tagi
1080p (1)   amd (1)   analityk (1)   analiza (1)   apple (1)   arkane studios (1)   atak (1)   battlefield v (1)   ben thompson (1)   beta (1)   beta-testy (1)   bienia (1)   blog (1)   bd (1)   bomba (1)   bootowanie (1)   budowa (1)   control (1)   cryengine (1)   cyberith (1)   cyberith virtualizer (1)   czujnik (1)   ddos (1)   dishonored 2 (1)   dlss (1)   dostawa (1)   driver (1)   filmik (1)   filmiki (1)   geforce (1)   geforce 375.86 whql (1)   geforce rtx 20 (1)   gra (3)   gra komputerowa (1)   gry (3)   haker (1)   ian bell (1)   klatki na sekund (1)   kontroler steam (1)   lg (1)   lizard squad (1)   maxwell (1)   metro exodus (1)   Microsoft (1)   mikrokontroler (1)   monitor (1)   myszki (1)   myszki dla graczy (1)   narzut (1)   nvidia (3)   oculus vr (1)   okulary wirtualnej rzeczywistoci (1)   oprogramowanie (2)   optymalizacja (1)   osona (1)   panel (1)   pascal (1)   pc (1)   pecetowa (1)   pixart (1)   plan (1)   platforma (1)   pynno (1)   poprawa (1)   prey (1)   prezentacja (1)   problem (1)   problemy (1)   project cars (1)   prototyp (1)   psn (1)   radeon (1)   ray tracing (1)   remedy (1)   router (1)   roy taylor (1)   rozdzielczo (1)   sensor (1)   serwer (1)   silnik (1)   skyrim (1)   slighty mad studios (1)   steam (1)   steam controller (1)   steam machine (1)   steam machines (1)   steamos (1)   sterownik (1)   sterowniki (1)   teardown (1)   technika (2)   the elder scrolls v: skyrim (1)   turing (1)   ultrafine 5k (1)   valve (1)   virtual reality (1)   void engine (1)   vr (1)   wersja (1)   wii mote (1)   wii remote (1)   windows 10 (1)   windows phone (1)   wirtualna rzeczywisto (1)   wamanie (1)   wntrze (1)   wp (1)   wpis (1)   wydajno (4)   wysyka (1)   xbox live (1)   zdjcie (1)  

Rzecz o czujnikach, mikrokontrolerach i dziaaniu myszy

Damian Lejnert 26.03.2019 21

Mysz to nieodzowny element kadego zestawu komputerowego, bez ktrego trudno wyobrazi sobie granie czy nawet najprostsze, rutynowe czynnoci. Przy wyborze myszy na pierwszym miejscu powinnimy stawia przede wszystkim wygod, ale nie mona zapomina o innym, take istotnym aspekcie, a mianowicie − o optyce. Kady z sensorw rni si prdkoci maksymaln czy przyspieszeniem, jednak wielu ciekawych informacji nie znajdziemy w specyfikacji. Dlaczego dwa takie same sensory mog dziaa zupenie inaczej i czym rni si wntrza poszczeglnych myszy? Odpowiadamy.

Nvidia obiecuje popraw dziaania techniki DLSS

Adrian Kotowski 18.02.2019 31

Zieloni tumacz najwaniejsze zagadnienia. Nvidia udostpnia na swojej stronie wpis, w ktrym odpowiada na najczciej zadawane pytania dotyczce techniki DLSS. Podmiot tumaczy m.in., dlaczego rozwizanie nie jest dostpne w kadej rozdzielczoci i jakie s plany jego rozwoju w najbliszej przyszoci. Firma obiecuje, e dziaanie tego typu supersamplingu zostanie poprawione i dopracowane, by problemy widoczne obecnie nie powtarzay si w przyszoci.

Remedy ujawnia narzut na wydajno gry po dodaniu techniki ray tracingu

Adrian Kotowski 17.10.2018 59

Pierwsze eksperymenty nie wygldaj zachcajco. Podczas europejskiej edycji konferencji GTC 2018 studio Remedy zaprezentowao implementacj techniki ray tracingu w swoim silniku Northlight. To wanie na nim bazuje gra Control, ktr Nvidia promuje jako jeden z tytuw, majcych pokaza pen moc kart graficznych GeForce RTX.

Studio Arkane obiecuje dobr optymalizacj pecetowej wersji gry Prey

Adrian Kotowski 02.05.2017 29

Twrcy uspokajaj fanw. Wedug Raphaela Colantonio, przedstawiciela studia Arkane, w przypadku gry Prey nie powtrz si bdy popenione przy Dishonored 2, przez co pecetowa wersja ma trzyma naprawd wysoki poziom. Deweloper postanowi podzieli si tak informacj ze spoecznoci graczy, ktrzy s zaniepokojeni moliwym stanem produkcji.

LG przeprasza za problemy z dziaaniem UltraFine 5K. Nowa wersja monitora bez bdw

Adrian Kotowski 03.02.2017 17

Nowe modele bdzie mona uywa przy routerach. LG zapowiedziao, e wprowadzi do sprzeday poprawion wersj swojego monitora UltraFine 5K, ktra ma by wolna od bdw zgaszanych dla pierwszej rewizji. Niestety poprawka jest sprztowa, wic waciciele dostpnej do tej pory w sprzeday edycji nie pozbd si problemw tak atwo, jakby chcieli.

Nvidia GeForce 375.86 WHQL - due problemy z wydajnoci gier na nowych sterownikach

Adrian Kotowski 16.11.2016 66

Zdecydowanie lepiej zosta przy starszej wersji driverw. W sieci pojawia si wiele zgosze dotyczcych problemw z grami i drastycznego obnienia wydajnoci po instalacji udostpnionych wczoraj sterownikw GeForce 375.86 WHQL. O problemie jest gono na wielu forach komputerowych i niestety na ten moment jedynym sensownym rozwizaniem jest powrt do starszej wersji oprogramowania.

Ian Bell ze Slighty Mad Studios: "Nvidia nie zapacia nam ani grosza"

Adrian Kotowski 08.05.2015 65

Ian Bell, szef zespou odpowiedzialnego za gr Project CARS postanowi wypowiedzie si o kwestii wsppracy z firm Nvidia i problemw z dziaaniem jego gry na karta graficznych AMD. Wedug niego zieloni w aden sposb nie ingerowali w to, jak produkcja dziaa na sprzcie konkurencji, a czerwoni od jakiego czasu nie kontaktowali si ze studiem Slighty Mad.

Szans dla Windows Phone s nowi deweloperzy

Adrian Kotowski 19.01.2015 29

Wedug analityka Bena Thompsona, Microsoft nie jest w stanie sprawi, by Windows Phone by naprawd istotnym graczem na rynku. Potrzebne s gruntowne zmiany w podejciu do systemu, ktre maj nadej wraz z premier nowej wersji OS-u. Windows Phone 10 ma pomc w dotarciu do deweloperw i to wanie dziki nim oprogramowanie mogoby w kocu zacz konkurowa z Androidem i iOS.

Lizard Squad zapowiada kolejne ataki hakerskie

Adrian Kotowski 02.12.2014 14

Dzisiaj rano grupa Lizad Squad przeprowadzia atak DDOS na serwery Xbox Live, co spowodowao chwilowe problemy z dziaaniem usugi. Niestety hakerzy nie zamierzaj na tym poprzesta i ju teraz zapowiadaj du akcj wymierzon w graczy zaplanowan na najblisze wita Boego Narodzenia.

The Elder Scrolls V: Skyrim - bienia Cyberith Virtualizer i okulary Oculus Rift w akcji

Bartosz Woldaski 06.02.2014 19

Firma Cyberith zaprezentowaa w akcji kilka urzdze, ktre pomagaj bardziej wczu si w rol pogromcy smokw w The Elder Scrolls V: Skyrim. Do tego celu wykorzystano nie tylko cieszce si du popularnoci okulary wirtualnej rzeczywistoci Oculus Rift, ale te kolejn bieni, Cyberith Virtualizer, oraz kontrolery Wii Remote znane z konsoli Nintendo.

Steam Machines w rkach uytkownikw – zdjcia i filmy

Bartosz Woldaski 16.12.2013 40

Zgodnie z zapowiedzi, pierwsze komputery Steam Machines powdroway do 300 szczliwcw wylosowanych przez firm Valve. Wbrew pocztkowym zapewnieniom urzdzenia znalazy si tylko w rkach mieszkacw Stanw Zjednoczonych, ale ich finalne wersje zadebiutuj w sklepach na caym wiecie i trafi do oferty wielu producentw, takich jak iBuyPower czy Digital Storm.