Tagi
eidos
adam jensen (1)   aliens: colonial marines (1)   amd (2)   amd mantle (1)   amd tressfx 2.0 (1)   amd trueaudio (1)   analiza (1)   arkham (1)   ati (1)   batman (1)   batman: arkham asylum (1)   blizzard (1)   bunt ludzkości (1)   capcom (1)   cenega (3)   cpu (1)   crysis 3 (1)   crystal dynamics (1)   crystal engine (1)   cyberpunk (1)   dark mod (1)   dawn (1)   dawn engine (1)   deus ex (2)   deus ex universe (1)   deus ex: humanity divided (1)   deus ex: mankind divided (2)   deux ex (1)   directx 12 (1)   dx12 (1)   eidos montreal (5)   electronic arts (1)   engine (1)   filmiki (2)   fpp (1)   fragmenty rozgrywki (1)   fx (1)   garrett (4)   gearbox software (1)   geforce (1)   glacier 2 (1)   gra (11)   gra komputerowa (3)   grafika (1)   gry (8)   joker (1)   lara croft (2)   łatka (1)   mankind divided (1)   mechanika (1)   mod (1)   modyfikacja (1)   nixxes (2)   nowy thief (3)   nvidia (1)   obsługa (1)   patch (1)   pc (2)   physx (1)   porównanie (1)   porównanie graficzne (1)   porównanie grafiki (1)   porównanie wydajności (1)   premiera (2)   procesor (1)   promocja (1)   ps4 (1)   radeon (1)   resident evil 6 (1)   rocksteady (1)   rozłam ludzkości (1)   rycerz (1)   screen (1)   screeny (2)   shadow of the tomb raider (1)   silnik gry (1)   skradanka (3)   square enix (4)   square-enix (3)   starcraft ii: heart of the swarm (1)   the dark mod 2.0 (1)   thief (5)   tomb raider (3)   tpp (1)   unreal 3 (3)   usprawnienia (1)   vgx (1)   vgx 2013 (1)   wariat (1)   wydajność (1)   wymagania sprzętowe (1)   wymagania systemowe (1)   xone (1)   zapis rozgrywki (1)   zmiany (1)   zręcznościówka (1)   zwiastun (2)   zwiastun rozgrywki (1)  
Publikacji na stronę
1
Bartosz Czechowicz | 14.05.2018 | 3360 odsłon | 8 komentarzy

Deweloper skupia się teraz na innych projektach. Seria Deus Ex nie została uśmiercona - ujawnił David Anfossi ze studia Eidos Montreal. Firma, wbrew niektórym plotkom, najprawdopodobniej ma zamiar dostarczyć nam nową część przygód Adama Jensena. Niestety, na ewentualną kontynuację Rozłamu Ludzkości przyjdzie nam dość długo poczekać.

więcej »
Bartosz Czechowicz | 12.05.2018 | 6022 odsłony | 24 komentarze

Czekacie na nowe przygody Lary Croft? Mamy dla was dobrą wiadomość. David Anfossi, szef Eidos Montreal, ujawnił właśnie, że budżet Shadow of the Tomb Raider może wynieść nawet 135 mln dolarów. To kwota, która powinna wystarczyć na przygotowanie dopracowanie tytułu typu AAA.

więcej »
Adrian Kotowski | 07.10.2016 | 6930 odsłon | 24 komentarze

Naprawa gry trwa w najlepsze. Nixxes udostępniło w sieci najnowszą łatkę dla gry Deus Ex: Mankind Divided, która poza eliminacją rozpoznanych wcześniej błędów wprowadza też oficjalnie obsługę DirectX 12. Do tej pory wszystkie patche związane z tym API były określane jako testowe. Co ważne, deweloperzy pracują nad kolejnymi usprawnieniami, w tym obsługą konfiguracji złożonych z kilku kart graficznych pod najnowszym API Microsoftu.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 23.08.2016 | 5151 odsłon | 11 komentarzy

Kup procesor, graj za darmo. Wraz z dzisiejszą premierą gry Deus Ex: Mankind Divided firma AMD uruchamia promocję, w ramach której przy zakupie dowolnego 6- lub 8-rdzeniowego procesora serii AMD FX można otrzymać bezpłatny kod uprawniający pobranie pełnej wersji tejże gry.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.12.2014 | 10585 odsłon | 12 komentarzy

Studio Eidos Montreal, dzięki któremu w ostatnich latach powróciły tak znane marki, jak Deus Ex i Thief, opracowało nowy silnik o nazwie Dawn Engine. Do tej pory kanadyjski zespół deweloperski wykorzystywał do swojej pracy Crystal Engine od Crystal Dynamics (seria Legacy of Kain i Tomb Raider) oraz bardzo popularny Unreal Engine 3. Na Dawn Engine powstanie kontynuacja Deus Ex: Human Revolution, a to, co można osiągnąć za jego pomocą, zaprezentowano na pierwszym screenie. 

więcej »
Bartosz Woldański | 04.03.2014 | 5923 odsłony | 13 komentarzy

Premiera nowego Thiefa za nami. Mieliśmy już okazję zobaczyć porównanie oprawy wizualnej, a wielu graczy zapewne skrada się już we własnym komputerowym/konsolowym (niepotrzebne skreślić) zaciszu jako Garrett, mistrz złodziejskiego fachu. Niemniej jednak do tematu powracamy za sprawą zespołu Digital Foundry z brytyjskiego serwisu Eurogamer, który zgłębił sprawę i udostępnił materiały wideo porównujące nie tylko grafikę, ale też wydajność wybranych wersji gry. Sprawdźmy, jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi platformami sprzętowymi.

więcej »
Bartosz Woldański | 20.01.2014 | 17149 odsłon | 36 komentarzy

Na przeszło miesiąc przed debiutem gry Thief poznaliśmy wymagania sprzętowe wersji PC. Zgodnie z oczekiwaniami, jak to zazwyczaj w przypadku produkcji powstających na silniku Unreal Engine 3.0 (lub jego zmodyfikowanej wersji), do płynnej rozgrywki nie będzie nam potrzebny przesadnie mocny komputer.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.12.2013 | 4224 odsłony | 10 komentarzy

Thief, obok Wiedźmina 3, był również „gościem” VGX 2013, a co za tym idzie – możemy pooglądać nowe materiały wideo. W przeddzień wspomnianej imprezy udostępniono 5-minutowy zapis rozgrywki, a podczas samej gali zademonstrowano fabularny zwiastun i kolejne sceny wprost z gry.

więcej »
Bartosz Woldański | 10.10.2013 | 10398 odsłon | 13 komentarzy

Najnowsza, zapowiedziana na przyszły rok odsłona serii Thief otrzymała zwiastun z rozgrywki oraz kolejny zestaw obrazków z gry. Oczekiwanie na premierę umilić może nam wydana wczoraj samodzielna modyfikacja The Dark Mod 2.0.

więcej »
Bartosz Woldański | 20.08.2013 | 4405 odsłon | 6 komentarzy

Poznaliśmy dokładną datę wydania najnowszych przygód Garretta. Koncern Square-Enix poinformował, że czwarta odsłona Thiefa wyjdzie z cienia 28 lutego 2014 roku. Z tej okazji opublikowano nowy renderowany zwiastun.

więcej »
Dawid Grzyb | 07.03.2013 | 62550 odsłon | 86 komentarzy

Z „restartami” gier należących do popularnych serii bywa różnie. Jednak te odświeżone tytuły najczęściej nie cieszą się takim uznaniem jak pierwowzory. Można by niejedną książkę napisać o tym, dlaczego tak się dzieje, w każdym razie większość z nas do remake'ów podchodzi z dużym dystansem, często wręcz nieufnością. Tymczasem nowego wcielenia doczekała się jedna z najbardziej kultowych postaci w świecie gier komputerowych: Lara Croft, bohaterka serii Tomb Raider. Czy tym razem nowe jest lepsze od starego?

więcej »
Dawid Grzyb | 17.01.2013 | 8341 odsłon | 34 komentarze

Okres wydawniczy gier komputerowych z roku na rok wygląda dokładnie tak samo. Te najciekawsze są wydawane mniej więcej od lutego do kwietnia, czasem maja, później jest kilka miesięcy "sezonu ogórkowego", a rynek rusza na nowo od września. Doczekaliśmy stycznia 2013, obyło się bez katastrofy w grudniu i jest to dobry czas, żeby przyjrzeć się grom, na które będziemy chcieli zwrócić uwagę w nadchodzących tygodniach. W końcu karty graficzne domagają się testowania za pomocą odpowiednich aplikacji, w tym gier, a okazjonalnie też trafi się recenzja.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 06.10.2009 | 8023 odsłony | 139 komentarzy
AMD chciało wrobić konkurencję? Niewiele ponad tydzień temu przetoczyła się głośna informacja na temat blokowania funkcji wygładzania krawędzi w grze Batman: Arkham Asylum, na kartach graficznych ATI Radeon. Firma AMD oświadczała, że czuje się przez to poszkodowana. Poszkodowani mają też być posiadacze Radeonów i wspomnianej gry.

Teraz głos zabierają pozostałe strony konfliktu: NVIDIA oraz wydawca gry, firma Eidos Interactive. Serwis PC Perspective uzyskał od wydawcy jasne oświadczenie, którego zawartość opublikował w jednym ze swoich artykułów.

W publikacji możemy przeczytać między innymi, że w przypadku obsługi wygładzania krawędzi w Batmanie, NVIDIA stworzyła silnik AA na potrzeby Eidos – wcześniej AA w tej grze nie istniało. NVIDIA (...) zainwestowała dużo czasu oraz pieniędzy, by zapewnić tą funkcjonalność na swoim sprzęcie. Prośba o współpracę deweloperską nad grą została także skierowana do firmy AMD, by mogły zostać przeprowadzone podobne działania. Została ona odrzucona.

Także NVIDIA wydała oficjalne oświadczenie, w którym stwierdzono, że AMD jest samo sobie winne:

“Jeśli idzie o Batmana, to NVIDIA grała czysto. Zarzuty AMD są bez pokrycia. Mimo, że AMD miało dostęp do kodu Batmana na długo przed jego wydaniem, nie podjęto żadnych prac w celu optymalizacji. Silnik Unreal Engine 3 nie obsługuje AA (wygładzania krawędzi - przyp. red.) więc musieliśmy od podstaw zapewnić tą funkcjonalność własnymi siłami. Wierzymy, iż każdy rozumie, że NVIDIA nie może gwarantować działania swych usprawnień na sprzęcie konkurencji. To, że AMD zapewnia znikome wsparcie deweloperskie podczas tworzenia gier, nie jest winą firmy NVIDIA.“.

więcej »
Dawid Grzyb | 19.09.2009 | 52202 odsłony | 34 komentarze
Ile to już razy mieliśmy do czynienia z Batmanem? Aż trudno zliczyć. Przygody mrocznego rycerza przykuwają tak samo internautę i kinomana. Dlaczego – łatwo odpowiedzieć. Batman jest w stu procentach człowiekiem. Nie ma on żadnych nadprzyrodzonych mocy i dlatego jest nam bardzo bliski. Pokazuje nam, jak skuteczny jest człowiek w walce ze złem, gdy tylko ma motywację. Początkowo Batman, stworzony przez Boba Kane’a w 1939 roku, był kolejnym bohaterem pełnym chwały, zaraz obok Supermana. Krystalicznie czysta i prostolinijna postać – wzór do naśladowania. Minęło kilkadziesiąt lat, zmieniło się podejście do tzw. superbohaterów. Twórcy komiksów zaczęli powoli dostrzegać, że herosi pokroju Batmana, którzy po zapadnięciu zmroku prowadzą krucjatę przeciwko złu, też mają ludzkie słabości i często borykają się z problemami dnia powszedniego. Właśnie to przykuwa nas do komiksów, monitorów i kinowych foteli. Po znakomitym ostatnim filmie z udziałem Christiana Bale’a oraz Heatha Ledgera przyszedł czas na grę: „Batman: Arkham Asylum”. Zebrała ona niesamowite recenzje i w ogóle nie jest powiązana fabularnie z filmem „Mroczny rycerz”. Bardziej pasuje do pokręconej twórczości Tima Burtona niż do epickiego dzieła Christophera Nolana.
więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  133
Dwie gry w dwóch sklepach. 6
Właściciele Radeonów gotowi na premierę nowej gry studia FromSoftware. 11
Tak wygląda następca Rifta. 16
Epic Games Store z kolejnymi dużymi grami na wyłączność. 56
Chińczycy przekonują do swoich produktów. 3
Czerwoni rozwijają swoje otwarte oprogramowanie. 4
Facebook
Ostatnio komentowane