Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 08.06.2014 | 13531 odsłon | 23 komentarze

Czyli jednak nie taki nowy ten silnik w Mortal Kombat X. Ed Boon, współtwórca kultowej serii, poinformował na swoim Twitterze, że najnowsza, niedawno zapowiedziana część bijatyki powstaje nie na Unreal Engine 4, lecz na mocno zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 3. Raczej można było się tego domyślić, zwłaszcza że będziemy mieli do czynienia z tytułem planowanym zarówno na konsole starej, jak i obecnej generacji. Na osłodę producent ujawnił, w jakiej rozdzielczości i w ilu klatkach na sekundę zadziała Mortal Kombat X.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  129
Właściciele Radeonów gotowi na premierę nowej gry studia FromSoftware. 3
Tak wygląda następca Rifta. 7
Epic Games Store z kolejnymi dużymi grami na wyłączność. 39
Chińczycy przekonują do swoich produktów. 2
Czerwoni rozwijają swoje otwarte oprogramowanie. 3
Kolejny duży transfer niebieskich. 15
Kolejny Turing już się zbliża. 47
Facebook
Ostatnio komentowane