Tagi
frostbite
1080p (1)   60 fps (1)   64-bit (2)   activision (4)   aktualizacja (3)   amd (4)   amd mantle (3)   amd trueaudio (2)   anthem (1)   api (4)   battlefield (1)   battlefield 4 (8)   battlefield hardline (1)   battlefront (1)   bf4 (1)   bioware (4)   black box (1)   bobby kotick (1)   call of duty (3)   call of duty: ghosts (3)   ceno (1)   ces (1)   ces 2014 (1)   chiny (1)   cristiano ronaldo (1)   data premiery (1)   destiny 2 (1)   dice (6)   directx (2)   directx 12 (1)   dźwięk (1)   e3 (1)   e3 2015 (1)   ea (12)   ea dice (5)   ea play (1)   electronic arts (14)   fabuła (1)   faith (1)   fifa (1)   fifa 13 (1)   fifa 18 (1)   film (1)   filmik (3)   fotogrametria (1)   fps (5)   fragmenty rozgrywki (2)   framerate (1)   free running (1)   gameplay (3)   gamescom (2)   gamescom 2015 (1)   ghosts (3)   gra (18)   gra komputerowa (3)   grafika (4)   gry (19)   infinity ward (3)   iw engine (3)   johan andersson (1)   jorgensen (1)   komputer (1)   komputery (1)   konferencja (1)   konfiguracja sprzętowa (2)   konsola (1)   konsole (1)   konsole do gier (1)   kroganie (1)   lichdom (1)   ludzie (1)   mantle (2)   mass effect 3 (1)   mass effect 4 (1)   mass effect: andromeda (2)   me (1)   me3 (1)   me4 (1)   mirror's edge (1)   mirror's edge 2 (2)   mirror's edge catalyst (2)   need for speed (1)   nfs most wanted (1)   nitrous (1)   normandia (1)   nvidia (2)   obsuwa (2)   ofigin (1)   okładki (1)   opengl (1)   opóźnienie (2)   oxide games (1)   parkour (1)   pbs (1)   pc (7)   peter moore (1)   pies (1)   play station 4 (1)   playstation 3 (3)   playstation 4 (3)   premiera (2)   prezentacja (3)   prima aprilis (1)   przeciek (1)   przeszkody (1)   ps4 (2)   r9 (1)   radeon (2)   ronaldo luís nazário de lima (1)   rozgrywka (3)   rpg (1)   salarianie (1)   sandbox (2)   shepard (1)   shooter (1)   silnik (3)   silnik frostbite (1)   silnik graficzny (1)   silnik iw engine (3)   space opera (1)   specyfikacja (1)   sport (1)   sprzedaż (1)   sprzęt (1)   star wars (1)   star wars battlefront (2)   strzelanina (1)   strzelanka (1)   sw battlefront (1)   targi (1)   technologie (3)   test kart graficznych (1)   trailer (1)   trueaudio (2)   ubs global technology conference (1)   viceral games (1)   wddm 2.0 (1)   wideo (1)   wii u (1)   windows 10 (1)   wojenne (3)   wydajność (3)   wydajność wii u (1)   wymagania (1)   wymagania sprzętowe (2)   wymagania systemowe (2)   xbox 360 (3)   xbox one (5)   zakaz (1)   zapis rozgrywki (1)   zapowiedź (1)   zwiastun (4)   żart (1)  
Publikacji na stronę
1 2
Adrian Kotowski | 25.01.2018 | 4042 odsłony | 27 komentarzy

Bioware pod ogromną presją. Serwis Kotaku, powołując się na swoje dobrze poinformowane źródła, ujawnił, że gra Anthem może pojawić się dopiero w przyszłym roku, a nie pod koniec obecnego, jak wcześniej planowano. Co więcej, dowiedzieliśmy się też, że od odbioru produkcji w dużej mierze zależeć będą dalsze losy Bioware. Jeśli gra podzieli smutny los Mass Effect: Andromeda (sprawdź najniższe ceny), to przyszłość słynnego studia będzie stać pod dużym znakiem zapytania.

więcej »
Adrian Kotowski | 05.06.2017 | 16727 odsłon | 13 komentarzy

Cristiano Ronaldo twarzą tegorocznej odsłony. Electronic Arts oficjalnie zapowiedziało grę FIFA 18. Do sieci trafił zwiastun produkcji, poznaliśmy też okładkę, datę premiery i zawartość dostępnych zestawów. Jak co roku producent zapowiada liczne usprawniania rozgrywki, choć w tej chwili nie jest jeszcze jasne, co tym razem ma zostać ulepszone. 

więcej »
Adrian Kotowski | 17.11.2016 | 11381 odsłon | 16 komentarzy

Dopiero po przygotowaniu wersji pecetowej produkcje dostosowywane są do konsol. Taką informacją podzielił Blake Jorgensen, dyrektor finansowy Electronic Arts. Według niego takie podejście jest dobre, bo zyskują na nim zarówno użytkownicy komputerów, jak i gracze konsolowi. Jorgensen podzielił się też swoimi przemyśleniami na temat rozwoju silnika Frostbite.

więcej »
Adrian Kotowski | 07.11.2016 | 8429 odsłon | 24 komentarze

Nowy trailer z okazji imprezy N7 Day. Bioware udostępniło wyczekiwany zwiastun Mass Effect Andromeda. Film nie jest zbyt długi i składa się głównie ze znajdujących się w grze przerywników filmowych, a na fragmenty rozgrywki musimy jeszcze trochę poczekać. Niemniej, materiał ma całkiem ciekawy klimat, który może przyciągnąć graczy do tej produkcji.

więcej »
Adrian Kotowski | 13.07.2016 | 3928 odsłon | 13 komentarzy

Spełnione muszą zostać jednak konkretne warunki. Tak przynajmniej wynika z wywiadu udzielonego serwisowi GameInformer przez przedstawicieli EA Sports. Trudno jednak w tej chwili powiedzieć, jakie mogłyby to być tytuły i kiedy konkretnie zostaną udostępnione pecetowcom. Sporo zależy przede wszystkim od popytu na takie gry, co podkreślają sami deweloperzy.

więcej »
Adrian Kotowski | 23.11.2015 | 7911 odsłon | 10 komentarzy

Do sieci wyciekło sporo ciekawych informacji na temat Mass Effect: Andromeda. Dane pojawiły się w serwisie Reddit, więc trudno powiedzieć, na ile są zgodne z prawdą, ale wymienione elementy wydają się być bardzo prawdopodobne. Co więcej, moderatorzy forum, którzy dopuścili wątek potwierdzili, że osoba, która przekazała materiały potwierdziła swój związek z BioWare. 

więcej »
Łukasz Marek | 08.10.2015 | 176938 odsłon | 176 komentarzy

Star Wars Battlefront to trzecia część serii gier rozgrywających się w uniwersum Star Wars, wydana 10 lat po wcześniejszej. Dzisiaj o godzinie 16 Rebelianci będą mogli stoczyć walkę o galaktykę ze szturmowcami Imperium za sprawą udostępnionej przez DICE wersji BETA. W ciągu 4 dni chętni będą mogli przetestować trzy różne tryby rozgrywki na trzech różnych mapach, a my zmierzyliśmy w nowej grze wydajność kilkunastu kart graficznych. Oto nasz test.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.08.2015 | 5723 odsłony | 13 komentarzy

Mirror's Edge Catalyst na 5-minutowym gameplayu prosto z gamescomu! Gra studia EA DICE okazała się jednym z najmocniejszych punktów dzisiejszej konferencji Electronic Arts na targach w Kolonii. Zgodnie z zapowiedzią, ujrzeliśmy przykładową misję zleconą Faith, głównej bohaterce Mirror's Edge. Fani poprzedniej odsłony nie powinni być rozczarowani - kontynuacja bazuje na starych, ale odpowiednio rozwiniętych rozwiązaniach. 

więcej »
Bartosz Woldański | 16.06.2015 | 6590 odsłon | 7 komentarzy

Mirror's Ege Catalyst został zaprezentowany na konferencji EA w ramach targów E3 2015. Zobaczyliśmy nie tylko zwiastun zarysowujący fabułę gry, ale również pierwsze fragmenty rozgrywki. Trzeba przyznać, że ten materiał wideo zrobił na nas najlepsze wrażenie ze wszystkich pokazywanych podczas prezentacji "Elektroników". Wiemy również, kiedy zagramy w nowe przygody Faith. 

więcej »
Adrian Kotowski | 15.05.2015 | 11459 odsłon | 6 komentarzy

Studio DICE oficjalnie poinformowało, że już 15 czerwca podczas targów E3 2015 zaprezentowany zostanie nowy fragment rozgrywki z gry Star Wars: Battlefront. W liście napisanym przez Niklasa Fegraeusa, głównego projektanta gry, czytamy też o najważniejszych cechach produkcji. Fani Gwiezdnych Wojen mają być usatysfakcjonowani tym co otrzymają, co ma potwierdzać żywiołowa reakcja osób, które już widziały produkcję podczas zamkniętych pokazów.

więcej »
Adrian Kotowski | 08.04.2015 | 9252 odsłony | 60 komentarzy

Johan Andersson, dyrektor techniczny odpowiedzialny w firmie DICE za Frostbite wyjawił za pośrednictwem Twittera, że chciałby, aby gry wykorzystujące jego silnik miały w minimalnych wymaganiach podany system Windows 10 oraz API DirectX 12. Według niego takie postępowanie mogłoby być odebrane przez graczy jako nieco zbyt agresywne, ale przyniosłoby wymierne korzyści.

więcej »
Adrian Kotowski | 24.06.2014 | 5472 odsłony | 14 komentarzy

Ta wiadomość może wręcz zabić nadzieję każdego fana Mirror’s Edge na udaną kontynuację pierwszej części z 2008 roku. Tworzona właśnie produkcja będąca restartem pierwszego tytułu ma według EA skupić się w dużym stopniu na walce z perspektywy pierwszej osoby. Chyba nie tego oczekiwaliśmy.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.06.2014 | 6552 odsłony | 17 komentarzy

Chyba nigdy temat rozdzielczości i liczby klatek na sekundę nie rozpalał społeczności konsolowej jak obecnie. Doprowadziło to do tak absurdalnej sytuacji, że właściwie przy każdej grze PS4 i XONE walczą o klienta na framerate, a nie na samą jakość produktu. Zadziwiająco w tym przypadku wygląda przykład Battlefield Hardline, który na obu konsolach ma oferować 1080p i 60 kl./s. Czy aby na pewno?

więcej »
Adrian Kotowski | 11.06.2014 | 14019 odsłon | 19 komentarzy

Bardzo wiele osób czekało na pierwsze informacje dotyczące Mass Effect 4. Gra co prawda pojawiła się na konferencji Electronic Arts, ale sam materiał był bardzo okrojony i nie dowiedzieliśmy się właściwie nic poza tym, że gra powstaje. Nieco więcej szczegółów ujawnił w rozmowie z Game Trailers Aaryn Flynn, szef Bioware.

więcej »
Adrian Kotowski | 02.04.2014 | 12635 odsłon | 11 komentarzy

1 kwietnia to dzień niepoważnych żartów i najróżniejszych wkrętów. Trzeba jednak zachować jakiś umiar, szczególnie gdy jest się jedną z największych firm w branży rozrywkowej, w której to przecież dobry PR jest często kluczem do sukcesu. O tej zasadzie kolejny raz zapomniało Electronic Arts.

więcej »
Bartosz Woldański | 27.01.2014 | 10343 odsłony | 55 komentarzy

Wygląda na to, że aktualizacja do gry Battlefield 4, pozwalająca na wykorzystanie nowej technologii AMD Mantle, nie wyjdzie jednak w tym miesiącu. Łatka planowana początkowo na grudzień minionego roku najprawdopodobniej znowu zostanie opóźniona – tak wynika ze screena prezentującego rozmowę użytkownika z przedstawicielem pomocy technicznej firmy Electronic Arts.

więcej »
Bartosz Woldański | 07.01.2014 | 9316 odsłon | 64 komentarze

Na targach CES 2014 odbyła się prezentacja technologii AMD Mantle, która ma zapewnić wydajność w grach nawet o 45% wyższą niż w trybie DirectX. To o wiele więcej niż przewidywaliśmy – na potwierdzenie tego będziemy musieli jednak poczekać do wydania stosownej aktualizacji do Battlefielda 4, która ma pojawić się, z małym opóźnieniem, jeszcze w tym miesiącu.

więcej »
Bartosz Woldański | 30.12.2013 | 7978 odsłon | 81 komentarzy

Do tego grę zakazano… w Chinach. EA DICE czy może raczej ogólnie „Elektronikom” nie wiedzie się ostatnio najlepiej. Stosunkowo słaba sprzedaż Crysisa 3 i Dead Space’a 3, tegoroczne problemy z nowym SimCity czy ciągle wymagający poprawek Battlefield 4, który miał otrzymać obsługę AMD Mantle i TrueAudio w grudniu tego roku... ale nie otrzyma.  Jakby tego było mało, to niedawno złożono pozew przeciwko firmie Electronic Arts, czego przyczyną okazała się wspomniana strzelanina wojenna studia DICE.

więcej »
Bartosz Woldański | 24.10.2013 | 52570 odsłon | 27 komentarzy

I tym razem oficjalne. Okazuje się jednak, że wcześniejsze pokrywają się w dużej mierze z najnowszymi, opublikowanymi na stronie internetowej gry. Po Watch_Dogs mamy kolejny dowód na to, że nieoficjalne wymagania sprzętowe można śmiało brać za prawie ostateczne. I „prawie” nie robi tak wielkiej różnicy.

więcej »
Bartosz Woldański | 08.10.2013 | 11940 odsłon | 32 komentarze

Call of Duty: Ghosts, czyli największy konkurent Battlefielda 4 w tym roku, ma jeszcze wyższe minimalne wymagania sprzętowe od bardziej zaawansowanego technologicznie rywala! Zaskoczeniem może być – podobnie jak w przypadku Watch_Dogs – wymóg dotyczący ilości pamięci operacyjnej (6 GB).

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Pokazujemy siedem obudów, które można znaleźć w polskich sklepach. 35
Windows Store znów zawodzi. Microsoft wybitnie nie ma szczęścia do premier swoich pecetowych gier. 16
Prezentacja na Intel Extreme Masters. 12
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 11
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 13
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 27
Kolejny mobilny chip na horyzoncie. 5
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 36
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 30
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 24
Chyba mało kto lubi gluty. 55
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 36
Firma kazała nam naprawdę długo czekać. 10
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 23
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 11
Układom Intel Gemini Lake szykują się konkurenci. 5
Tytuł z czasów gdy EA jeszcze stawiało przede wszystkim na grywalność. 15
System chłodzenia w nowej wersji. 15
Gra naszych południowych sąsiadów. 33
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 27
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Postanowiliśmy spróbować swoich sił w nowej dla nas formie publikacji – podcaście, zapisie rozmowy. 45
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 13
Facebook
Ostatnio komentowane