Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 08.06.2014 | 13490 odsłon | 23 komentarze

Czyli jednak nie taki nowy ten silnik w Mortal Kombat X. Ed Boon, współtwórca kultowej serii, poinformował na swoim Twitterze, że najnowsza, niedawno zapowiedziana część bijatyki powstaje nie na Unreal Engine 4, lecz na mocno zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 3. Raczej można było się tego domyślić, zwłaszcza że będziemy mieli do czynienia z tytułem planowanym zarówno na konsole starej, jak i obecnej generacji. Na osłodę producent ujawnił, w jakiej rozdzielczości i w ilu klatkach na sekundę zadziała Mortal Kombat X.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 66
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Bioware nie wyciągnęło wniosków po Andromedzie. 53
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Facebook
Ostatnio komentowane