Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 13.02.2019 | 8626 odsłon | 26 komentarzy

Nadchodzi ważna aktualizacja silnika. Epic udostępnił poglądową wersję Unreal Engine 4.22, która pozwala deweloperom wykorzystać w swoich projektach technikę śledzenia promieni liczoną w czasie rzeczywistym. Z możliwości będą mogli początkowo korzystać głównie posiadacze nowych kart Nvidii, ale w przyszłości ray tracing w grach powinien bez problemów działać też na innych urządzeniach.

więcej »
Adrian Kotowski | 29.11.2018 | 4739 odsłon | 21 komentarzy

Coś dla właścicieli GeForce’ów RTX. UL Benchmarks zapowiedziało wprowadzenie na rynek nowego benchmarka 3DMark Port Royal, służącego do testowania wydajności kart graficznych w zadaniach związanych ze śledzeniem promieni. Wieści o tym oprogramowaniu pojawiły się w sieci już kilka miesięcy temu, a teraz w końcu dowiedzieliśmy się, kiedy będziemy mogli z niego skorzystać.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.11.2018 | 18099 odsłon | 80 komentarzy

Ray tracing w grach na razie tylko na sprzęcie Nvidii. Serwis 4Gamer przeprowadził krótki, ale bardzo interesujący wywiad z Davidem Wangiem z Radeon Technologies Group, w którym poruszono tematy Vegi w 7 nm, nowej generacji GPU oraz techniki ray tracingu. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że czerwoni nie zamierzają się spieszyć z dodaniem obsługi bibliotek DXR do swojego sprzętu, choć zapewniają, że w przyszłości na pewno taka opcja się pojawi.

więcej »
Adrian Kotowski | 01.11.2018 | 16352 odsłony | 34 komentarze

Podano też zalecane ustawienia do gry z włączoną techniką ray tracingu. DICE udostępniło w sieci oficjalne wymagania sprzętowe gry Battlefield V. Z udostępnionych informacji wiemy, że jeśli działał Wam dobrze BF1, to w najnowszą część serii też spokojnie zagracie. Mocniejszy komputer będzie potrzebny dopiero do gry z wykorzystaniem bibliotek DXR.

więcej »
Adrian Kotowski | 03.10.2018 | 10059 odsłon | 18 komentarzy

W końcu coś powinno ruszyć w temacie śledzenia promieni. Użytkownicy komputerów z systemem Windows 10 mogą już pobierać aktualizację October 2018 Update. Wśród długiej listy zmian, jedna jest szczególnie istotna dla posiadaczy kart GeForce RTX. Chodzi o dodanie bibliotek DXR, dzięki którym możliwe będzie wykorzystanie funkcji nowego sprzętu Nvidii służących do obliczeń związanych z ray tracingiem.

więcej »
Piotr Gontarczyk | 21.03.2018 | 8380 odsłon | 25 komentarzy

Marketingowcy już na polach startowych. Electronic Arts to nie tylko gry, które pojawiają się na rynku. Firma ma własny dział rozwoju, który w ukryciu pracuje nad nowymi projektami, np. silnikami gier. Dział Search for Extraordinary Experiences Division (SEED) został zapowiedziany w trakcie ubiegłorocznych targów E3.

więcej »
Adrian Kotowski | 19.03.2018 | 7286 odsłon | 27 komentarzy

Ważna funkcja trafia do DirectX 12. Podczas dzisiejszej prezentacji na GDC 2018 Microsoft oficjalnie zaprezentował API DirectX Raytracing (DXR). Dzięki nowemu zestawowi funkcji twórcy gier będą mogli w łatwy sposób korzystać ze śledzenia promieni w produkcjach, które tworzą. Implementacja ma być prosta, a podstawową zgodność z DXR oferuje większość sprzętu kompatybilnego z DX12.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 65
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Bioware nie wyciągnęło wniosków po Andromedzie. 45
Eksperyment się nie udał. 16
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 21
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Facebook
Ostatnio komentowane