Tagi
engine
3d (1)   5 mln (1)   action (1)   agh (1)   akademia górniczo-hutnicza (1)   android (1)   anvil next (2)   apex (1)   assassin's creed (2)   assassin's creed iv: black flag (2)   audio (1)   bilbioteki (1)   black flag (2)   blackberry (1)   ceo (1)   cooler (1)   cpu (1)   crpg (1)   cryengine (2)   cryengine 3 (1)   crysis (2)   crysis 3 (1)   crytek (3)   cyberpunk (1)   dark void (1)   dawn (1)   dawn engine (1)   deus ex universe (1)   deus ex: humanity divided (1)   deus ex: mankind divided (1)   deux ex (1)   dice (1)   directx (1)   directx 11 (1)   directx 11.1 (1)   directx 11.2 (1)   division (1)   dotacja (1)   dxr (1)   dziki gon (1)   dźwięk (1)   e3 (1)   ea (3)   efekty graficzne (2)   eidos (1)   eidos montreal (1)   electronic arts (3)   epic (1)   epic games (3)   fifa 17 (1)   filmik (2)   frostibte 3 (1)   fur tech (1)   gameplay (2)   gdc 2015 (1)   gdc 2016 (1)   gdc 2018 (1)   geforce (1)   geralt (1)   glacier 2 (1)   gpu (1)   gra (13)   gra komputerowa (1)   grafika (8)   gry (13)   gry komputerowe (1)   halycon (1)   hdr 3d (1)   id@xbox (1)   ignite (1)   intel (1)   ios (1)   john riccitello (1)   karta graficzna (1)   lga1151 (1)   lga1155 (1)   lga1156 (1)   Linux (2)   lumberyard (1)   mantle (1)   massive entertainment (1)   materiał (1)   Microsoft (1)   mirror's edge catalyst (1)   mmo (1)   nfs (1)   niemcy (1)   night dive studios (1)   nowa generacja (1)   nvidia (3)   nvidia fur (1)   nvidia physx 3.3 (1)   oprawa wizualna (3)   optymalizacja (1)   os x (1)   pc (4)   physx (2)   physx 3.0 (1)   pica pica (1)   pieniądze (1)   playstation (2)   playstation 4 (3)   port (1)   premiera (1)   procesor (1)   projekt (1)   ps3 (2)   ps4 (2)   ray tracing directx raytracing (1)   raya (1)   reboot (1)   red engine (1)   red engine 3 (1)   rendering (1)   renderowanie (1)   schładzacz (1)   screen (1)   seed (1)   shooter (1)   silnik (17)   silnik graficzny (2)   silnik gry (1)   snowdrop (2)   snowdrop engine (1)   source 2 (1)   square enix (1)   stranger things (1)   strzelanina (1)   system shock remastered (1)   techniczna strona (1)   technikalia (1)   technologia (1)   technologie (3)   telltale games (1)   telltale tool (1)   teselacja (1)   the division (2)   the witcher (1)   the witcher 3 (1)   the wolf among us (1)   thermaltake (1)   tom clancy's the division (2)   tpp (2)   ubisoft (4)   ubisoft massive (1)   unity (4)   unity 5 (2)   unity technologies (1)   unreal engine (2)   unreal engine 3.0 (1)   unreal engine 4 (3)   vgx (1)   vgx 2013 (1)   warface (1)   webgl (1)   wiedźmin (1)   wiedźmin 3 (1)   wiedźmin 3: dziki gon (1)   wii u (1)   windows (1)   windows phone (1)   windows rt (1)   wymagania sprzętowe (1)   x360 (2)   xbox (1)   xbox one (4)   xone (2)   zapowiedź (1)   zwiastun (3)  
Publikacji na stronę
1 2
Adrian Kotowski | 26.06.2018 | 6100 odsłon | 5 komentarzy

Spora szansa na lepszą oprawę graficzną. Telltale Games jest doskonale znane wszystkim fanom gier przygodowych. To właśnie dzięki tej firmie mogliśmy zagrać w The Walking Dead, czy The Wolf Among Us. Przez lata deweloperzy korzystali z własnego, niestety już przestarzałego silnika Telltale Tool, ale wygląda na to, że już niedługo się to zmieni.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 26.06.2018 | 7931 odsłon | 32 komentarze

Nawet wentylator oddaje ciepło. W 2011 roku amerykański instytut badawczy Sandia National Laboratories zaprezentował nowy cooler o nazwie Sandia. Urządzenie to miało metalowe łopatki wentylatora, który nie tylko odprowadzał ciepło z radiatora, ale też z samego siebie. Ciepło do niego przenoszone było przez termoprzewodzący smar. Produkt ten nigdy nie trafił na rynek, ale pomysł podchwyciła firma Thermaltake

więcej »
Piotr Gontarczyk | 21.03.2018 | 8461 odsłon | 25 komentarzy

Marketingowcy już na polach startowych. Electronic Arts to nie tylko gry, które pojawiają się na rynku. Firma ma własny dział rozwoju, który w ukryciu pracuje nad nowymi projektami, np. silnikami gier. Dział Search for Extraordinary Experiences Division (SEED) został zapowiedziany w trakcie ubiegłorocznych targów E3.

więcej »
Adrian Kotowski | 02.03.2017 | 6320 odsłon | 13 komentarzy

Unreal Engine zamiast Unity. Night Dive Studios ujawniło podczas swojej prezentacji na GDC 2017, że odświeżona wersja gry System Shock została przepisana na nowy silnik. Deweloperzy postanowili postawić na Unreal Engine 4, który ma być dużo bardziej elastyczny i lepiej przystosowany do ograniczonych możliwości konsol. Zaznaczono przy tym, że powinniśmy spodziewać się lepszej jakości grafiki niż na Unity.

więcej »
Adrian Kotowski | 03.06.2016 | 18657 odsłon | 26 komentarzy

Według informacji ujawnionych przez serwis GameInformer, w grze Fifa 17 zostanie po raz pierwszy w serii zastosowany silnik Frostbite. Docelowo, wszystkie tytuły sportowe EA miałyby na nim działać, ale w przypadku innych marek to rozwiązanie zostanie zaadaptowane nieco później. Sama informacja nie dziwi, bo Electronic Arts już wcześniej informowało, że zamierza przenieść wszystkie swoje produkcje właśnie na wspomniany wyżej silnik.

więcej »
Adrian Kotowski | 17.03.2016 | 6390 odsłon | 4 komentarze

Podczas GDC 2016 zaprezentowano kilka nowych materiałów dotyczących najpopularniejszych na rynku silników graficznych. Swoimi technikami pochwalili się m.in. twórcy z firm Unity Technologies i Epic Games. Oczywiście wszystko to z myślą o tym, by przyciągnąć jak najwięcej deweloperów, którzy mogliby zainteresować się oferowanymi rozwiązaniami.

więcej »
Adrian Kotowski | 05.03.2015 | 12725 odsłon | 43 komentarze

Crytek nie mógł odpuścić możliwości prezentacji swojego silnika CryEngine na GDC 2015 i udostępnił filmy i grafiki przedstawiające wykorzystane technologie i wydane oraz przyszłe produkcje korzystającego z oprogramowania niemieckiego studia. Przedsiębiorstwo planuje walkę o klientów na rynku, na którym jest coraz bardziej tłoczno za sprawą Unity 5, Unreal Engine 4 i Source 2.

więcej »
Adrian Kotowski | 20.02.2015 | 4740 odsłon | 6 komentarzy

Epic Games uruchomił program dotacji dla deweloperów przygotowujących swoje projekty przy pomocy silnika Unreal Engine 4. Pula w wysokości 5 mln dolarów ma zostać rozdysponowana pomiędzy autorów najciekawszych produkcji, które mają potencjał, aby stać się kasowym sukcesem. Dzięki dotacji autorzy byliby w stanie samodzielnie wydać swój tytuł.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.12.2014 | 10612 odsłon | 12 komentarzy

Studio Eidos Montreal, dzięki któremu w ostatnich latach powróciły tak znane marki, jak Deus Ex i Thief, opracowało nowy silnik o nazwie Dawn Engine. Do tej pory kanadyjski zespół deweloperski wykorzystywał do swojej pracy Crystal Engine od Crystal Dynamics (seria Legacy of Kain i Tomb Raider) oraz bardzo popularny Unreal Engine 3. Na Dawn Engine powstanie kontynuacja Deus Ex: Human Revolution, a to, co można osiągnąć za jego pomocą, zaprezentowano na pierwszym screenie. 

więcej »
Adrian Kotowski | 28.10.2014 | 1989 odsłon | 5 komentarzy

John Riccitello został mianowany nowym CEO Unity Technologies. Były prezes i jednocześnie współzałożyciel firmy David Helgason przechodzi na niższe stanowisko i będzie od teraz wiceprezesem ds. strategii i komunikacji. Pod rządami byłego szefa Electronic Arts Unity ma się jeszcze bardziej rozwinąć, a firma ma nawiązać lepszą współpracę z twórcami gier – zarówno tymi małymi, jak i z gigantami branży.

więcej »
Adrian Kotowski | 08.08.2014 | 7831 odsłon | 11 komentarzy

Naukowcy z Akademii Górniczo-Hutniczej opublikowali w sieci pierwszy film pokazujący w akcji nowy silnik audio o nazwie RAYA. Technologia Polaków naprawdę robi wrażenie.

więcej »
Adrian Kotowski | 24.03.2014 | 11315 odsłon | 22 komentarze

Na blogu Ubisoftu pojawiło się kilka nowych zrzutów ekranu z nadchodzącego wielkimi krokami hitu The Division. Twórcy udostępnili też film zaprezentowany na konferencji GDC 2014 przedstawiający możliwości silnika Snowdrop.

więcej »
Adrian Kotowski | 20.03.2014 | 7579 odsłon | 11 komentarzy

Po ogłoszeniu przez Epic Games cennika dla swojego silnika Unreal Engine 4, podobnie postąpił Crytek. CryEngine ma być jeszcze tańszy, a twórca nie będzie musiał obawiać się o dodatkowe koszty.

więcej »
Adrian Kotowski | 19.03.2014 | 6781 odsłon | 4 komentarze

Silnik Unity doczekał się kolejnej odsłony. Wersja 5 wprowadzić ma ulepszone oświetlenie, lepszy dźwięk, fizykę oraz obsługę przez większość urządzeń i systemów obecnych na rynku.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.03.2014 | 7256 odsłon | 29 komentarzy

Linux ostatnio jest na topie i coraz więcej developerów zauważa jego istnienie. Do tej grupy należy także Crytek, który na nadchodzącej konferencji GDC zaprezentuje wersję silnika CryEngine dla systemów z pingwinkiem.

więcej »
Bartosz Woldański | 10.12.2013 | 10580 odsłon | 16 komentarzy

The Division to gra, która okazała się czarnym koniem na tegorocznych targach E3 w Los Angeles – momentalnie wskoczyła u niejednego gracza na listę najbardziej oczekiwanych produkcji 2014 roku. W ciągu ostatniego pół roku poznaliśmy nieco więcej szczegółów o tym ambitnym projekcie, potwierdzono oficjalnie wersję pecetową, a na gali VGX 2013, która odbyła się w miniony weekend, zaprezentowano możliwości silnika nowej generacji ochrzczonego mianem Snowdrop.

więcej »
Bartosz Woldański | 29.10.2013 | 11525 odsłon | 9 komentarzy

Nvidia prezentuje swoje rozwiązania technologiczne w kolejnej, chociażby po Batman: Arkham Origins, grze, w której dodatkowe efekty zobaczą wyłącznie posiadacze kart GeForce. To, że amerykański koncern współpracuje z producentami gier, nie jest żadnym novum, ale w ostatnim czasie próbuje zachęcić graczy większą liczbą tytułów oferujących ustawienia niedostępne na konkurencyjnych układach graficznych. 

więcej »
Bartosz Woldański | 23.09.2013 | 38301 odsłon | 34 komentarze

Jesteście ciekawi technicznej strony Wiedźmina 3? W rozmowie dla serwisu DSOGaming.com twórcy ze studia CD Projekt RED ujawnili nowe szczegóły dotyczące technologii i rozwiązań wykorzystanych w nadchodzących przygodach Geralta z Rivii.

więcej »
Bartosz Woldański | 17.09.2013 | 7430 odsłon | 13 komentarzy

Francuski koncern Ubisoft opublikował kolejny materiał wideo z Assassin’s Creed IV: Black Flag. Omówiono w nim zastosowane technologie, które w pełnej krasie ujrzymy wyłącznie na konsolach nowej generacji oraz pecetach.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 30.08.2012 | 4357 odsłon | 47 komentarzy

Windows RT wciąż jest przed nami, ale termin jego wprowadzenia na rynek zbliża się nieubłaganie. Do października zostało jednak jeszcze trochę czasu, a więc twórcy oprogramowania mogą spokojnie przygotowywać swoje oferty.

więcej »
Publikacji na stronę
1 2
Aktualności
Sprzęt bardziej obcięty, niż sądziliśmy. 21
Jeden mały, drugi trochę większy. 0
Tytuł jest bardzo popularny również na konsolach. 14
Masa CPU z zablokowanym mnożnikiem. Przy okazji prezentacji procesorów Core 9. 29
Niezła promocja dla kinomaniaków. 5
Facebook
Ostatnio komentowane