Tagi
Publikacji na stronę
1
Maciej Zabłocki | 29.05.2018 | 11961 odsłon | 32 komentarze

Od pewnego czasu współpracujemy z firmą Bulldogjob nad przekazaniem Wam atrakcyjnych ofert pracy i szkoleń, które wyselekcjonowaliśmy specjalnie dla Was spośród wszystkich dostępnych propozycji. By jeszcze lepiej przybliżyć Wam aspekty pracy w branży IT, postanowiliśmy skontaktować się z trzema osobami, które rozwijają swoje kariery zawodowe w tym środowisku i zapytać o doświadczenia i odczucia. To wiedza, która być może stanie się dla kogoś z Was dużą inspiracją.

więcej »
Piotr Urbaniak | 14.04.2018 | 44111 odsłon | 109 komentarzy

Mówi się, że w życiu czasem należy zrobić krok do tyłu, by później móc pójść dwa kroki do przodu. Cóż, w branży technologicznej porzekadło to raczej się nie sprawdza, producenci bowiem każdorazowo starają się rozwijać najbardziej aktualne rozwiązania, a porzucają pomysły lat minionych. Mimo to istnieje pewien znamienny przykład technologicznego powrotu do przeszłości, który ostatecznie zakończył się ogromnym sukcesem. Jest nim mikroarchitektura Intel P8, szerzej znana jako podstawa procesorów Core 2. Łezka nostalgii… Przypomnijmy sobie zatem, jak to było.

więcej »
Piotr Walkiewicz | 12.12.2017 | 24408 odsłon | 62 komentarze

Firma Matrox powstała w 1976 roku w kanadyjskim Quebecu. Do dziś produkuje karty graficzne, frame-grabbery czy sprzęt do budowania ścian wyświetlających obraz. W odróżnieniu jednak od okresu, na którym chcę się skupić, obecne produkty są przeznaczone wyłącznie do zastosowań stricte profesjonalnych. W tym felietonie przytoczę zatem ciekawą, choć nieco już zapomnianą, historię firmy, która miała ogromny wpływ na obecny kształt rynku kart graficznych.

więcej »
Piotr Skindzier | 09.12.2017 | 12357 odsłon | 7 komentarzy

„Rzeczywistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą” – mawiał podobno Einstein. Dzisiejsza technika raczej parafrazuje to spostrzeżenie. Obserwując różne „rodzaje” rzeczywistości, jakie nam na co dzień serwują dostawcy sprzętu czy oprogramowania, chciałoby się powiedzieć: „Iluzja staje się rzeczywistością, jeśli jest wystarczająco trwała”. Wybierzmy się zatem w krótką podróż po cyfrowym królestwie rzeczywistości.

więcej »
Mateusz Brzostek | 16.06.2017 | 43614 odsłon | 53 komentarze

Podstawą działalności PCLab.pl są testy, a podstawą testów – pomiary wydajności. Największym zainteresowaniem cieszą się testy wydajności w grach. Już kilka razy pisaliśmy o sposobach mierzenia wydajności podzespołów w tym zastosowaniu. Dzisiaj chciałbym skreślić kilka słów o najnowszych trendach, które pojawiają się w testach przeprowadzanych przez zagraniczne wortale, oraz o tym, co dla przeciętnego użytkownika komputera może oznaczać test procesorów lub kart graficznych w grze komputerowej.

więcej »
Kamil .qam Przybysz | 24.12.2011 | 49440 odsłon | 24 komentarze
Święta Bożego Narodzenia to bardzo niewdzięczny temat na artykuł. Szczególnie w takiej witrynie jak PCLab.pl, gdzie najważniejszy jest kult cyferek i wykresów, a na wyższe wartości pozostaje niewiele miejsca. Jako ochotnik z poboru postanowiłem to zmienić i umilić dzisiejszy, wigilijny wieczór autorską adaptacją powszechnie znanego i uwielbianego opowiadania Karola Dickensa. więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nvidia gotowa na premierę Radeona RX 590. 11
Ważna informacja dla przyszłości pamięci 3D XPoint. 6
Tego typu konstrukcje mogą być przyszłością rynku urządzeń przenośnych. 5
Firma stawia na sztuczną inteligencję. 8
Nie jest źle, chociaż część klientów firmy będzie musiała trochę poczekać. 7
Wirtualna rzeczywistość dostępna dla jeszcze większej liczby graczy. 9
Nvidia wprowadza na rynek kolejny model karty graficznej z rodziny Turing, tym razem wyraźnie tańszy.  35
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 59
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 43
Czyżby odświeżone nazewnictwo było zapowiedzią większych zmian? 8
O urządzeniu mówi się już od kilku miesięcy. 12
Nvidia gotowa na premierę Radeona RX 590. 11
Ważna informacja dla przyszłości pamięci 3D XPoint. 6
Wirtualna rzeczywistość dostępna dla jeszcze większej liczby graczy. 9
Cztery opowieści przedstawiające wojnę z różnych perspektyw. 24
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 59
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 43
Dobry sprzęt do pracy i multimediów. 10
Facebook
Ostatnio komentowane