisoft, gra Watch Dogs przez wiele tygodni była jednym z najgorętszych tematów w mediach, a także serwisach społecznościowych i forach dyskusyjnych. Wielka produkcja, bardzo wysokie oczekiwania tytułu, który według wielu próbuje rywalizować ze znaną serią GTA i do niej właśnie jest porównywany (być może niesłusznie), teraz jest już w rękach graczy i wśród nich są oczywiście tacy, którzy natrafiają na różnego rodzaju błędy. Wpadek w skomplikowanym oprogramowaniu całkowicie uniknąć raczej się nie da, ale najważniejsze jest to, jak twórcy reagują na ich odnajdywanie. Sebastien Viard, kierownik techniczny ds. grafiki w firmie Ubisoft dał borykającym się z problemami graczom nadzieję, informując o tym, że trwają już prace nad poprawkami.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.11.2013 | 28866 odsłon | 21 komentarzy

Gra wreszcie debiutuje na komputerach osobistych po trzech tygodniach od premiery na PlayStation 3 i Xboksa 360. W Polsce oficjalnie ukaże się 21 listopada, a w najbliższy piątek w wybranych krajach także na nadchodzącym urządzeniu Microsoftu – Xboksie One. O recenzjach Assassin's Creed IV: Black Flag wspominaliśmy pod koniec października (średnia ocen waha się od 82 do 88% w zależności od platformy), teraz zebraliśmy dla Was materiały porównujące grafikę wersji na PC oraz stare i nowe konsole.  

więcej »
Bartosz Woldański | 29.10.2013 | 11471 odsłon | 9 komentarzy

Nvidia prezentuje swoje rozwiązania technologiczne w kolejnej, chociażby po Batman: Arkham Origins, grze, w której dodatkowe efekty zobaczą wyłącznie posiadacze kart GeForce. To, że amerykański koncern współpracuje z producentami gier, nie jest żadnym novum, ale w ostatnim czasie próbuje zachęcić graczy większą liczbą tytułów oferujących ustawienia niedostępne na konkurencyjnych układach graficznych. 

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane