Kepler - worek z nowościami. Wiadomo już, że wspominana parę dni temu nowa technika wygładzania krawędzi, w wykonaniu Nvidii, to TXAA. Nowy algorytm ma zapewniać, jak twierdzą jego twórcy, jakość porównywalną z MSAA x16, ale obciążenie GPU ma być na poziomie tym, który wiąże się z używaniem MSAA x2 lub MSAA x4. W niektórych przypadkach obciążenie może być nawet mniejsze.
więcej »Tagi
Publikacji na stronę
Piotr Gontarczyk | 19.03.2012 | 22373 odsłony |
60 komentarzy
Piotr Gontarczyk | 15.03.2012 | 6957 odsłon |
22 komentarze
Poważne źródła wskazują, że firma Nvidia prawdopodobnie wraz z procesorami opartymi na architekutrze Kepler, zaprezentuje między innymi nowy algorytm wygładzania krawędzi. Obecnie rozwiązań tego typu jest już całkiem sporo. Wśród nich mamy na przykład FXAA, który zapewnia dobrą jakość obrazu, ale nie obciąża GPU tak bardzo jak MSAA.
więcej »Piotr Gontarczyk | 09.03.2012 | 14675 odsłon |
28 komentarzy
Rok po pierwszym pokazie, demo technologiczne Epic Games "Samaritan" powróciło na GDC (Game Developers Conference). Tym razem zostało wykorzystane do zaprezentowania możliwości 28-nanometrowego procesora grafiki (Kepler) firmy Nvidia.
więcej »Piotr Gontarczyk | 31.01.2011 | 7419 odsłon |
33 komentarze
Wraz z najnowszą generacją kart graficznych AMD - Radeonów HD 6000 - pojawiła się nowa technologia wygładzania krawędzi. NVIDIA najwyraźniej już od jakiegoś czasu pracowała nad własnym rozwiązaniem, ale (na razie na papierze) idącym dalej niż technologia konkurenta. AMD MLAA obejmuje wygładzanie krawędzi z dokładnością do jednego piksela. Technologia NVIDIA SRAA (oni to mają szczęście do nazw, zwłaszcza w kontekście Polski ;-) natomiast działa z dokładnością do pojedynczego subpiksela.
więcej »
Publikacji na stronę
Aktualności
Twitter