Tagi
demo technologiczne
3d (1)   3dmark (2)   4a engine (1)   4a games (1)   4d (1)   64-bit (2)   aaa (1)   aktualizacja (1)   amazon (1)   amd (3)   amd catalyst 14.1 beta (1)   amd catalyst 14.2 beta (1)   amd mantle (2)   amd radeon (1)   amd ruby tech (1)   amd tressfx (1)   api (1)   aplikacja (1)   artysta (1)   benchmark (2)   benoît dereau (1)   better reality (2)   biblioteka (1)   brian fargo (1)   bugbear (2)   bugbear entertainment (2)   catalyst 14.1 beta (1)   catalyst 14.2 beta (1)   chrome engine 6 (1)   cpu (1)   crescend bay (1)   crowdfunding (3)   cry engine (1)   cryengine (1)   cryengine 3 (2)   crysis (1)   crytek (1)   cyfrowa dystrybucja (1)   data premiery (1)   dead island (1)   deadfall adventures (1)   demo (3)   demolka (2)   destruction derby (2)   directx 11 (1)   directx raytracing (1)   dishonored (1)   długość gry (1)   długość rozgrywki (1)   dungeon crawler (1)   dying light (1)   elemental (1)   epic (1)   epic games (2)   farm 51 (2)   filmik (5)   flatout (2)   fornite (1)   fotorealizm (4)   fpp (2)   fps (2)   fragmenty rozgrywki (1)   futuremark (2)   gameplay (2)   gcn (1)   gdc (1)   gdc 2014 (1)   gdc 2015 (1)   gears of war (1)   geforce (1)   get even (3)   gogle vr (1)   gpu (3)   gra (8)   gra komputerowa (4)   gra niezależna (1)   grafika (8)   graphics core next (1)   gry (7)   hd 7000 (1)   indie (1)   infomatrix3d (1)   inxile (1)   inxile entertainment (1)   jay hosfelt (1)   karta graficzna (1)   karty graficzne (1)   kepler (1)   kickstarter (3)   konsola (1)   konsole (1)   krzysztof płonka (1)   las (1)   mantle (2)   megascans (1)   metro exodus (1)   możliwości (2)   new dawn (1)   next car game (2)   next-gen (1)   nitrous (2)   nitrous engine (2)   nowa generacja (1)   nvidia (3)   obrazki (1)   obsuwa (1)   oculus rift (2)   okulary wirtualnej rzeczywistości (1)   opóźnienie (1)   oprogramowanie (1)   oxide (1)   oxide games (2)   pc (5)   playstation 4 (1)   pokaz możliwości (1)   polska gra (2)   praxis (1)   premiera (2)   prezentacja (1)   projekt (1)   quixel (1)   quixel megascans (1)   r7 (1)   r9 (1)   radeon hd 7000 (1)   ray tracing (2)   reset (1)   romu (1)   romu engine (1)   rpg (1)   rtx (1)   ruby (1)   ruby tech (1)   samarytanin (1)   screeny (5)   shattered horizon (1)   silnik (2)   skanowanie (1)   skanowanie 3d (2)   sony (1)   speedtree (1)   star swarm (2)   steam (1)   steam early access (1)   sterowniki (1)   strzelanina (1)   survival horror (1)   śledzenie promieni (2)   tech demo (2)   techland (1)   technologia (2)   technologie (5)   tekstury (1)   test (1)   the bard's tale (1)   the bard's tale iv (1)   the farm 51 (2)   the vanishing of ethan carter (1)   theory interactive (1)   thorskan (1)   tressfx (1)   turowe (1)   ue3 (1)   ue3.5 (1)   ue4 (3)   unreal engine (1)   unreal engine 4 (3)   unreal paris (1)   warner bros. (1)   wb games (1)   wczesny dostęp (1)   wideo (1)   wydajność (2)   wymagania sprzętowe (2)   wymagania systemowe (2)   wyścigi (2)   zapis rozgrywki (2)   zapowiedź (1)   zombie (1)   zwiastun (2)  
Publikacji na stronę
1
Adrian Kotowski | 22.03.2018 | 11506 odsłon | 34 komentarze

Posiadacze GeForce’ów mogą zacierać ręce. Studio 4A Games potwierdziło dzisiaj, że produkcja Metro Exodus będzie pierwszym tytułem na rynku, wykorzystującym technikę Nvidia RTX. Deweloperzy ujawnili, do czego rozwiązanie bazujące na śledzeniu promieni zostanie wykorzystane w ich produkcji i udostępnili w sieci własne demo technologiczne.

więcej »
Adrian Kotowski | 21.03.2018 | 8965 odsłon | 25 komentarzy

Nadchodzi benchmark nowej generacji. Futuremark zaprezentował nowe demo technologiczne bazujące na technice śledzenia promieni. Materiał korzysta z możliwości zaprezentowanego niedawno DirectX Raytracing i pokazuje, czego możemy spodziewać się po nowej wersji testu, jaki firma zamierza wydać pod koniec tego roku.

więcej »
Bartosz Woldański | 05.06.2015 | 12369 odsłon | 26 komentarzy

Studio inXile pokazało sceny z gry The Bard’s Tale IV wygenerowane przez silnik Unreal Engine 4. Kilka dni temu ruszyła kampania crowdfundingowa na Kickstarterze, w ramach której twórcy zbierają fundusze na zrealizowanie kontynuacji trylogii, której ostatnia część ukazała się w 1990 roku. Już na samym początku trwania akcji ekipa Briana Fargo chciała pokazać graczom, jak The Bard’s Tale IV może wyglądać. A może wyglądać wprost fantastycznie. 

więcej »
Adrian Kotowski | 16.04.2015 | 7720 odsłon | 16 komentarzy

Firma Crytek zaprezentowała nowe demo technologiczne przygotowane specjalnie z myślą o goglach wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift w wersji Crescent Bay. Niemcy kolejny raz pokazują, że potrafią tworzyć piękny i w tym przypadku także nieco przerażający świat. W CryEngine nadal tkwi moc i trochę szkoda, że silnik nie jest zbyt często wykorzystywany. 

więcej »
Bartosz Woldański | 21.02.2015 | 37033 odsłony | 66 komentarzy

Unreal Engine 4 daje spore pole do popisu dla (także domorosłych) deweloperów, o czym niejednokrotnie próbowały nas przekonać liczne pokazy jego możliwości. Co prawda, silnik studia Epic Games nie napędza (jeszcze) zbyt wielu gier, to wciąż możemy oglądać mniej lub bardziej spektakularne dema technologiczne. Tym razem użytkownik Koola, który w miarę regularnie publikuje swoje prace w serwisie YouTube, skupił się na przedstawieniu wręcz fotorealistycznie wyglądającego lasu, z uwzględnieniem zmieniającej się pory dnia i różnych warunków atmosferycznych. 

więcej »
Adrian Kotowski | 28.01.2015 | 12386 odsłon | 31 komentarzy

Unreal Engine 4 dopiero zdobywa popularność, ale niektórzy twórcy już teraz pokazują, że w silniku drzemie ogromny potencjał. W sieci pojawiło się nowe demo technologiczne Unreal Paris stworzone przez Benoît Dereau, odpowiedzialnego w przeszłości m.in. za przygotowanie poziomów w grze Dishonored. Trzeba przyznać, że projekt prezentuje się fenomenalnie.

więcej »
Bartosz Woldański | 19.03.2014 | 8516 odsłon | 31 komentarzy

Firma Quixel opublikowała filmik prezentujący efekt użycia zbioru tekstur na przykładzie zaawansowanego silnika CryEngine 3. Rozwiązanie pozwala twórcom na uzyskanie bez większego wysiłku rezultatu bliskiego temu, jakie daje technologia polskiej firmy Better Reality współpracującej ze studiem The Farm 51 przy grze Get Even, która ma zachwycać nas fotorealistyczną oprawą graficzną. Czy prezentacja Megascans, które ma oferować na starcie pokaźną, rozbudowywaną każdego dnia bibliotekę skanów, robi równie duże wrażenie? Zobaczcie sami.

więcej »
Adrian Kotowski | 18.03.2014 | 4483 odsłony | 9 komentarzy

Już od jakiegoś czasu o Epic Games nie mówi się w kontekście gier, a właściwie jedynie ich silnika i dem technologicznych, które mają prezentować zalety opracowanych przez firmę technologii. Na szczęście już niedługo może się to zmienić. Epic Games przyznało, że pracuje nad nową produkcją korzystającą z mocy silnika Unreal Engine 4.

więcej »
Bartosz Woldański | 31.01.2014 | 10851 odsłon | 43 komentarze

Zgodnie z obietnicą, opublikowano w sklepie cyfrowej dystrybucji Steam benchmark Star Swarm, który pokazuje potencjał drzemiący w technologii AMD Mantle. Battlefield 4 również obsługuje niskopoziomowe API, ale niestety wciąż czekamy na sterowniki AMD Catalyst 14.1 Beta, które zostaną prawdopodobnie udostępnione jako 14.2 Beta.

więcej »
Bartosz Woldański | 30.01.2014 | 12825 odsłon | 29 komentarzy

O ostatniej wersji dema technologicznego AMD Ruby Tech, które samo w sobie nie jest niczym świeżym, wspominaliśmy przy okazji imprezy GDC 2013 – jak bohaterka pokazu zmieniła się od tego czasu? Już prawie rok temu informowaliśmy, że Amerykanie wykorzystali nowoczesny silnik CryEngine 3, najbardziej znany z serii Crysis, który został doprawiony nie tylko AMD HD3D i AMD Eyefinity, ale też niedawno odświeżoną technologią AMD TressFX zastosowaną w ostatnim Tomb Raiderze. Upłynęło sporo czasu i powracamy do tematu za sprawą bardzo apetycznych... obrazków. :)

więcej »
Bartosz Woldański | 16.01.2014 | 9910 odsłon | 46 komentarzy

Firma Oxide Games opublikowała kolejny materiał wideo ukazujący ogromną bitwę kosmiczną z udziałem nawet przeszło 10 tysięcy jednostek. Jest to demo technologiczne Star Swarm, czyli próbka demonstrująca autorski silnik studia wykorzystujący niskopoziomowe API amerykańskiego koncernu – AMD Mantle.

więcej »
Bartosz Woldański | 15.01.2014 | 10769 odsłon | 14 komentarzy

Krakowska firma Better Reality, której próbkę pracy mogliśmy już ujrzeć na pierwszych demach technologicznych, ma ambitne plany, które mogą wznieść jakość grafiki w grach wideo na zupełnie nowy poziom. Get Even, nadchodząca produkcja rodzimego studia The Farm 51, jako pierwsza wykorzysta rewolucyjną technologię skanowania 3D, która już teraz wzbudza spore zainteresowanie graczy, ale też  firm chętnych do współpracy z Better Reality. To jednak nie wszystko, co skrywają Polacy - co powiecie na konkurencję dla Oculus Rift?

więcej »
Bartosz Woldański | 15.01.2014 | 21841 odsłon | 18 komentarzy

Next Car Game, czyli nowe wyścigi twórców FlatOut, zostało opublikowane na platformie Steam w ramach tzw. wczesnego dostępu. Wraz z pojawieniem się gry w najpopularniejszym sklepie cyfrowej dystrybucji producent podzielił się zarówno minimalnymi, jak i rekomendowanymi wymaganiami sprzętowymi wersji PC.

więcej »
Bartosz Woldański | 24.12.2013 | 16256 odsłon | 35 komentarzy

Akcja zakończyła się fiaskiem na platformie crowdfundingowej Kickstarter, ale twórcy Next Car Game się nie poddają, zachęcając graczy do wspierania finansowego demem technologicznym. To grywalna próbka, którą może pobrać każdy zainteresowany i w której można sprawdzić nie tylko wstępny model jazdy, ale także system zniszczeń.

więcej »
Bartosz Woldański | 16.12.2013 | 14164 odsłony | 20 komentarzy

Polskie studio The Farm 51 wreszcie uchyliło rąbka tajemnicy na temat swojego nowego, „next-genowego” projektu, zatytułowanego Get Even. Teraz pokuszono się o coś więcej niż tylko wzmiankę, która padła podczas prezentacji twórców Deadfall Adventures czy Necrovision na tegorocznych targach PGA. Wiemy nie tylko więcej o grze, ale też zobaczyliśmy świeże screeny, a nawet demo technologiczne.

więcej »
Bartosz Woldański | 03.12.2013 | 8717 odsłon | 8 komentarzy

Zgodnie z naszymi oczekiwaniami, Dying Light, czyli jedna z najbardziej oczekiwanych polskich produkcji, zaoferuje długą rozgrywkę starczającą nawet na kilkadziesiąt godzin. Dodatkowo w ubiegłym miesiącu firma Techland wespół z wydawcą, koncernem Warner Bros. Interactive, opublikowali krótkie demo technologiczne prezentujące system oświetlenia.

więcej »
Bartosz Woldański | 28.10.2013 | 11309 odsłon | 30 komentarzy

Twórcy takich benchmarków, jak 3DMark, oraz gry Shattered Horizon, przygotowują niezależną produkcję zatytułowaną Reset, która zapowiada się szczególnie przynajmniej z jednego powodu: prawdziwie „next-genowej” oprawy wizualnej. Próbkę tego, co zaoferuje debiutancki tytuł firmy Theory Interactive, możecie podziwiać na kilku zwiastunach, czy może raczej demach technologicznych, oraz obrazkach.

więcej »
Robert Graczyk | 26.03.2012 | 26768 odsłon | 58 komentarzy

Po wielu latach nieobecności, powraca "Rusałka" Nvidii. Tym razem jednak swoje wdzięki będzie prezentować w blasku DirectX 11 i ku chwale kart graficznych wykorzystujących architekturę "Kepler". 

więcej »
Publikacji na stronę
1
Aktualności
Ciekawe znalezisko. 12
Wszystko przez kolejny wyciek danych. 0
Kolejna gra tworzona przy współudziale AMD.  4
Są też wstępne informacje o specyfikacji. 40
Koniec notcha. Honor przygotowuje się do wprowadzenia na rynek nowego smartfona z serii View. 4
Chip znajdzie zastosowanie w komputerach z Windowsem 10. 12
To było do przewidzenia. 82
Jest dobrze, chociaż spodziewałem się większej liczby. 31
Microsoft ma poważnie zająć się rozwojem swoich usług. 38
Litografia 10 nm może „pożyć” bardzo krótko. 32
"Czerwoni" mają powody do zadowolenia.  31
Cena i specyfikacja techniczna powalają. Nvidia zapowiedziała właśnie nową kartę z rodziny Titan. 33
Miły prezent na mikołajki. 8
Facebook
Ostatnio komentowane