Tagi
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 09.12.2016 | 10090 odsłon | 34 komentarze

Nowe API trafi do gry wraz z kolejną łatką. Ubisoft oficjalnie poinformował, że w przyszłym tygodniu udostępniony zostanie patch wprowadzający kilka istotnych zmian do gry The Division. Jedną z nich będzie obsługa DirectX 12, który po raz pierwszy pojawił się w tej produkcji na serwerze testowym miesiąc temu. Najwyraźniej deweloperzy są już odpowiednio przygotowani do implementacji tego rozwiązania w swojej grze.

więcej »
Adrian Kotowski | 08.11.2016 | 9336 odsłon | 20 komentarzy

Nowa opcja pojawiła się w nowym patchu 1.5. Osoby testujące najnowszą łatkę na publicznym serwerze testowym gry The Division informują, że tytuł doczekał się obsługi API DirectX 12. W sieci można znaleźć już kilka informacji na temat wydajności nowszej wersji i trzeba przyznać, że w niektórych sytuacjach różnica względem DX11 jest zauważalna.

więcej »
Łukasz Marek | 19.09.2016 | 135706 odsłon | 87 komentarzy

Deus Ex: Mankind Divided to najnowsza, czwarta już część serii „pierwszoosobowych” gier RPG akcji czerpiących pełnymi garściami z cyberpunku. Stworzyło ją studio Eidos Montreal, które stoi także za wcześniejszym Deus Exem, o podtytule Human Revolution. Zmierzyliśmy w niej wydajność wybranych podzespołów już po tym, jak ukazało się kilka łatek.

więcej »
Bartosz Woldański | 31.08.2016 | 23983 odsłony | 54 komentarze

Poznaliśmy rekomendowane wymagania sprzętowe gry Forza Horizon 3. Jeszcze do niedawna wydawało się, że nie ma absolutnie żadnych szans na wydanie pecetowej wersji jednego z flagowych tytułów na konsolę Xbox One, ale tegoroczna konferencja firmy Microsoft w ramach targów E3 pokazała, jak bardzo zmieniła się polityka wydawnicza giganta z Redmond w ostatnim czasie. 

więcej »
Ł. Marek, R. Stanisławski, M. Brzostek | 24.02.2016 | 186311 odsłon | 232 komentarze

Ashes of the Singularity to najgłośniejsza pod względem technologicznym z nadchodzących gier. Zastosowano w niej dwie metody wyświetlania obrazu, z których jedna wykorzystuje DirectX 12, a druga – DirectX 11. Gra studia Oxide Games jest jeszcze w fazie beta i dostępna wyłącznie dla tych, którzy dołożyli się do kampanii finansowania na Kickstarterze. Tymczasem udostępniono nam benchmark, który podobno wiernie reprezentuje prawdziwą rozgrywkę. Sprawdziliśmy, jak różni się wydajność w trybach DirectX 11 i DirectX 12.

więcej »
Bartosz Woldański | 23.02.2016 | 8788 odsłon | 26 komentarzy

Wygląda na to, że do Gears of War: Ultimate Edition będziemy potrzebować dość mocnego PC. Tak przynajmniej sugerują ujawnione na stronie Microsoftu wymagania sprzętowe ulepszonej wersji gry pierwotnie wydanej na komputerach osobistych pod koniec 2007 roku. Przypominamy, że odświeżone Gears of War tworzone jest z myślą o bibliotekach DirectX 12, więc nie obejdzie się bez systemu operacyjnego Windows 10. 

więcej »
Adrian Kotowski | 21.12.2015 | 4871 odsłon | 25 komentarzy

Gears of War: Ultimate Edition w wersji na PC powinien pojawić się na rynku na początku przyszłego roku. Tak przynajmniej wynika z wpisu Phila Spencera na Twitterze. Niestety nadal nie podano, kiedy konkretnie powinniśmy spodziewać się tej produkcji. Data jej wydania nadal pozostaje tajemnicą.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.09.2015 | 16106 odsłon | 21 komentarzy

Studio The Astronauts wprowadziło na rynek grę The Vanishing of Ethan Carter Redux, która jest ulepszoną wersją debiutującego we wrześniu ubiegłego roku Zaginięcia Ethana Cartera. Twórcy przygotowali kilka usprawnień, ale najważniejszą zmianą jest przejście na nowy silnik, konkretnie Unreal Engine 4. Co ważne, posiadacze pierwotnej wersji otrzymali edycję Redux całkowicie za darmo. 

więcej »
Piotr Gontarczyk | 27.03.2015 | 14800 odsłon | 38 komentarzy

Microsoft co prawda stara się studzić emocje i nie napędzać zbyt mocno oczekiwań wobec interfejsu programowania DirectX dla konsoli Xbox One, ale niektórzy z twórców gier oczekiwania mają naprawdę spore. Brad Wardell z firmy Stardock Studios uważa, że DirectX 12 oraz konkretne optymalizacje po stronie programistów gier mogą znacząco ulepszyć wydajność we wszystkich grach tak, aby mogły one na konsoli Microsoftu działać natywnie w rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 9
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 16
AIO w cenie taniego laptopa. 4
Nowa wersja z mocniejszą sekcją zasilania. 14
Chip znajdziemy w przyszłorocznych smartfonach z segmentu high-end. 12
Szykuje się zauważalny wzrost wydajności. 29
Producent foteli gamingowych Quersus, wprowadził do sprzedaży linię modeli Vaos. 32
Firma kazała nam naprawdę długo czekać. 10
Tytuł z czasów gdy EA jeszcze stawiało przede wszystkim na grywalność. 15
System chłodzenia w nowej wersji. 15
Gra naszych południowych sąsiadów. 33
Fałszywka na Facebooku. 16
Wzrosty wydajności, ale tylko w niektórych przypadkach. 20
Firma Dell EMC rozpoczęła sprzedaż serwerów PowerEdge z procesorami AMD Epyc. 11
Jedno okno duże, a drugie małe. 8
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Facebook
Ostatnio komentowane