Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 13.02.2019 | 8956 odsłon | 26 komentarzy

Nadchodzi ważna aktualizacja silnika. Epic udostępnił poglądową wersję Unreal Engine 4.22, która pozwala deweloperom wykorzystać w swoich projektach technikę śledzenia promieni liczoną w czasie rzeczywistym. Z możliwości będą mogli początkowo korzystać głównie posiadacze nowych kart Nvidii, ale w przyszłości ray tracing w grach powinien bez problemów działać też na innych urządzeniach.

więcej »
Adrian Kotowski | 19.03.2018 | 7334 odsłony | 27 komentarzy

Ważna funkcja trafia do DirectX 12. Podczas dzisiejszej prezentacji na GDC 2018 Microsoft oficjalnie zaprezentował API DirectX Raytracing (DXR). Dzięki nowemu zestawowi funkcji twórcy gier będą mogli w łatwy sposób korzystać ze śledzenia promieni w produkcjach, które tworzą. Implementacja ma być prosta, a podstawową zgodność z DXR oferuje większość sprzętu kompatybilnego z DX12.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  131
Właściciele Radeonów gotowi na premierę nowej gry studia FromSoftware. 11
Tak wygląda następca Rifta. 16
Epic Games Store z kolejnymi dużymi grami na wyłączność. 55
Chińczycy przekonują do swoich produktów. 3
Czerwoni rozwijają swoje otwarte oprogramowanie. 4
Kolejny duży transfer niebieskich. 17
Facebook
Ostatnio komentowane