Tagi
dlss
3dmark port royal (1)   4a games (2)   4k (1)   ai (1)   aktualizacja (1)   aktywacja (1)   amd (1)   anthem (1)   battlefield v (4)   benchmark (1)   bioware (1)   blog (1)   błędy (1)   co-op (1)   darksiders iii (1)   deap learning supersampling (1)   deep learning supersampling (2)   dice (2)   directml (1)   directx 12 (1)   dlc (1)   do pobrania (2)   dodatek (1)   dostępne (1)   drivers (1)   drivery (1)   działanie (1)   ea (2)   ffxv (1)   final fantasy xv (2)   final fantasy xv windows edition (1)   funkcja (1)   g-sync (1)   geforce (4)   geforce 417.35 whql (1)   geforce experience (1)   geforce rtx (7)   geforce rtx 20 (2)   geforce rtx 2080 (1)   głębokie uczenie (1)   gpgpu (1)   gpu (1)   gra (6)   gry (5)   gtx 1660 ti (1)   infiltrator (1)   justice (1)   karta (1)   karta graficzna (7)   kooperacja (1)   laptop (1)   lista (2)   łatka (2)   maszynowe uczenie (1)   metro exodus (4)   Microsoft (1)   misje (1)   msi (1)   msi geforce gtx 1660 ti gaming x (1)   notebook (1)   nvidia (14)   nvidia adaptive shading (1)   nvidia geforce 418.81 whql (1)   nvidia geforce 418.91 whql (1)   nvidia geforce experience 3.15 (1)   nvidia rtx (1)   obliczenia (1)   obsługa (1)   ograniczenia (1)   oprogramowanie (4)   pascal (1)   patch (2)   pc (1)   płynność (1)   pokaz (1)   polska (1)   poprawa (1)   poprawki (1)   porównanie (1)   premiera (2)   prezentacja (1)   produkcja (1)   profil (1)   ray tracing (9)   rozdzielczość (2)   rozgrywka (1)   rozszerzenie (1)   rtx (5)   rtx 2070 (2)   rtx 2080 (3)   rtx 2080 ti (3)   scylla costa (1)   seria (1)   seria rtx 20 (1)   shadow of the tomb raider (2)   siły połączone (1)   skasowane (1)   specyfikacja minimalna (1)   specyfikacja zalecana (1)   steam (1)   sterownik (1)   sterowniki (2)   super sampling (1)   supersampling (1)   sztuczna inteligencja (1)   śledzenie promieni (3)   tabata (1)   technika (6)   technologia (1)   tensor (2)   thq nordic (1)   turing (4)   unboxing (1)   upscalling (1)   vulkan (1)   włączenie (1)   wolfenstein ii: the new colossus (1)   wpis (1)   wstrzymana (1)   wydajność (3)   wykres (1)   wymagania sprzętowe (1)   zestawienie (2)  
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 19.03.2019 | 3531 odsłon | 36 komentarzy

Posiadacze Turingów w końcu się doczekali. Po wielu długich miesiącach oczekiwania, studio Nixxes odpowiedzialne za pecetową konwersję Shadow of the Tomb Raider udostępniło nową łatkę, wprowadzającą do wspomnianej gry techniki DLSS i ray tracingu. Trzeba przyznać, że deweloperzy raczej nie spieszyli się z przygotowaniem odpowiedniego patcha, bo sama gra pojawiła się na rynku we wrześniu 2018 roku.

więcej »
Adrian Kotowski | 19.02.2019 | 14116 odsłon | 23 komentarze

I błyskawicznie znikł. PC World Bulgaria opublikował pierwszy w sieci materiał wideo prezentujący kartę graficzną MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X. Dzięki usuniętemu już filmowi mogliśmy zobaczyć informacje umieszczone na opakowaniu urządzenia, a także przyjrzeć się projektowi sprzętu i jego najważniejszym cechom. Nie ma niestety bardziej szczegółowych danych, na które trzeba będzie poczekać do końca tego tygodnia.

więcej »
Adrian Kotowski | 18.02.2019 | 8449 odsłon | 31 komentarzy

Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. Nvidia udostępniła na swojej stronie wpis, w którym odpowiada na najczęściej zadawane pytania dotyczące techniki DLSS. Podmiot tłumaczy m.in., dlaczego rozwiązanie nie jest dostępne w każdej rozdzielczości i jakie są plany jego rozwoju w najbliższej przyszłości. Firma obiecuje, że działanie tego typu supersamplingu zostanie poprawione i dopracowane, by problemy widoczne obecnie nie powtarzały się w przyszłości.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.02.2019 | 10129 odsłon | 40 komentarzy

Sama jakość też rozczarowuje. Wczoraj Nvidia udostępniła sterowniki, które miały zagwarantować najlepsze działanie techniki DLSS w grach Metro Exodus i Battlefield V. W sieci pojawiły się już pierwsze testy wydajności i porównania graficzne, ale też informacje o zaskakujących ograniczeniach, przez które włączenie wspomnianego supersamplingu nie zawsze jest możliwe, choć gracz posiada kartę z rodziny Turing.

więcej »
Adrian Kotowski | 13.02.2019 | 9327 odsłon | 16 komentarzy

Gracze gotowi na premierę Metro Exodus. Nvidia udostępniła w sieci pakiet sterowników GeForce 418.91 WHQL, który ma zapewnić jak najlepsze działanie nowego Metro i Battlefield V z włączonymi technikami śledzenia promieni i supersamplingiem DLSS. Są też poprawki błędów, choć ich lista jest tym razem wyjątkowo krótka. Tego niestety nie można powiedzieć już o zestawieniu błędów, które czekają na wyeliminowanie.

więcej »
Adrian Kotowski | 11.02.2019 | 6948 odsłon | 19 komentarzy

DICE przygotowało też sporo usprawnień gry. Battlefield V doczeka się kolejnej ważnej aktualizacji, której najważniejszym elementem ma być zupełnie nowy tryb rozgrywki Siły Połączone. Pecetowców posiadających karty graficzne z rodziny Turing powinien ucieszyć kolejny dodatek w postaci techniki DLSS. Widać, że Nvidia w końcu przekonuje deweloperów do swojego rozwiązania.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.02.2019 | 7601 odsłon | 26 komentarzy

Funkcja trafi też do innych hitów. Kilka dni temu Nvidia pochwaliła się, że jej technika DLSS trafiła do benchmarka 3DMark Port Royal. Dzięki temu karty Turing mają wypadać w teście jeszcze lepiej niż do tej pory. W tym samym ogłoszeniu zieloni wspomnieli też o kilku innych produkcjach, do których trafi ta technika. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że z DLSS będziemy mogli skorzystać również w grze Metro Exodus, choć do tej pory nie zapowiadano dodania takiej opcji.

więcej »
Adrian Kotowski | 04.02.2019 | 7746 odsłon | 15 komentarzy

Testy techniki DLSS czas zacząć. Nvidia podzieliła się z użytkownikami swoich kart graficznych nowym pakietem sterowników GeForce 418.81 WHQL. Paczka nie zawiera tym razem optymalizacji dla nowych gier, a zamiast tego dodano obsługę kart graficznych GeForce RTX w wersji dla notebooków. Z driverów ucieszą się też fani benchmarków, którzy chcą testować wydajność sprzętu w najnowszym teście 3DMarka.

więcej »
Adrian Kotowski | 28.01.2019 | 4779 odsłon | 23 komentarze

Czekamy™. Serwis WCCFTech przeprowadził wywiad ze Scyllą Costą, producentem gry Anthem, z którego dowiedzieliśmy się, że promowana przez Nvidię technika DLSS nie będzie dostępna w grze w dniu premiery. Na integrację rozwiązania w nowej produkcji Bioware trzeba będzie trochę poczekać, choć na szczęście niezbyt długo. Costa wspomniał też o możliwości dodania innych technik i usprawnień, choć na ten moment nie podjęto jeszcze decyzji w ich sprawie.

więcej »
Adrian Kotowski | 15.01.2019 | 7869 odsłon | 102 komentarze

Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. Przedstawiciele AMD są w ostatnio zasypywani gradem pytań nie tylko o swoje produkty, ale też i rozwiązania konkurencji. Popularnym tematem jest obsługa ray tracingu oraz super samplingu DLSS, a wiec technik promowanych mocno przez Nvidię. Z wywiadu udzielonego japońskiemu serwisowi 4Gamers wynika, że czerwoni mogą przygotować odpowiedź na oba rozwiązania.

więcej »
Adrian Kotowski | 12.12.2018 | 8065 odsłon | 18 komentarzy

DLSS w końcu trafia do pierwszej gry. Nvidia podzieliła się z użytkownikami swoich kart graficznych sterownikami GeForce 417.35 WHQL. Najciekawszą nowością, jaką oferuje oprogramowanie, jest obsługa techniki Deep Learning Super Sampling w grze Final Fantasy XV: Windows Edition. Poza tym zieloni przygotowali kilka poprawek błędów, które rozpoznano we wcześniejszych edycjach driverów.

więcej »
Adrian Kotowski | 21.11.2018 | 5395 odsłon | 24 komentarze

Szkoda tylko, że większość z Was i tak tego nie sprawdzi. Nvidia ujawniła na swojej stronie, że popularna w Chinach gra MMO Justice otrzyma w niedługim czasie aktualizację wprowadzającą technikę ray tracingu i superspampling DLSS. Będzie to pierwszy produkt na rynku oferujący oba rozwiązania równocześnie. Niestety ze względu na specyfikę gry, dla większości posiadaczy GeForce’ów RTX taka informacja to jedynie ciekawostka.

więcej »
Adrian Kotowski | 14.11.2018 | 5305 odsłon | 22 komentarze

Benchmark z DLSS w końcu dostępny dla wszystkich. Nvidia poinformowała na swojej oficjalnej stronie o nowościach powiązanych z technikami wprowadzonymi w kartach Turing. Pisaliśmy już dzisiaj o dostępności DXR w Battlefieldzie V, ale zieloni ogłosili też inne ciekawostki, w tym rynkowy debiut techniki Nvidia Adaptive Shading w pierwszej wysokobudżetowej produkcji.

więcej »
Adrian Kotowski | 09.11.2018 | 6815 odsłon | 14 komentarzy

Cztery rdzenie to podstawa. THQ Nordic opublikowało na Steamie pełne wymagania sprzętowe gry Darksiders III. Produkcja tworzona przez studio Gunfire Games powinna bez problemu ruszyć nawet na kilkuletnich komputerach, choć oczywiście ma zrobić też dobry użytek z mocy najwydajniejszego sprzętu, w tym nowych kart graficznych Nvidii.

więcej »
Adrian Kotowski | 08.11.2018 | 5181 odsłon | 10 komentarzy

Pecetowa wersja może nie dostać obiecanych ulepszeń. Square Enix poinformowało, że całkowicie porzuca dalszy rozwój gry Final Fantasy XV Windows Edition. Luminous Productions ma zacząć tworzenie nowej gry, a obiecane rozszerzenia do wspomnianej produkcji zostały w większości anulowane. Żeby było jeszcze ciekawiej, Hajime Tabata, szef zespołu pracującego nad FFXV, ogłosił odejście z firmy.

więcej »
Adrian Kotowski | 16.10.2018 | 7620 odsłon | 35 komentarzy

Dziwny sposób na promowanie swoich urządzeń. Kilka dni temu Nvidia opublikowała wpis na swoim blogu poświęcony wpływowi stosowania głębokiego uczenia na wydajność kart Turing. Przedsiębiorstwo przygotowało porównanie, które ma pokazywać przewagę konstrukcji GeForce RTX względem Pascali. Problem w tym, że firma podeszła do sprawy co najmniej specyficznie.

więcej »
Adrian Kotowski | 19.09.2018 | 6154 odsłony | 5 komentarzy

Teraz czekamy jeszcze na nowe sterowniki. Nvidia udostępniła dzisiaj w sieci nową wersje oprogramowania GeForce Experience oznaczoną numerem 3.15. To pierwsza edycja aplikacji, która jest w pełni kompatybilna z kartami GeForce RTX, a także z częścią technik obsługiwanych przez te konstrukcje, takich jak choćby DLSS. Poza tym zieloni przygotowali naprawdę dużo poprawek błędów, dodali nowe filtry oraz usprawnili proces nagrywania i transmitowania rozgrywki.

więcej »
Adrian Kotowski | 13.09.2018 | 10255 odsłon | 15 komentarzy

Zieloni nie zwalniają tempa. Nvidia ujawniła dzisiaj, że do listy produkcji korzystających z techniki DLSS dołączyło aż dziewięć nowych gier. Wśród nich są zarówno pozycje dostępne już na rynku od dłuższego czasu, jak i tytuły, które dopiero na nim zadebiutują. Dzięki staraniom firmy zestawienie gier zgodnych z DLSS ma już 25 pozycji.

więcej »
Adrian Kotowski | 21.08.2018 | 11247 odsłon | 26 komentarzy

Ray tracing w kilku dużych hitach. Wczorajsza prezentacja nowych kart z rodziny Turing była równocześnie pokazem możliwości, jakie daje w grach technika śledzenia promieni. Zieloni całkiem dobrze przygotowali się do premiery swojego nowego sprzętu i podjęli współpracę z kilkoma dużymi i wieloma mniejszymi deweloperami, którzy zaimplementowali w swoich tytułach techniki dostępne w ramach platformy Nvidia RTX. Zestawienie nadchodzących produkcji jest naprawdę całkiem ciekawe.

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane