Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 22.03.2016 | 7066 odsłon | 14 komentarzy

Niemiecki serwis GameStar przyjrzał się pecetowej wersji gry Dark Souls 3, która trafi do sprzedaży w pierwszej połowie kwietnia. Sprawdzono dostępność opcji graficznych, a także wydajność produkcji. Wygląda na to, że fani serii studia From Software nie muszą martwić się o jakość konwersji, choć oczywiście kilka niedoróbek można znaleźć. 

więcej »
Michał Grzegorz Wójcik | 06.05.2012 | 239102 odsłony | 229 komentarzy
Nie trzeba było nawet dwóch miesięcy od zaprezentowania GTX-a 680, aby Nvidia zaskoczyła kolejnym produktem. Światło dzienne właśnie ujrzała karta składająca się z dwóch układów graficznych o roboczej nazwie Kepler. Chyba jeszcze nigdy nie wprowadzono karty podwójnej tak szybko po zaprezentowaniu protoplasty. A przecież plotki mówiły, że Nvidia miała wielkie problemy z wdrożeniem do produkcji 28-nanometrowych układów graficznych i tym samym z osiągnięciem odpowiedniego uzysku sprawnych GPU z wafla krzemowego. Te plotki okazały się wyssane z palca, a najbardziej zaskoczone jest chyba... AMD. Kto by się spodziewał, że dwugłowy Kepler pojawi się tak szybko? więcej »
Michał Grzegorz Wójcik | 22.03.2012 | 505488 odsłon | 441 komentarzy
Cały kwartał po pierwszych Radeonach z serii HD 7000 i niemal równo dwa lata po wprowadzeniu swojej (nie)sławnej mikroarchitektury Fermi Nvidia wkracza na rynek z najnowszym produktem wykonanym w procesie 28-nanometrowym. Pojawiające się od dłuższego czasu mniej lub bardziej kontrolowane przecieki dawały obraz karty o potężnej wydajności i zapewniającej niespotykaną dotąd w GeForce'ach energooszczędność. Czy to prawda? Krótko mówiąc: tak! Ale czy to wszystko wystarczy, żeby zagrozić Radeonowi HD 7970 i jego okrzepłym już na rynku, mocno podkręconym odmianom? Sprawdźmy! więcej »
Piotr Gontarczyk | 19.03.2012 | 22368 odsłon | 60 komentarzy

Kepler - worek z nowościami. Wiadomo już, że wspominana parę dni temu nowa technika wygładzania krawędzi, w wykonaniu Nvidii, to TXAA. Nowy algorytm ma zapewniać, jak twierdzą jego twórcy, jakość porównywalną z MSAA x16, ale obciążenie GPU ma być na poziomie tym, który wiąże się z używaniem MSAA x2 lub MSAA x4. W niektórych przypadkach obciążenie może być nawet mniejsze.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 15.03.2012 | 6956 odsłon | 22 komentarze

Poważne źródła wskazują, że firma Nvidia prawdopodobnie wraz z procesorami opartymi na architekutrze Kepler, zaprezentuje między innymi nowy algorytm wygładzania krawędzi. Obecnie rozwiązań tego typu jest już całkiem sporo. Wśród nich mamy na przykład FXAA, który zapewnia dobrą jakość obrazu, ale nie obciąża GPU tak bardzo jak MSAA.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 09.03.2012 | 14674 odsłony | 28 komentarzy

Rok po pierwszym pokazie, demo technologiczne Epic Games "Samaritan" powróciło na GDC (Game Developers Conference). Tym razem zostało wykorzystane do zaprezentowania możliwości 28-nanometrowego procesora grafiki (Kepler) firmy Nvidia.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 64
Będzie też wersja Explore Edition. 12
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Czasem porzucenie Steama jest po prostu opłacalne. 43
Facebook
Ostatnio komentowane