Tagi
fsaa
3d (1)   3d vision (1)   3d vision surround (1)   3dfx (1)   3dimage (1)   3dlabs (1)   aa (1)   adaptive v-sync (1)   agp (1)   amd (1)   antialiasing (1)   apple (1)   ati (1)   avance logic (1)   banshee (1)   biznes (1)   blade (1)   chips&technologies (1)   chromatic (1)   cirrus logic (1)   compaq (1)   creative (1)   demo (1)   direct3d (1)   directx (1)   dos (1)   epic games (1)   extreme graphics (1)   filtrowanie (1)   firepro (1)   fxaa (3)   geforce (4)   geforce 600 (1)   glide (1)   gma (1)   gpu (5)   gra (1)   grafika (1)   grafika 3d (1)   gry (1)   gtx 680 (1)   hewlett packard (1)   historia (1)   hp (1)   ibm (1)   imagination technologies (1)   intel (1)   interfejs (1)   intergraph (1)   isa (1)   kama (1)   karta graficzna (5)   kepler (3)   komputer (1)   kyro (1)   laguna (1)   Linux (1)   matrox (1)   Microsoft (1)   mlaa (1)   mobile (1)   msaa (3)   mxm (1)   notebook (1)   nvidia (4)   opengl (1)   optymalizacja (1)   os x (1)   pc (1)   pci (1)   pci express (1)   permedia (1)   powervr (1)   quadro (1)   radeon (1)   renderowanie (1)   rendition (1)   riva (1)   riva 128 (1)   riva tnt (1)   rynek (1)   s3 (1)   samaritan (1)   savage (1)   sgi (1)   silicon motion (1)   sis (1)   sraa (1)   sun (1)   toshiba (1)   trident (1)   trio (1)   tseng labs (1)   txaa (1)   v-sync (1)   via (1)   videologic (1)   virge (1)   vlbus (1)   volari (1)   voodoo (1)   western digital (1)   wildcat (1)   windows (1)   xabre (1)   yamaha (1)  
Publikacji na stronę
1
Piotr Gontarczyk | 19.03.2012 | 21900 odsłon | 60 komentarzy

Kepler - worek z nowościami. Wiadomo już, że wspominana parę dni temu nowa technika wygładzania krawędzi, w wykonaniu Nvidii, to TXAA. Nowy algorytm ma zapewniać, jak twierdzą jego twórcy, jakość porównywalną z MSAA x16, ale obciążenie GPU ma być na poziomie tym, który wiąże się z używaniem MSAA x2 lub MSAA x4. W niektórych przypadkach obciążenie może być nawet mniejsze.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 15.03.2012 | 6914 odsłon | 22 komentarze

Poważne źródła wskazują, że firma Nvidia prawdopodobnie wraz z procesorami opartymi na architekutrze Kepler, zaprezentuje między innymi nowy algorytm wygładzania krawędzi. Obecnie rozwiązań tego typu jest już całkiem sporo. Wśród nich mamy na przykład FXAA, który zapewnia dobrą jakość obrazu, ale nie obciąża GPU tak bardzo jak MSAA.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 09.03.2012 | 14632 odsłony | 28 komentarzy

Rok po pierwszym pokazie, demo technologiczne Epic Games "Samaritan" powróciło na GDC (Game Developers Conference). Tym razem zostało wykorzystane do zaprezentowania możliwości 28-nanometrowego procesora grafiki (Kepler) firmy Nvidia.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 31.01.2011 | 7374 odsłony | 33 komentarze
Wraz z najnowszą generacją kart graficznych AMD - Radeonów HD 6000 - pojawiła się nowa technologia wygładzania krawędzi. NVIDIA najwyraźniej już od jakiegoś czasu pracowała nad własnym rozwiązaniem, ale (na razie na papierze) idącym dalej niż technologia konkurenta. AMD MLAA obejmuje wygładzanie krawędzi z dokładnością do jednego piksela. Technologia NVIDIA SRAA (oni to mają szczęście do nazw, zwłaszcza w kontekście Polski ;-) natomiast działa z dokładnością do pojedynczego subpiksela. więcej »
Piotr Gontarczyk | 01.01.1970 | Brak odsłon | Brak komentarzy

Dziś Nvidia prezentuje nową generację kart graficznych, której pierwszymi przedstawicielami są GeForce GTX 980 i GeForce GTX 970. W obu przypadkach mamy do czynienia z nową architekturą Maxwell, a więc dziesiątą generacją GPU firmy Nvidia. Już przy Keplerze starano się poprawić sprawność energetyczną, ale Maxwell idzie dalej. Pokazał to już układ GM107 w kartach GeForce GTX 750 i GeForce GTX 750 Ti. Przyszła kolej na większy procesor, GM204, wykorzystujący ulepszonego Maxwella. Czy flagowe karty serii GTX 700 doczekały się godnych następców, z których Nvidia może być dumna? Zobaczmy!

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Gotowe na 9. generację CPU. W serii płyt głównych z chipsetem Z390 znajdziemy nowe modele od MSI. 4
Jest bardzo źle, a może być jeszcze gorzej. 26
Dla serwisu to ogromna strata. Twitch został zablokowany w Chinach. 26
Jeszcze pojemniej i jeszcze drożej. 14
Przynajmniej na zachodzie. 34
Dobra gra zawsze się obroni. Monster Hunter: World to jeden z największych hitów na PC w tym roku. 21
Niewielki sprzęt o całkiem dużych możliwościach. 10
Smutna informacja dla fanów przygodówek. 14
Jest bardzo źle, a może być jeszcze gorzej. 26
Dla serwisu to ogromna strata. Twitch został zablokowany w Chinach. 26
Firma w końcu zabiera się za toksycznych użytkowników. 8
Niestety na grę musimy poczekać jeszcze kilka miesięcy. 7
Niewielki sprzęt o całkiem dużych możliwościach. 10
Intel może mieć kolejnego poważnego konkurenta. 11
Przynajmniej na zachodzie. 34
Facebook
Ostatnio komentowane