Tagi
epic
3d (3)   3d nand (1)   3d vision (1)   4g (2)   aep (1)   agencja (1)   allshare (1)   amd (2)   android (3)   android l (1)   android tv (1)   api (2)   arm (1)   artysta (1)   benoît dereau (1)   bezpłatnie (1)   biblioteka (1)   biznes (1)   black tusk (1)   bluetooth (1)   brutalna (2)   carmageddon (2)   core i7 (1)   cryengine (1)   crytek (1)   demo (6)   demo technologiczne (1)   destructive creations (2)   directx 11 (1)   directx 12 (1)   dishonored (1)   dx11 (1)   dx12 (1)   dysk (1)   dystrybucja (1)   efekty cząsteczkowe (1)   efekty graficzne (1)   efekty specjalne (1)   elemental (2)   elemental demo (1)   engine (1)   epic games (11)   epic games store (4)   fabuła (1)   facebook (1)   fbi (1)   flash (1)   funkcja (1)   gabe newell (1)   galaxy s7 (1)   gears of war (1)   geforce gtx 680 (2)   gogle (1)   google (1)   google i/o (1)   gpu (1)   gra (12)   gra przygodowa (1)   grafika (8)   greenlight (1)   gry (12)   gsm (2)   gtx 680 (2)   hatred (2)   historia (1)   imagination technologies (1)   infiltrator (3)   intel (1)   iphone (1)   journey (1)   karta graficzna (1)   komputer (2)   komunikacja (2)   kupno (1)   Linux (1)   mac (1)   mantle (1)   marka (1)   mediahub (1)   Microsoft (4)   microsoft vancouver (1)   midway (1)   mobile world congress (1)   modele postaci (1)   możliwości (2)   mwc 2016 (1)   nośnik (1)   nvidia (4)   obciążenie (1)   oculus rift (1)   oculus vr (1)   okulary (1)   opcja (1)   opengl (1)   opengl es (1)   oprogramowanie (1)   pc (6)   pc vs ps4 (1)   pci express (1)   pieniądze (1)   platforma (1)   playstation (1)   playstation 4 (5)   porównanie (2)   port (1)   postal (2)   powervr (1)   prezentacja (2)   programowanie (1)   projekt (1)   promocja (1)   przejęcie (1)   ps 4 (3)   ps3 (1)   ps4 (1)   ps4 vs pc (1)   qualcomm (1)   radeon vii (1)   razer (1)   rod fergusson (1)   rozszerzenia (1)   rząd (1)   samsung (4)   sata (1)   serial ata (1)   shooter (3)   silnik (5)   silnik 3d (1)   sklep (2)   smartfon (2)   sony (2)   specyfikacja minimalna (1)   specyfikacja zalecana (1)   sprzedaż (1)   ssd (1)   steam (3)   strzelanka (3)   tegra (1)   tegra k1 (1)   telefon (1)   the division 2 (1)   tim sweeney (1)   ubisoft (1)   ue 4 (5)   ue4 (4)   unreal (2)   unreal engine (10)   unreal engine 4 (7)   unreal engnie 4 (1)   unreal paris (1)   unreal tournament (1)   unreal tournament 3 (1)   uplay (1)   usa (1)   ut (1)   ut3 (1)   what remains of edith finch (1)   widok izometryczny (2)   wifi (1)   windows (1)   windows 10 (1)   windows rt (1)   wirtualna rzeczywistość (1)   wykres (1)   wymagania sprzętowe (1)   xbox (1)   xbox 360 (1)   xbox one (1)   za darmo (1)   zakup (1)   zwrot (1)   zwrot pieniędzy (1)  
Publikacji na stronę
1 2
Adrian Kotowski | 14.01.2019 | 3281 odsłon | 6 komentarzy

Zasady podobne jak na Steamie. Epic Games poinformowało o dodaniu do swojego sklepu funkcji zwrotu pieniędzy za nabyte w nim gry. System ma działać podobnie jak na platformie Valve, choć nie jest aż tak zautomatyzowany. Niemniej, zwrócenie nabytego produktu raczej nie powinno stanowić większych problemów, o ile oczywiście spełnimy wszystkie wymagania postawione przez firmę Epic.

więcej »
Adrian Kotowski | 10.01.2019 | 6507 odsłon | 4 komentarze

Doskonała gra zupełnie za darmo. Epic Games kontynuuje rozdawanie w swoim sklepie z grami kolejnych tytułów i tym razem padło na What Remains of Edith Finch. Jest to jedna z najlepszych produkcji 2017 roku, nagrodzona m.in. w plebiscytach The Game Awards i Bafta. Pozycja studia Giant Sparrow została bardzo entuzjastycznie przyjęta przez graczy, co potwierdzają opinie na Steamie, z których aż 95 procent to recenzje pozytywne.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.01.2019 | 7314 odsłon | 34 komentarze

Gra zrobi użytek z nawet najmocniejszych pecetów. Ubisoft ogłosił dzisiaj współpracę z firmą Epic, na mocy której gra The Division 2 ominie platformę Steam i trafi do Epic Games Store. Wydawca ujawnił ponadto szczegółowe wymagania sprzętowe swojej nowej produkcji oraz niektóre funkcje, z których będą mogli skorzystać posiadacze komputerów osobistych. Twórcy zapewniają, że ich produkt jest dobrze zoptymalizowany, co mamy zawdzięczać pomocy udzielonej przez AMD przy jego tworzeniu.

więcej »
Adrian Kotowski | 08.12.2018 | 6730 odsłon | 35 komentarzy

Piękna gra z PlayStation w końcu dostępna dla pecetowców. Wczorajsza gala The Game Awards 2018 przyniosła kilka niespodziewanych zapowiedzi, a jedną z nich było ogłoszenie pecetowej wersji gry Journey, która od swojej premiery w 2012 roku była produkcją na wyłączność na konsole Sony. Niemałym zaskoczeniem jest też wybrana przez wydawcę platforma dystrybucji cyfrowej, którą tym razem nie jest Steam.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 22.02.2016 | 13785 odsłon | 41 komentarzy

Na Mobile World Congress firma Epic Games przy współpracy z Samsungiem zaprezentowała działanie najnowszego dema technologicznego, ProtoStar, wykorzystującego interfejs programowania aplikacji (API) Vulkan. Demo uruchomiono na najnowszym Galaxy S7 i zapewne chciano tym samym przedstawić moc obliczeniową CPU i GPU tego urządzenia.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 23.10.2015 | 9659 odsłon | 19 komentarzy

Samsung zaprezentował nowy nośnik SSD, PM1725, który po raz pierwszy został zapowiedziany w trakcie FMS (Flash Memory Summit). W nośniku tym zastosowano nowej generacji układy 3D NAND flash.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 20.02.2015 | 5454 odsłony | 14 komentarzy

Tim Sweeney, twórca Epic Games i jeden z najbardziej znanych ekspertów ds. grafiki komputerowej oraz gier wierzy, że wirtualna rzeczywistość mocno wpłynie na rozwój branży gier komputerowych. Jego zdaniem szybki rozwój tej techniki sprawi, że za dziesięć lat niemożliwym będzie odróżnienie jej od rzeczywistości.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.01.2015 | 12396 odsłon | 31 komentarzy

Unreal Engine 4 dopiero zdobywa popularność, ale niektórzy twórcy już teraz pokazują, że w silniku drzemie ogromny potencjał. W sieci pojawiło się nowe demo technologiczne Unreal Paris stworzone przez Benoît Dereau, odpowiedzialnego w przeszłości m.in. za przygotowanie poziomów w grze Dishonored. Trzeba przyznać, że projekt prezentuje się fenomenalnie.

więcej »
Adrian Kotowski | 30.12.2014 | 6485 odsłon | 15 komentarzy

Hatred, gra polskiego studia Destructive Creations, właśnie otrzymała zielone światło w programie Greenlight i dzięki temu na pewno zawita na platformie Steam. Kontrowersyjna produkcja zdecydowanie pobiła swoją konkurencję i uzyskała w sumie aż 123 tysiące głosów, z czego zdecydowaną większość stanowiły głosy na „tak”. O niewątpliwym sukcesie polskiej gry poinformowali sami twórcy na facebookowym profilu studia.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.12.2014 | 45218 odsłon | 48 komentarzy

W sieci pojawiły się wykresy, na których widzimy model obciążenia wątków w API DirectX 12 oraz porównanie do wykorzystywanego obecnie DirectX 11. Jak się okazuje, różnice mogą być naprawdę całkiem duże, choć oczywiście nie powinniśmy spodziewać się wyraźnego wzrostu wydajności w każdej sytuacji. Nowe biblioteki zadebiutować mają wraz z systemem Windows 10.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.10.2014 | 14160 odsłon | 51 komentarzy

Polskie studio Destructive Creations tworzy niesamowicie brutalną izometryczną strzelankę Hatred. Wcielimy się w niej w osobnika pałającego głęboką nienawiścią do innych osób, który daje upust swojej złości zabijając wszystkich napotkanych ludzi na swojej drodze. Tytuł już po pierwszym trailerze wywołał spore kontrowersje, a na jego temat wypowiedzieli się nawet twórcy silnika Unreal Engine 4, na którym Hatred działa.

więcej »
Adrian Kotowski | 24.07.2014 | 10173 odsłony | 23 komentarze

Majowa zapowiedź darmowego Unreal Tournament w wersji tylko na komputery osobiste była swego rodzaju zaskoczeniem. Wiele osób wskazywało, że model biznesowy wybrany przez producenta może wpłynąć na niższą jakość grafiki niż w sytuacji, gdyby był to tytuł płatny i z bardzo dużym budżetem. Wygląda jednak na to, że może nas czekać prawdziwa wizualna uczta.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 27.06.2014 | 11158 odsłon | 28 komentarzy

Do tej pory mobilne procesory grafiki nie raz pokazywały, że potrafią sporo więcej niż tylko przetwarzanie prostej grafiki trójwymiarowej i przy wielu okazjach kolejne układy udowadniały, że zapewniają większą moc obliczeniową niż starszej generacji procesory dla konsol do gier czy nawet komputerów osobistych. Zawsze były oczywiście daleko w tyle za aktualnymi generacjami i to raczej się nie zmieni. Porównania te jednak zazwyczaj odnoszą się wyłącznie do czystej mocy obliczeniowej, a nie do faktycznych możliwości mobilnych GPU.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.01.2014 | 6455 odsłon | 20 komentarzy

Stała się rzecz nieoczekiwana, gdyż Epic Games pozbyło się dochodowej marki i jednej z najbardziej rozpoznawalnych serii na konsoli Xbox 360 – Gears of War. Prawa do niej zyskała firma Microsoft, wydawca cyklu, która powierzy prace swojemu wewnętrznemu studiu – Black Tusk (dawniej Microsoft Vancouver).

więcej »
Bartosz Woldański | 04.12.2013 | 10570 odsłon | 17 komentarzy

Opublikowano kolejny oficjalny materiał wideo prezentujący od kuchni silnik Unreal Engine 4. Po omówieniu procesu tworzenia modeli postaci przyszedł czas na przedstawienie efektów graficznych, jakie deweloperzy mogą uzyskać przy użyciu nowego engine'u.

więcej »
Bartosz Woldański | 26.09.2013 | 9549 odsłon | 16 komentarzy

Firma Epic Games zademonstrowała kolejny raz możliwości silnika Unreal Engine 4.0. Tym razem mamy do czynienia z pokazem procesu tworzenia modeli postaci. Wrażenia co najmniej tak samo dobre, jak po obejrzeniu poprzednich materiałów wideo, co jest logiczne, gdyż podstawą do realizacja nowego filmu było demo Infiltrator.

więcej »
Eryk Napierała | 02.04.2013 | 61214 odsłon | 292 komentarze

Złośliwi mówią, że konsole nowej generacji będą sprzętem przestarzałym już w momencie pojawienia się na rynku. Nawet patrząc na sprawę obiektywnie, nie da się ukryć, że PlayStation 4 nie powala na ziemię specyfikacją. Deklarowana moc APU napędzającego tę konsolę jest około 2,5 raza mniejsza od tej, którą zapewnia najszybsza na rynku jednordzeniowa karta graficzna... I to już w tym momencie, ponad pół roku przed rynkowym debiutem sprzętu Sony. Nie nastraja to pozytywnie, jednak stosunkowo mała moc obliczeniowa wcale nie musi przełożyć się na kiepską grafikę w grach. Deweloperzy już niejednokrotnie zadziwili graczy umiejętnością wyciskania z niemłodych już procesorów Xboksa 360 i PlayStation 3 ostatnich soków i umieszczania w grach olśniewających efektów. Może będzie tak i tym razem? Dzięki Epic Games możemy odrzucić gdybanie i skupić się na faktach. To studio zajmujące się tworzeniem silnika Unreal Engine 4 udostępniło kilka dni temu demo Elementes w wersji dla nowej konsoli Sony. Niemal taką samą scenę pokazywano w zeszłym roku uruchamianą na PC-ie z wysokiej półki. Tym samym pojawiła się możliwość dokładnego porównania jakości obrazu na współczesnych komputerach i przyszłych konsolach do gier. Różnice jak najbardziej występują i to wcale nie na korzyść sprzętu następnej generacji.

więcej »
Eryk Napierała | 02.04.2013 | 13649 odsłon | 25 komentarzy

Next-genowa grafika generowana w czasie rzeczywistym na zwykłym PC-cie.

Zdaje się, że minęły już czasy, w których to benchmarki wyznaczały przyszłe standardy w grafice komputerowej generowanej w czasie rzeczywistym. Ostatni 3DMark był pod tym względem dużym zawodem, a Unigine Valley mimo swojego rozmachu ma kilka elementów, które wyglądają zwyczajnie kiepsko. Ostatnio większe ożywienie w temacie wykazują twórcy gier, na przykład Dice, tworzące całkiem efektownego Battlefielda 4, czy Activision, pracujące nad jak najdokładniejszym odwzorowaniem ludzkiej twarzy. Efekty swojej pracy postanowiło przedstawić także Epic Games, studio zajmujące się między innymi rozwojem silnika Unreal Engine. Zaprezentowane na tegorocznej konferencji GDC nowe demo pokazuje możliwości czwartej wersji tego bardzo popularnego w branży narzędzia.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 30.08.2012 | 4340 odsłon | 47 komentarzy

Windows RT wciąż jest przed nami, ale termin jego wprowadzenia na rynek zbliża się nieubłaganie. Do października zostało jednak jeszcze trochę czasu, a więc twórcy oprogramowania mogą spokojnie przygotowywać swoje oferty.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 29.03.2012 | 5625 odsłon | 15 komentarzy

Amerykańskie FBI (Federalne Biuro Śledcze) oraz inne rządowe agencje Stanów Zjednoczonych Ameryki wykupiły licencje na używanie silnika graficznego Unreal Engine firmy Epic Games.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Firma przygotowała aż trzy modele z tej rodziny. 17
Tak może wyglądać chip w kolejnym Xboksie lub PS5. 168
Świetna wiadomość dla klientów. DRAMeXchange przygotował nowy raport na temat rynku pamięci DRAM. 21
Tak może wyglądać chip w kolejnym Xboksie lub PS5. 168
To może być jeden z najciekawszych smartfonów tego roku. 11
Wyjaśnienie, które niewiele wyjaśnia. 18
Świetna wiadomość dla klientów. DRAMeXchange przygotował nowy raport na temat rynku pamięci DRAM. 21
Facebook
Ostatnio komentowane