Tagi
epic games
100 mln (1)   19$ (1)   3d (2)   3d vision (1)   5 mln (1)   agencja (1)   amd (2)   antialiasing (1)   aplikacje (1)   apple (1)   apu (2)   asm.js (1)   beta testy (1)   black tusk (1)   błąd (1)   boss key (2)   broń (1)   bungie (1)   chair (1)   chmurowe (1)   cliff bleszinski (2)   cloudgine (1)   core i7 (1)   cpu (2)   cross platform (1)   cuda (1)   cyberprzestępca (1)   dane (1)   darmowa (1)   darmowe (2)   demo (7)   demo technologiczne (2)   deweloper (2)   deweloperzy (1)   directx 12 (2)   disney (1)   disney interactive (1)   dotacja (1)   dx 12 (1)   e3 (1)   ea (1)   ea games (1)   edytor (1)   efekty cząsteczkowe (1)   efekty graficzne (1)   efekty specjalne (1)   electronics arts (1)   elemental (3)   elemental demo (1)   emscripten (1)   engine (3)   epic (11)   epic citadel (1)   esa (1)   f2p (2)   facebook (2)   fbi (1)   firefox (2)   firefox 22 (1)   flappy birds (1)   fornite (1)   fortnite (1)   fotorealizm (1)   fpp (2)   fps (3)   fragmenty rozgrywki (1)   free-to-play (2)   fsaa (1)   fxaa (1)   galaxy s7 (1)   game developer conference (1)   gameplay (1)   gameworks vr (1)   gdc (2)   gdc 2014 (1)   gdc 2016 (2)   gears of war (4)   gears of war: ultimate edition (1)   geforce (2)   geforce gtx 680 (2)   gog (1)   gogle (1)   gow (1)   gpu (1)   gra (21)   gra komputerowa (1)   grafika (6)   gry (22)   gry sieciowe (2)   gtx 1080 (1)   gtx 1080 ti (1)   gtx 680 (2)   haker (1)   half-life 2 (1)   hl2 (1)   hsa (1)   htc vive (1)   huma (1)   infiltrator (3)   internet (1)   ios (1)   ios 4.1 (1)   iphone (1)   ipod touch (1)   jaguar (1)   jay hosfelt (1)   kara (1)   karta graficzna (1)   kepler (1)   klawiatura (1)   kompilacja (1)   konsola (1)   kontroler (1)   kradzież (1)   las (1)   lawbreakers (2)   Linux (1)   lista (1)   logithx (1)   mac (1)   mark rein (2)   marka (1)   materiał (1)   meltdown (1)   Microsoft (6)   microsoft vancouver (1)   midway (1)   moba (1)   mobile world congress (1)   modele postaci (1)   monopol (1)   mozilla (2)   możliwości (3)   msaa (1)   multi-resolution shading (1)   multiplayer (2)   mwc 2016 (1)   myszka (1)   nacl (1)   native client (1)   nvidia (6)   nvidia edge (1)   obliczenia (1)   obliczenia w chmurze (1)   oculus rift (1)   oculus vr (1)   offworld industries (1)   okulary (1)   online (1)   oprogramowanie (2)   optymalizacja (1)   pad (1)   paragon (3)   pc (10)   pc gamer (1)   pc vs ps4 (1)   physx (1)   pieniądze (1)   piractwo (1)   playstation (2)   playstation 4 (5)   porównanie (1)   port (1)   prawo (1)   premiera (1)   prezentacja (2)   problem (1)   procesor (1)   produkt (1)   program (1)   project sword (1)   projekt (1)   protest (1)   przejęcie (1)   ps 4 (4)   ps4 (3)   ps4 vs pc (1)   quadro (1)   quake (1)   reddit (1)   rod fergusson (1)   rozgrywka (1)   rozgrywka międzyplatformowa (1)   rpg (1)   rząd (1)   samaritan (1)   samarytanin (1)   samsung (1)   sąd (1)   serwer (2)   shadow comples remastered (1)   shooter (3)   silnik (10)   silnik 3d (1)   sli (1)   sopa (1)   speedtree (1)   sprzedaż (1)   sprzęt (1)   squad (1)   steam (2)   steam box (1)   steamos (1)   strzelanka (4)   tablet (1)   tappy chicken (1)   technologia (1)   tegra (1)   tesla (1)   testy (1)   the coalition (1)   tim sweeney (3)   twinblast (1)   tytuły (1)   uc 3 (1)   ue 4 (3)   ue3 (1)   ue3.5 (1)   ue4 (7)   unity (2)   uniwersalne aplikacje (1)   unreal (2)   unreal engine (14)   unreal engine 3 (2)   unreal engine 4 (19)   unreal engnie 4 (1)   unreal tournament (3)   unreal tournament 3 (1)   usa (1)   ut (2)   ut 2004 (1)   ut3 (1)   uwp (2)   valve (2)   vr (1)   vr sli (1)   wikipedia (1)   windows (1)   windows 10 (1)   windows rt (1)   windows store (1)   wirtualna rzeczywistość (3)   własność intelektualna (1)   www (1)   wydajność (1)   wymagania (2)   wymagania sprzętowe (2)   wymagania systemowe (2)   xbox (2)   xbox 360 (1)   xbox one (2)   za darmo (1)   zakup (1)   zapowiedź (1)   zestaw (1)  
Publikacji na stronę
1 2 3
Adrian Kotowski | 23.01.2018 | 2414 odsłon | 3 komentarze

Firma stawia na obliczenia w chmurze. Epic Games poinformowało o przejęciu firmy Cloudgine, zajmującej się tworzeniem rozwiązań chmurowych i technik online dla gier i aplikacji. Dzięki zakupowi, twórcy silnika Unreal Engine 4 będą mogli rozbudować jego funkcje w taki sposób, by możliwe było np. przeniesienie części obliczeń z komputera lub konsoli na wydajne serwery.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 08.01.2018 | 5834 odsłony | 31 komentarzy

Łatki na Meltdown zaczynają zbierać żniwo. Od kilku dni grający w Fortnite skarżą się na problemy z łączeniem z serwerami gry, a także z samą sieciową rozgrywką. Okazuje się, że winne są poprawki mające łatać błąd "Meltdown" w procesorach.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.06.2017 | 8273 odsłony | 12 komentarzy

Firma chce nagradzać zdolnych deweloperów. Epic Games, twórca Unreal Engine, ogłosił start nowego programu przygotowanego wspólnie z zielonymi. Dzięki Nvidia Edge, osoby i firmy tworzące ciekawe treści, będą mogły otrzymać za darmo wydajne karty GeForce, które wspomogą prace nad ich projektami. Ma to zachęcić deweloperów do prezentacji swoich dzieł.

więcej »
Adrian Kotowski | 27.06.2016 | 5484 odsłony | 5 komentarzy

Wśród wymienionych tytułów znajdziemy sporo hitów. Epic Games udostępniło na swoim blogu wpis dotyczący zaprezentowanych na E3 gier, które korzystając z silnika Unreal Engine. Część z nich miała już premierę, inne zostały dopiero zapowiedziane. Można zauważyć, że silnik jest bardzo chętnie wykorzystywany w przypadku produkcji dla gogli VR.

więcej »
Adrian Kotowski | 19.05.2016 | 3457 odsłon | 2 komentarze

Pod koniec przyszłego tygodnia wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w testach gry Paragon. Epic Games postanowiło zaprosić do zabawy kolejną grupę graczy, którzy będą mieli okazję sprawdzić, jak prezentuje się rozgrywka i jak wyglądają dostępne w produkcji postacie. By wyrazić chęć udziału w testach, trzeba zarejestrować się na oficjalnej stronie produkcji.

więcej »
Adrian Kotowski | 04.05.2016 | 8983 odsłony | 32 komentarze

Tim Sweeney z Epic Games kolejny raz wypowiedział się w krytycznych słowach o platformie UWP przygotowanej przez Microsoft. Deweloper porównał działania firmy z Redmond do tego, co robił na przestrzeni ostatnich lat Facebook. Oba podmioty powoli oswajają użytkowników z elementami, które są dla nich szkodliwe w dłuższej perspektywie, ale wielu tego od razu nie zauważa.

więcej »
Bartosz Woldański | 18.03.2016 | 4533 odsłony | 8 komentarzy

LawBreakers jednak nie będzie darmową grą. O tym, że nowa strzelanina sieciowa tworzona przez Cliffa Bleszinskiego i studio Boss Key Productions nie powstaje już dłużej z myślą o modelu free-to-play, dowiedzieliśmy się na panelu podczas Game Developers Conference (GDC 2016). To, jak się okazuje, nie wszystkie zmiany, jakich doczeka się obiecujące LawBreakers. Poznaliśmy również termin wydania oraz wstępne wymagania sprzętowe (w planach jest obsługa DirectX 12). 

więcej »
Adrian Kotowski | 17.03.2016 | 6096 odsłon | 4 komentarze

Podczas GDC 2016 zaprezentowano kilka nowych materiałów dotyczących najpopularniejszych na rynku silników graficznych. Swoimi technikami pochwalili się m.in. twórcy z firm Unity Technologies i Epic Games. Oczywiście wszystko to z myślą o tym, by przyciągnąć jak najwięcej deweloperów, którzy mogliby zainteresować się oferowanymi rozwiązaniami.

więcej »
Adrian Kotowski | 04.03.2016 | 13021 odsłon | 83 komentarze

Tim Sweeney, programista i współzałożyciel Epic Games, stwierdził na łamach Guardiana, że branża gier powinna rozpocząć walkę z Microsoftem, którego polityka związana z platformą uniwersalnych aplikacji (UWP) jest szkodliwa zarówno dla producentów gier, jak i dla samych pecetowych graczy. Firma z Redmond ma dążyć do jeszcze większego uzależnienia deweloperów od swojego systemu operacyjnego.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.02.2016 | 8805 odsłon | 26 komentarzy

Wygląda na to, że do Gears of War: Ultimate Edition będziemy potrzebować dość mocnego PC. Tak przynajmniej sugerują ujawnione na stronie Microsoftu wymagania sprzętowe ulepszonej wersji gry pierwotnie wydanej na komputerach osobistych pod koniec 2007 roku. Przypominamy, że odświeżone Gears of War tworzone jest z myślą o bibliotekach DirectX 12, więc nie obejdzie się bez systemu operacyjnego Windows 10. 

więcej »
Piotr Gontarczyk | 22.02.2016 | 13492 odsłony | 41 komentarzy

Na Mobile World Congress firma Epic Games przy współpracy z Samsungiem zaprezentowała działanie najnowszego dema technologicznego, ProtoStar, wykorzystującego interfejs programowania aplikacji (API) Vulkan. Demo uruchomiono na najnowszym Galaxy S7 i zapewne chciano tym samym przedstawić moc obliczeniową CPU i GPU tego urządzenia.

więcej »
Adrian Kotowski | 05.02.2016 | 8443 odsłony | 21 komentarzy

Epic Games zaprezentowało nową funkcję, która ma trafić do edytora popularnego silnika Unreal Engine. Twórcy gier będą mogli projektować poziomy przy pomocy technologii wirtualnej rzeczywistości. Taką możliwość daje wykorzystanie gogli HTC Vive z dołączonymi kontrolerami, za pomocą których można w prosty sposób dodawać, usuwać lub przemieszczać wybrane elementy.

więcej »
Adrian Kotowski | 22.12.2015 | 8620 odsłon | 7 komentarzy

Epic Games poinformowała, że ich nowa gra Paragon zmierzająca na PC i PS4 będzie obsługiwała w wersji konsolowej klawiaturę i myszkę. Ma to pozwolić na bezproblemową, wspólną rozgrywkę na obu platformach. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że twórcy zamierzają zaoferować graczom korzystającym ze sprzętu Sony płynność na poziomie 60 kl./s.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 18.12.2015 | 9525 odsłon | 20 komentarzy

Squad jest pierwszą, dużą grą opartą na silniku Unreal Engine 4 firmy Epic Games. To właśnie ten tytuł ujawnił poważny problem w silniku, a więc słabą wydajność na komputerach wyposażonych w procesory marki AMD. Obecnie wskazywane źródło problemu to podsystem dźwiękowy. Niską wydajność raportowało wielu graczy jeszcze przed rynkowym debiutem finalnej wersji gry, a głosy te tylko nasiliły się po pojawieniu się gry Squad na platformie Steam.

więcej »
Adrian Kotowski | 04.12.2015 | 10889 odsłon | 10 komentarzy

Wcześniejsze przecieki okazały się prawdą i Shadow Complex Remastered trafił na PC. Co ciekawe, Epic Games udostępnił ten tytuł na komputerach za darmo, choć tylko przez pierwszy miesiąc. Później gra trafi do normalnej sprzedaży, tak jak w przypadku konsol Xbox One i PlayStation 4. Warto więc się spieszyć. 

więcej »
Adrian Kotowski | 10.11.2015 | 4626 odsłon | 5 komentarzy

Nvidia poinformowała, że jej technologia GameWorks VR została włączona do silnika Unreal Engine 4. Deweloperzy tworzący swoje produkcje bazując na oprogramowaniu firmy Epic będą mogli bez problemu korzystać z takich opcji jak Multi-Resolution Shading czy VR SLI. Nvidia zapewnia, że wykorzystanie jej technologii pozytywnie wpłynie na wydajność.

więcej »
Adrian Kotowski | 04.11.2015 | 6968 odsłon | 6 komentarzy

Epic Games zapowiedziało grę Paragon, która ma zawitać tylko na komputery osobiste. O produkcji nie wiadomo w tej chwili właściwie nic. Ujawniono jedynie, że trafi na rynek w przyszłym roku, a już niedługo powinny rozpocząć się beta testy. Twórcy przedstawili jedną z postaci, w którą wcielimy się w czasie rozgrywki.

więcej »
Bartosz Woldański | 30.08.2015 | 8816 odsłon | 11 komentarzy

LawBreakers będzie darmową strzelaniną od twórcy Unreal i Gears of War. W bieżącym tygodniu studio Boss Key stopniowo uchylało rąbka tajemnicy, aż wreszcie opublikowało pierwszy materiał wideo z rozgrywki, która prezentuje się bardzo obiecująco. Gra ma zadebiutować wyłącznie na PC w przyszłym roku.  

więcej »
Adam Szymański | 03.03.2015 | 11528 odsłon | 15 komentarzy

Studio Epic Games w marcu zeszłego roku wywołało spore zamieszanie w branży deweloperskiej, ponieważ twórcy silnika Unreal Engine 4 postanowili przyjąć model biznesowy, który zakładał niewielki miesięczny abonament za korzystanie z ich technologii, zamiast wysokich kosztów licencji dotychczas płaconych przez twórców gier. Potem w ogóle zrezygnowano z narzucania opłat studentom, a teraz poinformowano o udostępnieniu silnika za darmo dla wszystkich.

więcej »
Bartosz Woldański | 21.02.2015 | 35725 odsłon | 66 komentarzy

Unreal Engine 4 daje spore pole do popisu dla (także domorosłych) deweloperów, o czym niejednokrotnie próbowały nas przekonać liczne pokazy jego możliwości. Co prawda, silnik studia Epic Games nie napędza (jeszcze) zbyt wielu gier, to wciąż możemy oglądać mniej lub bardziej spektakularne dema technologiczne. Tym razem użytkownik Koola, który w miarę regularnie publikuje swoje prace w serwisie YouTube, skupił się na przedstawieniu wręcz fotorealistycznie wyglądającego lasu, z uwzględnieniem zmieniającej się pory dnia i różnych warunków atmosferycznych. 

więcej »
Publikacji na stronę
1 2 3
Aktualności
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Pokazujemy siedem obudów, które można znaleźć w polskich sklepach. 45
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 33
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 25
Chyba mało kto lubi gluty. 55
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 37
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 23
Firma kazała nam naprawdę długo czekać. 10
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 14
Układom Intel Gemini Lake szykują się konkurenci. 5
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 29
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 19
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 33
Wymiana pasty daje duże korzyści. 41
Chyba mało kto lubi gluty. 55
Facebook
Ostatnio komentowane