Tagi
Publikacji na stronę
1
Bartosz Woldański | 08.06.2014 | 13490 odsłon | 23 komentarze

Czyli jednak nie taki nowy ten silnik w Mortal Kombat X. Ed Boon, współtwórca kultowej serii, poinformował na swoim Twitterze, że najnowsza, niedawno zapowiedziana część bijatyki powstaje nie na Unreal Engine 4, lecz na mocno zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 3. Raczej można było się tego domyślić, zwłaszcza że będziemy mieli do czynienia z tytułem planowanym zarówno na konsole starej, jak i obecnej generacji. Na osłodę producent ujawnił, w jakiej rozdzielczości i w ilu klatkach na sekundę zadziała Mortal Kombat X.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 65
Będzie też wersja Explore Edition. 12
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Eksperyment się nie udał. 15
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 20
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Facebook
Ostatnio komentowane