Tagi
gameplay
grafika
1080p (7)   30 fps (6)   30fps (2)   4k (3)   60 fps (1)   792p (1)   900p (5)   action-rpg (2)   afera (1)   aktualizacja (2)   amd (2)   amd mantle (2)   anvil (1)   anvil next (2)   anvilnext (1)   assassin’s creed iv: black flag (1)   assassin’s creed v (1)   assassin’s creed: unity (2)   assassin's creed (6)   assassin's creed iv (1)   assassin's creed iv: black flag (3)   avalanche studio (1)   battlefield (1)   battlefield 4 (1)   battlefield hardline (1)   battlefront (1)   beta (1)   beta-testy (1)   bf 4 (1)   bf hardline (1)   bf4 (1)   bioware (2)   black flag (4)   błędy (2)   cd projekt (1)   cd projekt red (2)   cdp (1)   cdp.pl (1)   cenega (2)   chris roberts (1)   ci games (2)   cia (1)   city interactive (2)   cloud imperium games (1)   crowdfunding (1)   crpg (5)   cry engine (2)   cryengine (2)   cryengine 3 (2)   crytek (1)   data premiery (8)   deck13 (2)   deep silver (1)   demo (1)   dice (2)   digiexpo (1)   disrupt (3)   division (2)   długość gry (1)   długość rozgrywki (1)   downgrade (1)   dragon age (2)   dragon age iii (2)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (2)   e3 (4)   e3 2013 (1)   e3 2014 (5)   ea (5)   ea dice (1)   ea polska (1)   efekty graficzne (3)   eidos montreal (1)   electronic arts (5)   engine (2)   far cry 4 (1)   filmik (4)   filmiki (1)   fledge (2)   fledge engine (2)   fps (2)   fragmenty rozgrywki (6)   frostbite 3 (3)   full hd (1)   geforce (1)   gpu (2)   gra (22)   gra komputerowa (5)   gry (21)   gry akcji (3)   gwiezdne wojny (1)   informacje (1)   ivory tower (1)   just cause 3 (1)   kadzait24 (1)   karta graficzna (2)   kickstarter (1)   kingdom come (1)   kingdom come: deliverance (1)   konsole (2)   kosmiczny symulator (1)   Linux (1)   lords of the fallen (2)   mac (1)   mantle (2)   marketing (1)   massive entertainment (1)   medici (1)   mmo (3)   mod (1)   modyfikacja (1)   morze śródziemne (1)   multiplayer (1)   nvidia (4)   obszar (1)   oceny (4)   opinie (2)   oprawa wizualna (2)   optymalizacja (2)   patch (2)   pc (17)   playstation (3)   playstation 4 (7)   plotka (1)   polska gra (4)   polski dubbing (1)   poprawka (2)   porównanie (8)   porównanie graficzne (4)   porównanie grafiki (5)   porównanie wydajności (3)   premiera (16)   problem (1)   ps3 (7)   ps4 (15)   recenzje (4)   rewolucja francuska (2)   rico (1)   rozdzielczość (8)   różnice (1)   rpg (3)   rpg akcji (2)   ryse (1)   ryse: son of rome (1)   sandbox (11)   screen (1)   screeny (7)   silnik (8)   skradanka (1)   slasher (2)   snowdrop (1)   snowdrop engine (1)   spin-off (1)   squadron 42 (1)   square enix (2)   star citizen (1)   star wars (1)   star wars battlefront (1)   star wars: battlefront (1)   strzelanina (2)   strzelanka (1)   symulator (1)   szczegóły (2)   średniowiecze (1)   technologie (4)   teren (1)   test (4)   the crew (1)   the division (2)   the witcher 3 (2)   theworse (1)   thief (1)   tom clancy's the division (1)   tpp (2)   trailer (1)   ubisoft (13)   ubisoft massive (1)   ubisoft montreal (3)   ubisoft polska (1)   unreal engine 3 (1)   ustawienia (3)   visceral games (1)   warhorse (1)   warhorse studios (1)   watch dogs (4)   watch_dogs (1)   wiedźmin 3 (4)   wiedźmin 3: dziki gon (3)   wii u (1)   wing commander (1)   wrażenia (1)   wydajność (10)   wymagania (1)   wymagania sprzętowe (2)   wymagania systemowe (2)   wyścigi (1)   x360 (7)   xbox one (9)   xbox one playstation 4 (1)   xo (7)   xone (14)   zapis rozgrywki (14)   zarzuty (1)   zrzut (1)   zwiastun (8)  
Publikacji na stronę
1 2
Bartosz Woldański | 16.06.2015 | 9132 odsłony | 18 komentarzy

Zgodnie z zapowiedzią, na konferencji EA w ramach E3 2015 zobaczyliśmy w akcji Star Wars Battlefront! Tak, jak studio EA DICE rzekło przed targami, tak też się stało: ujrzeliśmy rozgrywkę na śnieżnej planecie Hoth, na której rebelianci muszą powstrzymać siły Imperium i samego Dartha Vadera. Na pierwszy rzut oka Star Wars Battlefront wygląda jak Battlefield 4, tylko ubrany w nowe, gwiezdnowojenne szaty. Rezultat oczekiwany, więc nie ma mowy o żadnym rozczarowaniu, chociaż, z drugiej strony, pod wielkim wrażeniem też nie jesteśmy.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.05.2015 | 137775 odsłon | 61 komentarzy

W styczniu graliśmy kilka godzin we wczesną wersję gry Wiedźmin 3: Dziki Gon i sprawdziliśmy, jak wymagania sprzętowe mają się do rzeczywistości. W maju przygotowaliśmy już test kart graficznych i procesorów w tej grze. Chyba jest się czego obawiać, bo Intel Core i7-4790 i GeForce GTX 980 z 4 GB pamięci niekiedy nie dawały sobie rady nawet w wysokich detalach (a są jeszcze ustawienia „ultra” i Nvidia HairWorks). Trzeba mieć jednak na uwadze, że studio CD Projekt RED wciąż pracuje nad grą, a co za tym idzie – proces optymalizacyjny jeszcze się nie zakończył. Pozostaje wierzyć, że po majowej premierze będzie (dużo) lepiej. Poza tym Wiedźmin 3 na tę chwilę prezentuje się naprawdę dobrze, również od strony wizualnej, co możecie zobaczyć na najnowszych screenach i kilkunastominutowym gameplayu.

więcej »
Bartosz Woldański | 15.05.2015 | 63838 odsłon | 209 komentarzy

Czy rzeczywiście doszło do downgrade’u graficznego gry Wiedźmin 3: Dziki Gon? Zaprzeczył temu jeden z przedstawicieli studia CD Projekt RED, który dodał, że wszelkie porównania do zwiastunów czy dem nieprzedstawiających grywalnego produktu są „niesprawiedliwe”. Twierdzenie może i słuszne, ale w ubiegłym roku mieliśmy okazję obejrzeć zapisy rozgrywki – czy na ich tle można mówić z całym przekonaniem o niepogorszeniu oprawy wizualnej Wiedźmina 3? 

więcej »
Adrian Kotowski | 09.03.2015 | 9656 odsłon | 14 komentarzy

Studio Avalanche udostępniło nowe grafiki z gry Just Cause 3. Tytuł, który został zapowiedziany w listopadzie ubiegłego roku cały czas pięknieje. Twórcy nie chcą jednak udostępnić materiałów wideo i twierdzą, że nastąpi to dopiero wtedy, gdy produkcja będzie prezentowała się najlepiej, jak to możliwe. Fani mają od razu widzieć, że gra jest dopieszczona w każdym aspekcie. Na razie więc musimy się zadowolić screenami. 

więcej »
Bartosz Woldański | 11.10.2014 | 26598 odsłon | 22 komentarze

Dragon Age: Inquisition początkowo dołączył do gier potrzebujących karty graficznej ze sporą ilością pamięci, ale wymagania sprzętowe wersji PC zostały szybko skorygowane. Po poprawkach tytuł studia BioWare nie jest bardziej „sprzętożerny” niż Battlefield 4, pierwsza produkcja działająca na silniku Frostbite 3. Dodatkowo komputerowa edycja nadchodzącego Dragon Age’a będzie obsługiwać rozdzielczość 4K i technologię AMD Mantle. Poznaliśmy też szczegóły na temat natywnej rozdzielczości w wersjach przeznaczonych na PlayStation 4 i Xboksa One.

więcej »
Bartosz Woldański | 29.09.2014 | 13241 odsłon | 101 komentarzy

Ryse: Son of Rome jest jedną z najładniejszych gier na rynku, a jeszcze bardziej podkreśli to nadchodząca wersja pecetowa. Zespół Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer wziął na warsztat produkcję firmy Crytek i porównał edycję komputerową z xboksową pod kątem oprawy graficznej. Jaki rezultat? Czy Ryse: Son of Rome na PC zostawia daleko w tyle pierwotną wersję, wydaną w listopadzie ubiegłego roku na konsolę Xbox One? 

więcej »
Bartosz Woldański | 24.09.2014 | 5080 odsłon | 21 komentarzy

Jedną z ciekawszych gier października tego roku może okazać się polskie Lords of the Fallen, nad którą czuwa Tomasz Gop, jeden z twórców Wiedźmina. Producent, nieco ponad miesiąc przed premierą, potwierdził rozdzielczość, w jakiej będą wyświetlane wersje na PlayStation 4 i Xboksa One. A na rozbudzenie apetytu opublikowano nowy, dość długi gameplay przedstawiający klimatyczną lokację, w której zmierzymy się m.in. z wielkim bossem (Infiltratorem).

więcej »
Bartosz Woldański | 23.07.2014 | 8188 odsłon | 9 komentarzy

W lipcu Assassin’s Creed: Unity otrzymał aż kilka nowych materiałów wideo, w tym jeden omawiający temat odświeżonego silnika, na którym powstaje przytoczona część popularnej serii. W ubiegłym tygodniu pojawiły się dwa filmy, z czego jeden ukazujący nowe fragmenty rozgrywki, natomiast teraz firma Ubisoft pokrótce przybliżyła na zwiastunie wykorzystaną technologię, która posłużyła do stworzenia przekonującego i „żywego” XVIII-wiecznego Paryża pogrążonego w chaosie.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 30.06.2014 | 14251 odsłon | 25 komentarzy

Długo oczekiwana gra Ubisoftu, Watch Dogs, niedawno weszła na rynek i od tamtej pory miliony graczy gra w nią na różnych platformach, aczkolwiek z pewnością posiadacze konsol do gier mogą tylko pozazdrościć "rasie pecetowych graczy", którzy z jednej strony dostali wersję okrojoną na potrzeby właśnie konsol, ale z drugiej mogą cieszyć się możliwością stosowania niezależnych modyfikacji. To właśnie ta ostatnia grupa ma do dyspozycji nowego "moda", który ma za zadanie znacząco poprawić efektowność grafiki w grze Watch Dogs, próbując przywrócić jej blask z dawnych zwiastunów. Kadzait24 udostępnił w sieci nową wersję beta swojej modyfikacji, o nazwie E3 Mod 5.

więcej »
Adrian Kotowski | 25.06.2014 | 19821 odsłon | 84 komentarze

Ubisoft może sobie bardzo utrudnić życie wydawcy, jeśli informacja, która pojawiła się w sieci jest prawdziwa. Wygląda na to, że Watch Dogs nie będzie ostatnią grą francuskiej firmy, która będzie prezentować się gorzej niż na zwiastunach. Podobnie ma być niestety także z The Division.

więcej »
Bartosz Woldański | 10.06.2014 | 11300 odsłon | 20 komentarzy

Jak informowaliśmy w naszej relacji z konferencji EA w ramach targów E3 2014, jeszcze wczoraj wieczorem ruszyły beta-testy gry Battlefield Hardline, promowanej dość mocno przez "Elektroników" strzelaniny. Aby wysłać swoje zgłoszenie, wystarczy udać się na oficjalną stronę internetową, wypełnić dane, wybrać wersję, jaką chcielibyście sprawdzić, zalogować się na Origin oraz czekać na odpowiedź drogą e-mailową. Beta-testy obejmują na razie jedynie posiadaczy PlayStation 4 i PC, a liczba kodów jest ograniczona. Jeśli do tej pory nie czuliście się przekonani do Battlefielda Hardline, to odsyłamy do najnowszych materiałów wideo prosto z targów E3, które być może rozwiewają wątpliwości, czy warto się w ogóle interesować się wczesną wersją tego FPS-a.

więcej »
Bartosz Woldański | 10.06.2014 | 7995 odsłon | 25 komentarzy

Far Cry 4 był jednym z najjaśniejszych punktów zarówno konferencji Ubisoftu, jak i Sony. Chociaż, w przeciwieństwie do Assassin’s Creed: Unity, gra zmierza nie tylko na PC, PlayStation 4 i Xboksa One, ale także na PlayStation 3 i Xboksa 360, to otwartość świata i oprawa wizualna nadal robią całkiem dobre wrażenie. „Czwórka” to po prostu rozwinięcie pomysłów z poprzedniej części, więc gracze, którzy polubili Far Cry 3, powinni równie dobrze bawić się w kontynuacji. Pierwsze materiały wideo nastrajają pozytywnie do sandboksowego FPS-a.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.06.2014 | 6952 odsłony | 13 komentarzy

Ale czy w 2015 roku będzie nadal tak zachwycać? Dobrze pamiętamy, że tak samo było z Watch_Dogs... Rzeczywistość okazała się jednak brutalna. Czy Tom Clancy's The Division podzieli los wydanego w maju 2014 roku sandboksa? Niekoniecznie, w przeciwieństwie doń gra studia Massive Entertainment powstaje z myślą wyłącznie o PC i konsolach obecnej generacji. Xbox 360 i PlayStation 3 poszły w odstawkę, więc twórcy nie muszą się ograniczać do przestarzałych platform sprzętowych i to było widać zarówno na zeszłorocznym, jak i tegorocznym E3.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.06.2014 | 8117 odsłon | 16 komentarzy

Trochę niespodziewanie, bo już na konferencji Microsoftu w ramach targów E3 przyszło nam zobaczyć Assassin's Creed: Unity w akcji. Zapowiedziana pod koniec marca bieżącego roku gra firmy Ubisoft zostala tym samym pokazana po raz pierwszy na pełnoprawnym zapisie rozgrywki, prezentującym tryb kooperacji. Czy rzeczywiście jest godna miana tytułu nowej generacji?

więcej »
Piotr Gontarczyk | 30.05.2014 | 34710 odsłon | 172 komentarze

Wydana trzy dni temu, przez Ubisoft, gra Watch Dogs przez wiele tygodni była jednym z najgorętszych tematów w mediach, a także serwisach społecznościowych i forach dyskusyjnych. Wielka produkcja, bardzo wysokie oczekiwania tytułu, który według wielu próbuje rywalizować ze znaną serią GTA i do niej właśnie jest porównywany (być może niesłusznie), teraz jest już w rękach graczy i wśród nich są oczywiście tacy, którzy natrafiają na różnego rodzaju błędy. Wpadek w skomplikowanym oprogramowaniu całkowicie uniknąć raczej się nie da, ale najważniejsze jest to, jak twórcy reagują na ich odnajdywanie. Sebastien Viard, kierownik techniczny ds. grafiki w firmie Ubisoft dał borykającym się z problemami graczom nadzieję, informując o tym, że trwają już prace nad poprawkami.

więcej »
Bartosz Woldański | 27.05.2014 | 11606 odsłon | 24 komentarze

Dzisiaj na rynku debiutuje jedna z najgorętszych gier tego roku – Watch_Dogs. Mimo kontrowersji, jakie narosły wokół tego sandboksa w ostatnich miesiącach, gra wydaje się spełniać przynajmniej część (wygórowanych) oczekiwań. Firma Ubisoft przygotowała produkcję kompletną, solidną pod względem fabularnym, a dzięki hakerskim sztuczkom wręcz wyróżniającą się na tle innych tytułów z otwartym światem. Watch_Dogs może nie należy do gier szczególnie dopracowanych i najlepiej zoptymalizowanych, ale czy faktycznie zasługuje na baty, jakie zebrała od graczy, jeszcze zanim w ogóle trafiła na półki sklepowe?

więcej »
Bartosz Woldański | 23.04.2014 | 6438 odsłon | 41 komentarzy

Lords of the Fallen to na razie jedna z niewielu polskich gier tworzonych wyłącznie z myślą o PC oraz konsolach obecnej generacji. Tomasz Gop, producent wykonawczy studia CI Games, wyjawił wstępne plany związane z rozdzielczością i płynnością animacji w nadchodzącym action cRPG-u. Czy uda się uzyskać jakość 1080p na PlayStation 4 i Xboksie One? Twórcy mają taką nadzieję, choć zdecydowanie łatwiej i szybciej ten proces przebiega na pierwszej z wymienionych konsol.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.04.2014 | 11280 odsłon | 35 komentarzy

Posiadacze konsol nowej generacji pościgają się w rozdzielczości 1080p, ale w 30 klatkach na sekundę. Tę i nie tylko tę informację ujawniło studio Ivory Tower podległe firmie Ubisoft. Oprócz potwierdzenia terminu premiery The Crew, wyścigów z otwartym światem, doczekaliśmy się prezentacji rozgrywki, nowego zwiastuna oraz wysypu obrazków z gry.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.02.2014 | 11545 odsłon | 121 komentarzy

Obie wersje mają być wyświetlane w 30 klatkach na sekundę. Poza tym nowy Thief stanie się kolejnym tytułem, który będzie działał w niższej rozdzielczości na Xboksie One niż na PlayStation 4. Według przedstawiciela studia Eidos Montreal różnice mają być jednak trudne do wychwycenia.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.01.2014 | 9524 odsłony | 19 komentarzy

Czeskie studio, w którym pracują m.in. twórcy Mafii, nie znalazło wydawcy dla swojego debiutanckiego projektu, dlatego prosi o pomoc graczy. Zespół deweloperski Warhorse, aby osiągnąć wyznaczony cel, był zmuszony rozpocząć akcję na platformie crowdfundingowej Kickstarter. Tym samym ujawniono nowe szczegóły na temat Kingdom Come: Deliverance, a także można zobaczyć pierwsze fragmenty rozgrywki. Czyżby rzeczywiście szykował się nam cRPG nowej generacji z prawdziwego zdarzenia?

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  132
Dwie gry w dwóch sklepach. 4
Właściciele Radeonów gotowi na premierę nowej gry studia FromSoftware. 11
Tak wygląda następca Rifta. 16
Epic Games Store z kolejnymi dużymi grami na wyłączność. 55
Chińczycy przekonują do swoich produktów. 3
Czerwoni rozwijają swoje otwarte oprogramowanie. 4
Facebook
Ostatnio komentowane