Tagi
efekty graficzne
pc
64-bit (1)   aktualizacja (1)   amd (1)   amd tressfx (1)   amd tressfx 2.0 (1)   analiza (2)   anvil next (2)   assassin’s creed iv: black flag (1)   assassin's creed (4)   assassin's creed 4 (1)   assassin's creed iv (1)   assassin's creed iv: black flag (3)   assassin's creed: liberation hd (1)   assassin's creed: unity (1)   batman: arkham knight (1)   black flag (4)   borderlands: the pre-sequel (1)   cd projekt (1)   cd projekt red (2)   clothing (1)   crpg (1)   crystal dynamic (1)   demo (1)   demonstracja (1)   destruction (1)   directx 11 (1)   dlc (1)   dodatek (1)   efekty cząsteczkowe (2)   efekty specjalne (1)   engine (2)   epic (1)   epic games (1)   far cry 4 (1)   filmik (5)   freedom cry (1)   fur (2)   futro (2)   game developers conference (1)   game24 (1)   gameplay (2)   gameworks (2)   gdc (1)   gdc 2014 (1)   geforce (5)   gpu (3)   gra (10)   gra komputerowa (1)   grafika (8)   grafika 3d (1)   grand theft auto (1)   grand theft auto v (1)   gry (10)   gta (1)   gta v (1)   hairworks (2)   infiltrator (1)   karty graficzne (3)   konsole (2)   konwersja (1)   lara croft (1)   możliwości (2)   nowe technologie (1)   nvidia (5)   nvidia fur (1)   nvidia gameworks (2)   nvidia hairworks (1)   nvidia physx (1)   obsuwa (1)   opóźnienie (1)   oprawa wizualna (2)   optymalizacja (1)   physx (3)   piraci (1)   playstation 4 (4)   premiera (1)   prezentacja (1)   project cars (1)   ps 4 (1)   ps3 (2)   ps4 (4)   radeon (2)   radeon sdk (1)   render (1)   renderowanie (1)   rockstar (1)   rockstar games (1)   roślinność (1)   rozszerzenie (1)   rpg (1)   sandbox (2)   sdk (1)   silnik (3)   sprzedaż (1)   sterowniki (1)   technika (1)   technologia (1)   technologie (6)   tekstury 2k (1)   the crew (1)   the witcher 3 (1)   thief (1)   tomb raider (1)   tomb raider: definitive edition (1)   tressfx (1)   tressfx 2.0 (1)   ubisoft (4)   ue 4 (1)   ue4 (1)   unreal engine (1)   unreal engine 4 (1)   uplay (1)   war thunder (1)   warface (1)   wiedźmin 3 (3)   wiedźmin 3: dziki gon (3)   witcher 3 (1)   włosy (1)   wydajność (2)   wymagania sprzętowe (1)   wyniki sprzedaży (1)   wysoka rozdzielczość (1)   x360 (2)   x64 (1)   xbox one (3)   xone (4)   zwiastun (3)  
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 18.05.2015 | 26231 odsłon | 50 komentarzy

Premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon odbędzie się już jutro. Nic więc dziwnego, że CD Projekt RED podsyca apetyt na jedną z najbardziej oczekiwanych gier. Mimo że dotychczasowe materiały wideo nie wykazały dużych różnic w grafice między wersjami konsolowymi a PC, to dla najbardziej wymagających graczy przygotowano specjalne efekty w ramach Nvidia GameWorks, do których zaliczają się HairWorks, PhysX Destruction i PhysX Clothing. W edycji komputerowej Wiedźmina 3 zwiększymy również rozdzielczość do 4K oraz włączymy ustawienia „Ultra”, w tym opcję HBAO+. 

więcej »
Bartosz Woldański | 21.09.2014 | 28737 odsłon | 62 komentarze

Poznaliśmy więcej szczegółów na temat dodatkowych efektów graficznych, jakie dane nam będzie podziwiać w takich grach, jak Assassin’s Creed: Unity, Batman: Arkham Knight, Far Cry 4 oraz Wiedźmin 3: Dziki Gon. O tym, że niektóre z nich będą obsługiwać rozwiązania „Zielonych”, wiedzieliśmy już od jakiegoś czasu, ale teraz rozszerzono nie tylko listę tytułów, ale także technologii w ramach Nvidia GameWorks. 

więcej »
Bartosz Woldański | 23.03.2014 | 13503 odsłony | 29 komentarzy

Technologia Nvidia HairWorks, znana wcześniej jako Nvidia Fur, została w tym tygodniu zaprezentowana na przykładzie gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, nadchodzącego cRPG-a polskiego studia CD Projekt RED. W ubiegłym roku podziwialiśmy na materiałach wideo futerko wilków, a podczas tegorocznej edycji GDC 2014 twórcy odsłonili nieco więcej. Dzięki redakcji PC Games Hardware, która opublikowała nagranie prezentujące sierść przykładowego potwora oraz nieodłącznego przyjaciela Geralta, konia Płotki, możemy podziwiać bardzo miły dla oka efekt graficzny. Zarówno „statycznie”, jak i w ruchu.

więcej »
Bartosz Woldański | 09.01.2014 | 11772 odsłony | 31 komentarzy

AMD TressFX 2.0 to już nie tylko włosy, ale też roślinność i futro zwierząt (wzorem Nvidia Fur). O technologii AMD TressFX 2.0 pisaliśmy w listopadzie ubiegłego roku, ale do tematu powracamy. We wspomnianym miesiącu została udostępniona próbka w zestawie narzędzi (Radeon SDK), a obecnie możemy przyjrzeć się działaniu tego rozwiązania i poznać więcej szczegółów na temat poczynionych zmian.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.12.2013 | 10909 odsłon | 66 komentarzy

Gra Assassin’s Creed IV: Black Flag otrzymała oficjalną aktualizację dodającą do gry efekty graficzne będące zasługą technologii Nvidia PhysX. Z małym opóźnieniem do sprzedaży trafiła wersja pecetowa pierwszego fabularnego DLC, zatytułowanego Freedom Cry.

więcej »
Bartosz Woldański | 04.12.2013 | 10686 odsłon | 17 komentarzy

Opublikowano kolejny oficjalny materiał wideo prezentujący od kuchni silnik Unreal Engine 4. Po omówieniu procesu tworzenia modeli postaci przyszedł czas na przedstawienie efektów graficznych, jakie deweloperzy mogą uzyskać przy użyciu nowego engine'u.

więcej »
Bartosz Woldański | 29.10.2013 | 11522 odsłony | 9 komentarzy

Nvidia prezentuje swoje rozwiązania technologiczne w kolejnej, chociażby po Batman: Arkham Origins, grze, w której dodatkowe efekty zobaczą wyłącznie posiadacze kart GeForce. To, że amerykański koncern współpracuje z producentami gier, nie jest żadnym novum, ale w ostatnim czasie próbuje zachęcić graczy większą liczbą tytułów oferujących ustawienia niedostępne na konkurencyjnych układach graficznych. 

więcej »
Bartosz Woldański | 25.09.2013 | 53778 odsłon | 74 komentarze

GTA V jest obiektem pożądania wielu pecetowców, więc nie można dziwić się kolejnym graczom poszukującym jakichkolwiek śladów w kodzie gry pozostawionych przez firmę Rockstar i potwierdzających istnienie wersji PC.

więcej »
Bartosz Woldański | 24.09.2013 | 6187 odsłon | 15 komentarzy

Mimo obietnic firma Ubisoft (ponownie) zdradziła, że Assassin’s Creed IV: Black Flag zadebiutuje najpierw na konsolach obecnej generacji, a dopiero kilka tygodni później na PC, zapewne razem z wersjami na konsole nowej generacji. Szykuje się zatem powtórka z rozrywki…

więcej »
Bartosz Woldański | 17.09.2013 | 7429 odsłon | 13 komentarzy

Francuski koncern Ubisoft opublikował kolejny materiał wideo z Assassin’s Creed IV: Black Flag. Omówiono w nim zastosowane technologie, które w pełnej krasie ujrzymy wyłącznie na konsolach nowej generacji oraz pecetach.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 47
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Forum
Facebook
Ostatnio komentowane