Tagi
gameplay
30 fps
1080p (6)   30fps (1)   4k (2)   792p (1)   900p (4)   action-rpg (1)   amd mantle (1)   bioware (1)   cenega (1)   ci games (2)   city interactive (2)   crpg (3)   data premiery (4)   deck13 (2)   disrupt (1)   długość gry (1)   długość rozgrywki (1)   dragon age (1)   dragon age iii (1)   dragon age: inkwizycja (1)   dragon age: inquisition (1)   ea (1)   eidos montreal (1)   electronic arts (1)   fledge (2)   fledge engine (2)   fpp (1)   fragmenty rozgrywki (2)   frostbite 3 (1)   full hd (1)   gra (5)   gra komputerowa (2)   grafika (6)   grand theft auto v (1)   gry (5)   gry akcji (3)   gta (1)   gta 5 (1)   gta online (1)   gta v (1)   ivory tower (1)   lords of the fallen (2)   mantle (1)   mmo (1)   oceny (1)   pc (3)   perspektywa (1)   playstation (1)   playstation 4 (2)   polska gra (2)   porównanie (2)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   porównanie wydajności (1)   premiera (7)   ps3 (2)   ps4 (6)   recenzje (1)   rockstar (1)   rockstar games (1)   rozdzielczość (6)   różnice (1)   rpg (1)   rpg akcji (2)   sandbox (4)   screeny (3)   skradanka (1)   slasher (2)   square enix (1)   szczegóły (1)   test (1)   the crew (1)   thief (1)   tpp (1)   tryb (1)   ubisoft (2)   ubisoft montreal (1)   unreal engine 3 (1)   watch dogs (1)   watch_dogs (1)   widok (1)   wydajność (5)   wymagania sprzętowe (1)   wymagania systemowe (1)   wyścigi (1)   x360 (2)   xbox one (1)   xbox one playstation 4 (1)   xo (3)   xone (6)   zapis rozgrywki (4)   zwiastun (4)  
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 04.11.2014 | 22120 odsłon | 50 komentarzy

Firma Rockstar oficjalnie potwierdziła obecność trybu FPP w GTA V na PC, PlayStation 4 i Xboksa One. Na potrzeby nowego widoku (z oczu postaci) dodano aż trzy tysiące animacji broni... robi wrażenie, prawda? To, czy próba zrobienia z Grand Theft Auto V FPS-a się udała, można wstępnie ocenić, zaglądając do opublikowanego dzisiaj kilkuminutowego zwiastuna. A przypomnijmy, że to jedna z wielu zmian, jakie zostaną wprowadzone w odświeżonej wersji jednej z najlepszych gier ubiegłego roku.

więcej »
Bartosz Woldański | 11.10.2014 | 26477 odsłon | 22 komentarze

Dragon Age: Inquisition początkowo dołączył do gier potrzebujących karty graficznej ze sporą ilością pamięci, ale wymagania sprzętowe wersji PC zostały szybko skorygowane. Po poprawkach tytuł studia BioWare nie jest bardziej „sprzętożerny” niż Battlefield 4, pierwsza produkcja działająca na silniku Frostbite 3. Dodatkowo komputerowa edycja nadchodzącego Dragon Age’a będzie obsługiwać rozdzielczość 4K i technologię AMD Mantle. Poznaliśmy też szczegóły na temat natywnej rozdzielczości w wersjach przeznaczonych na PlayStation 4 i Xboksa One.

więcej »
Bartosz Woldański | 24.09.2014 | 5075 odsłon | 21 komentarzy

Jedną z ciekawszych gier października tego roku może okazać się polskie Lords of the Fallen, nad którą czuwa Tomasz Gop, jeden z twórców Wiedźmina. Producent, nieco ponad miesiąc przed premierą, potwierdził rozdzielczość, w jakiej będą wyświetlane wersje na PlayStation 4 i Xboksa One. A na rozbudzenie apetytu opublikowano nowy, dość długi gameplay przedstawiający klimatyczną lokację, w której zmierzymy się m.in. z wielkim bossem (Infiltratorem).

więcej »
Bartosz Woldański | 27.05.2014 | 11590 odsłon | 24 komentarze

Dzisiaj na rynku debiutuje jedna z najgorętszych gier tego roku – Watch_Dogs. Mimo kontrowersji, jakie narosły wokół tego sandboksa w ostatnich miesiącach, gra wydaje się spełniać przynajmniej część (wygórowanych) oczekiwań. Firma Ubisoft przygotowała produkcję kompletną, solidną pod względem fabularnym, a dzięki hakerskim sztuczkom wręcz wyróżniającą się na tle innych tytułów z otwartym światem. Watch_Dogs może nie należy do gier szczególnie dopracowanych i najlepiej zoptymalizowanych, ale czy faktycznie zasługuje na baty, jakie zebrała od graczy, jeszcze zanim w ogóle trafiła na półki sklepowe?

więcej »
Bartosz Woldański | 23.04.2014 | 6430 odsłon | 41 komentarzy

Lords of the Fallen to na razie jedna z niewielu polskich gier tworzonych wyłącznie z myślą o PC oraz konsolach obecnej generacji. Tomasz Gop, producent wykonawczy studia CI Games, wyjawił wstępne plany związane z rozdzielczością i płynnością animacji w nadchodzącym action cRPG-u. Czy uda się uzyskać jakość 1080p na PlayStation 4 i Xboksie One? Twórcy mają taką nadzieję, choć zdecydowanie łatwiej i szybciej ten proces przebiega na pierwszej z wymienionych konsol.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.04.2014 | 11262 odsłony | 35 komentarzy

Posiadacze konsol nowej generacji pościgają się w rozdzielczości 1080p, ale w 30 klatkach na sekundę. Tę i nie tylko tę informację ujawniło studio Ivory Tower podległe firmie Ubisoft. Oprócz potwierdzenia terminu premiery The Crew, wyścigów z otwartym światem, doczekaliśmy się prezentacji rozgrywki, nowego zwiastuna oraz wysypu obrazków z gry.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.02.2014 | 11533 odsłony | 121 komentarzy

Obie wersje mają być wyświetlane w 30 klatkach na sekundę. Poza tym nowy Thief stanie się kolejnym tytułem, który będzie działał w niższej rozdzielczości na Xboksie One niż na PlayStation 4. Według przedstawiciela studia Eidos Montreal różnice mają być jednak trudne do wychwycenia.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane